Bedankt Roel!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joe
    • Jan 2003
    • 446

    Bedankt Roel!

    Vrijdag in tvoh met het optreden van Christopher, laat Christopher zijn mic op het laatst expres vallen. Ik ben zo blij dat Roel van Velzen hierover iets zei, stel je voor dat elke zanger denkt dat dit stoer is en ook gaat doen

    Mijn dank is groot Roel!!!
    Last edited by joe; 11-12-11, 18:37.
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

    #2
    linkje....?
    Waar was het bij? ik heb net de battle van Christopher met Joyce gezien, maar daar staat het niet bij in ieder geval..

    Comment

    • Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

      #3
      Ja zou idd vaker gezegd moeten worden ook bv. naar het talent op het podium die met zijn botte poten op monitoren gaat staan . Als het een gitarist betreft even op zijn gitaar gaan staan . Vind hij waarschijnlijk ook niet zo leuk

      Comment

      • Rieske
        • Aug 2002
        • 544

        #4
        Een tijd terug was er een tv spotje met de Heideroosjes waarin de zanger op het einde ook zijn microfoon liet vallen met (natuurlijk) wat feedback. Grappig was dat een week later de tv spot was aangepast plotseling zonder vallende microfoon !
        Last edited by Rieske; 11-12-11, 23:09.
        Life is what you make it

        Comment

        • SoundOfSilence
          • Mar 2007
          • 766

          #5
          Linkje: http://thevoiceofholland.com/video/c...s-from-a-rose/

          En ja, dat was echt een hele lompe actie van christopher en ik ben blij dat alle juryleden erover vielen én dat ie naar huis mocht.
          Overigens spoort ie echt niet... Hij gaat (onder het begeleiding van Queen's "the show must go on") af alsof ie de grote winnaar is, terwijl ie gewoon lekker naar huis mag.
          It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

          Comment

          • djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

            #6
            Als het nou een SM58 was geweest... Maar nee, zo te zien een sjieke Sennheiser met Neumann kop (?)...

            Wat mij ook veel stoort is mensen die niet weten/begrijpen dat een microfoon+een monitor feedback veroorzaakt, en dat het ze ook niks uitmaakt. Ze vinden dat ze heel goed kunnen zingen, en laten dat vervolgens blijken door lekker met de microfoon voor die monitor te gaan staan zwaaien, zich vervolgens een ongeluk schrikken en dan heel boos naar de technicus kijken (of hem/haar vragen dat niet weer te doen...).
            Lekker hoor, artiesten. (maar waar zijn we zonder ze)


            Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

            Comment

            • Junior
              • Jan 2010
              • 114

              #7
              Geen Neumann kop gelukkig haha.
              Maakt het niet minder onzinnig wat hij deed... als er een deuk in de korf zit ook lekker laten betalen

              Robbie Williams heeft overgens in ook TVOH volgens, mij zijn microfoon over zn schouder het podium op gegooid, http://www.youtube.com/watch?v=L-3ILb5_-4M
              Hier vond Roel het aan zn lach te zien minder erg, waarschijnlijk om dat het niet de microfoon van het programma maar zijn eigen microfoon is.

              Comment

              • dj-inkognito
                • Jun 2011
                • 416

                #8
                Originally posted by Junior
                Geen Neumann kop gelukkig haha.
                Maakt het niet minder onzinnig wat hij deed... als er een deuk in de korf zit ook lekker laten betalen

                Robbie Williams heeft overgens in ook TVOH volgens, mij zijn microfoon over zn schouder het podium op gegooid, http://www.youtube.com/watch?v=L-3ILb5_-4M
                Hier vond Roel het aan zn lach te zien minder erg, waarschijnlijk om dat het niet de microfoon van het programma maar zijn eigen microfoon is.
                dat was zoals je wel ziet een mic die dat wel kan hebben xD
                overigens gooit die hem niet ZOMAAR over zijn schouder want als je goed kijkt krijgt hij onder uit de hoek heel snel een nieuwe mic aangerijkt, en vervolgens geeft die de oude een gooi.
                alsnog zal het van velzen een rot zorg wezen al zou die al die mics kapot gooien, word hij niet slechter van, gaat gewoon om een principe waarom moet je er mee gooien.

                Rick
                "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

                Comment

                • rdreiers
                  • Nov 2009
                  • 407

                  #9
                  Lompigheid

                  Geen neumannkop maar wel de MD 5235.

                  Losse gaaskap : slechts 120 euro ex btw ex verzenden.

                  Bandlid heeft dit bedrag aan mij mogen doneren.

                  Richard

                  Comment

                  Working...