De romantische kijk van buitenstaanders.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gertgeluid
    • Dec 2006
    • 520

Ik heb meerdere artiesten die ook weleens op dezelfde dag geboekt staan. Het komt dan ook wel eens voor dat je 's middags op een festival in plaats X met artiest A staat, en je vervolgens naar plaats Y rijdt voor artiest B. De eerste gig doe je op de Harrie van het huis en op de tweede gig schuif je aan bij je eigen klutser die dan door je collega's is voorbereid. Usb stick erin en draaien maar.

In die zin lijkt het in drukke tijden wel eens op het verhaal van de TS. Echter, in "gewone" tijden staan we allemaal om 10:00 uur op lokatie en vliegen we zelf onze bananen. En zo vind ik het ook het fijnst werken.

Groupies had ik alleen toen ik een rock 'n roll bandje deed in zalen als XinixKadeBukbukIdunaRoosRotondeTunnelPeppelBliksem Etcetera. Eén van die groupies zit nu aan de keukentafel en is de moeder van mijn kind. Meestal maken rocksterren ze zwanger en touren dan weer verder, maar nu de geluidsman die eer had, werd het op prijs gesteld dat ik maar meteen mijn intrek nam.

Tot nu toe geen spijt van overigens

Comment

• chippie
      • Jul 2006
      • 528

Rock and roll kan mooi zijn niet??
      IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• mhsounds
        • Sep 2009
        • 933

ehhhh ik kom wel aan als alles staat, maar dan moet ik toch alles nog in mijn lichttafel kloppen en stellen waar nodig...

Theatertour doe ik dan weer alles zelf...
        Freelance Light and Video |
        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Shark
          • Aug 2007
          • 208

op trouwfeesten mee eten, organisatie die langskomt met friet vol-au-vent tijdens afbraak, een hele chirovereniging die helpt met opstellen/afbouwen (ging toen wel heel snel vooruit).. deze luxe is vaak spijtig maar een detail als je alle opdrachten samen bekijkt

Comment

Working...