Niets nieuws, maar wel iets wat het nieuws haalde vandaag:
Dronken DJ doet koprol
Collapse
X
-
Mss een kort door de bocht reactie,
maar wat mij betreft is alcohol en werk geen
juiste combinatie. Niet voor de technicus en ook
niet voor de muzikant. Zeker niet als je
serieus met je vak bezig bent.
De beugelfles reclame, waarin men on stage allemaal
met die fles staat te zwaaien tijdens een gig,
vind ik dan ook een misser van het ad. bureau.
Maar ja, da's slechts mijn idee.
grtzLast edited by NesCio01; 05-09-11, 15:39.Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen! -
Hahaha, niet normaal meer dat ze ineens een bocht in de A12 hebben gemaakt.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Eigen schuld dikke bult; sukkel. Hij mag blij zijn dat tie nog leeft en ik ben blij dat er geen anderen gewond zijn geraakt.
Mensen die drinken en rijden ...d&b AudiotechnikComment
-
Denk dat die zijn lesje ook wel geleerd heeft, auto total-loss en rijbewijs kwijt.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
NO-GO!
pro+drank=unproComment
-
Artiesten horen toch een voorbeeldfunctie te hebben? Waarom wordt het dan nog altijd 'goedgekeurd' dat een artiest het meest in het nieuws komt als hij/zij weer een schandaal op zijn hals haalt omdat ie zich helemaal doodgepaft, gespoten, geslikt en gezopen heeft?
Zulke lui zou je eigenlijk gelijk het platencontract moeten opzeggen, niet drie weekjes laten afkicken in een duur en luxe kuuroord.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
misschien omdat het goede handel is?
Ik bedoel. Eigenlijk het hele team van Amy winehouse / britney spears / jimmy hendrix / janis joplin / nirvana heeft enorm van de storm van publiciteit geprofiteert.
Het is echt niet moeilijk om een eindeloze rij mensen in de bizz te noemen die zonder hulp van een "high profile zelfdestructieve artiest" ergens zouden zijn geweest.lekker belangrijk!Comment
-
Als het geen openbare lui zouden zijn geweest en er geen jeugd was die een voorbeeld nam aan 'hun' idool, dan zou ik zelf ook zeggen, neuk, zuip, spuit, slik en rook jezelf maar compleet naar de pleuris. Maar doe zoiets dus achter gesloten deuren en niet en publique waardoor je een uitstraling geeft dat het cool is.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Die mensen die idealen in beleid zouden moeten omzetten.lekker belangrijk!Comment
Comment