Opslag apparatuur

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

Originally posted by Rieske
    Stel voor... je bouwt zo'n apparaatje in bijv. een Pioneer setje en verhuurd deze. Je vertrouwd de huurder niet helemaal en je wilt het setje traceren. Dan kun je toch de kans lopen op het bekend gsm storing geluid in het audio tijdens een live show ?
    Nou, daar past zulks echt NIET meer in hoor !!!

En dat is bij VEEL klein DUUR spul dus al een probleem.

En bijgeluiden krijg je ook niet van de telefoon van de DJ die er naast ligt, maar goed, we kennen de signaalsterkte niet.

Nee, groter probleem is dat sommige netwerken, van sommige providers nog wel eens vertraagd reageren of eruit liggen.
    your light !

Comment

• ljanton
      • Sep 2003
      • 373

Maar het ging over de opslag las ik in de beginpost.
      Bij ons staat alles in de woonkamer tot grote ergenis van moeder de vrouw.

De truss staat in de gang naast de trap.
      Mijn pars en scan staan verdeeld over de gang boven en m'n slaapkamer.
      Tot grote ergernis van m'n vriendin.
      M'n wind-ups in het tuinhuis
      etc.

Over beveiliging doe ik geen uitspraken daar dit voordeel kan opleveren voor inbrekers.

Over (illegale) wapens en mijn competenties met wapens doe ik ook geen uitspraken.

Wel kan ik vertellen dat ik al 5 keer heb mogen meemaken dat ze inbraken
      in m'n huis of poging tot. Meestal rond 3 , 4 uur snachts en ik ben afgelopen jaren paar keer verhuist en op m'n huidig adres dus al 2 maal meegemaakt.

Nog nooit iets gestolen geweest en met de schrik eraf gekomen en de dieven kunnen verjagen. Sindsdien ben ik zeer allert en diverse maatregelen genomen.

(bijvoobeeld: ik koop iets nieuw, karton buiten voor de deur bij ophalen, dan plooi ik het binnenstebuiten zodat een voorbijganger niet kan ziet wat er in de doos zat)

Verder woon ik niet in een slechte buurt maar ook geen villawijk.

Comment

• Rieske
        • Aug 2002
        • 544

Originally posted by ljanton

...tot grote ergenis van moeder de vrouw.
        ...Tot grote ergernis van m'n vriendin.
        Lijkt me toch dat je ruimte genoeg hebt bij je vrouw en ook nog eens bij je vriendin
        Last edited by Rieske; 08-09-11, 22:56.
        Life is what you make it

Comment

• ljanton
          • Sep 2003
          • 373

ja maar sssst niet doorvertellen he

Comment

• tha_dj
            • Jan 2004
            • 375

Nou goed, inderdaad..... heb meteen maar ff paar leuke foto's gemaakt !!!

En verders beveiliging !!! Ach, dat zit wel goed, hebben voorlopig nergens last van of gehad en dat houden wij graag zo !!!

Verders staat het TOP spul, de cdj 1000 set lekker in huis en de microfoons met di's ook en de CD collectie uiteraard bij de cd spelers.

Vroeger thuis ook alles achter de bank en overal en nergens, en nu ook verspreid tussen de schuur en thuis, maar zijn wel ZEER ernstig op zoek naar een betaalbare loods in Volendam, en dat duurt nog wel ff want hangt ook samen met de inkomsten.

your light !

Comment

• dj-inkognito
              • Jun 2011
              • 416

qua beveiliging zal het bij jou wel goed zitten toch haha er loopt immers een levensgevaarlijke tijger rond in dat hok zie ik op de foto's
              "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• tha_dj
                • Jan 2004
                • 375

Ja, is alleen JAMMER dat de TIJGER er alleen in kan als de achterdeur open is en daarna de schuur wordt geopend.

Gelukkig is poeslief ook GEK op apparatuur, en dan voornamelijk het beklimmen van speakers dat, als baas lief heen loopt mevrouw er hard achteraan rent.

Maar, zoals velen moet ik goed stapelen, en dat lukt best aardig in mijn schuurtje.
                Paar rachels aan de balken geschroefd, statieven er netjes tussen de balken opgelegd, en de verlichting met g-haak eraan gehangen.
                Achterin de truss aan lange spijkers tussen de balken gehangen.
                Rack voor de bekabeling, rookmachine, lichttafels en een rack voor verlichting.
                Rest in case op wielen ertussen en eronder gestapeld en ja, we moeten af en toe wel eens eerst het een buiten zetten om bij het ander te komen.
                Was tot voor kort NOOIT een probleem want de kosten waren beter in de hand te houden, maar we zijn nu toch echt wel toe aan 1 opslag.
                Daar de apparatuur zowel in de schuur als in huis staat, en de springkussens bij mijn zus en manlief op de boerderij in de stal staan en wij te vaak hen en weer moeten.
                your light !

Comment

Working...