Vergeten .....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tomv
    • Jun 2003
    • 331

Zaterdag een hamer voor de trussen vergeten
    Hebben het opgelost met een C-clamp van de sixbaren werkt iet moeilijker maarja die truss moet omhoog he

Toetsenbord van stuurtafel wordt ook wel eens vergeten, maar da kan ook zonder: Lang leve gaffa en stiftje [8D]
    Tom

Comment

• djroyS
      • Aug 2004
      • 132

Tja gewoon me koptelefoon vergeten ik snap nog steeds niet hoe je dat kan vergete maarjah is gelijk een goede les voor de volgende keer.
      Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• DidierB
        • May 2003
        • 337

safeties! altijd die verrekte safeties! Maar ja, wordt opgelost, deze komen binnenkort wel eens vast aan de armaturen...

verder: kabelhaken (niet zo handig met klaptruss en een hele zooi harting 16P).

en ook nog deze: trusspennen, dmx interface pro 2000/VI-count/DF50, rookvloeistof algemeen of CO² voor de VI-count, splitkabels ACL, patchkabels, speakon koppelbussen, spanriemen in de vrachtwagen, ramp in de vrachtwagen (hoe krijgen we die hoogwerker d'er nou in?), reservewiel in de vrachtwagen, test-cd, haken bij de macs, fixture library van lichttafel, zwarte alcoholstift + witte gaffa, batterijen, wel de walkies maar niet de batterijen en lader, overgangen 16A mono -> shucko, het paswoord van de processors, een volledige steelset, lege trusskarren en kisten bij afbouw, klimgordel + riggingkoord, uiteraard ook microklemmen of antennes van ontvangers, dmx splitters, m'n goed humeur of uren slaap, kabelgoten of rubber matten, 1 subkast, gsm-lader, "waar heb ik mijn wagen ook alweer geparkeerd?", motorsturing, 2 takels, het licht- of riggingplan, 1-ton shackles of differentieel 30mA voor in de Heizel, kleurfilterbak of lichtmoeder, filterframes, extra sigaretten, "maak jezelf eens populair bij de collega's"-catering, enz enz enz. Uiteraard niet allemaal in 1 klus...

Ach wat zijn we nog niet vergeten? Er is toch pas een probleem als het niet opgelost raakt?

Beghin Didier
        Ampli bvba

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

He Didier,
          hoe heb je dat ooit opgelost met die trusspennen?
          Daar ben ik wel benieuwd naar.
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DidierB
            • May 2003
            • 337

Die past uiteraard in de categorie "runner gevraagd". Zoiets als sigaretten vergeten hoort daar niet in.

Mvg,

Beghin Didier
            Ampli bvba

Comment

• meyerfreak
              • Mar 2004
              • 142

zeg didier,.... ben je mischien niet eens toe aan een checklist ofzo
              ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• EP Woody
                • May 2001
                • 795

Tijd voor een post van mijn kant...

Laatst een keer klusje, 100 km van huis, met een bakbus die amper 100 loopt... Speaker kabels voor eindset vergeten... EP5, en laat bijna niemand die hebben. Gelukkig dat de band nog niet weg was, en ze even meegenomen hadden.

En van de week de kleine mic-stands. Maar daar kunnen we wel zonder, geeft alleen zo'n zooi...

Comment

• DidierB
                  • May 2003
                  • 337

ach, het is wel een héél lange lijst akkoord, maar het gaat hier wel over alle vergeten items die ik me kan herinneren (hmm, contradictie?) over de afgelopen X aantal jaar...

Groeten,

Beghin Didier
                  Ampli bvba

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

Normaal gesproken vergeet ik nooit echt essentiële dingen...

Ik heb zelfs mijn oude koptelefoon (speelt nog wel, maar vervangen door een nieuwe die beter op de oren zit) altijd bij mij als reserve koptelefoon. Alleen gister had ik die niet bij mij.

1x raden wat er gisteravond kapot is gegaan.... [xx(]

Geruststelling: het was een buurtfeest en mijn moeder zou dr net aankomen, dus maar ff via mijn GSM de preciese coordinaten doorgegeven en even later kon ik weer gewoon lekker beatmixen

Comment

• tomv
                      • Jun 2003
                      • 331

zaterdag morgen na afbreken fuif willen we vertrekken. Heeft ineens niemand sleutels van camion. Blijkt dat de sleutels nog in de case van de ventura zaten. Gelukkig dat de ventura altijd redelijk laat wordt ingeladen en dus niet heel de camion terug uitgeladen moest worden. Maar na afloop toch eens goed om kunnen lachen.
                      Tom

Comment

Working...