Sport

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Sport

Naar aanleiding van het topic 'geluid in een sporthal' ben ik benieuwd wie er hier allemaal aan sport doen....
    We weten allemaal dat werken in de professionele licht en geluidsbranche niet de meest gezonde branche is om in te werken door de rare werktijden, vaak slecht eten en fysiek zwaar werk.
    Zelf ben ik redelijk fanatiek zo'n 3 tot 4 keer in de week aan het hardlopen en zo'n 3 tot 4 keer in de week in de sportschool krachttraining aan het doen.
    Dussss.... Wat doe jij om jezelf een beetje 'in shape' te houden?
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Ik fiets wel eens langs de sportschool, telt dat ook?
    Zonder dollen: Altijd fanatiek gesport, zelf met een onregelmatig werk in de verpleging was dat goed te combineren met sporten op hoog niveau.
    Toen ik de overstap heb gemaakt naar de entertainment industrie werd het in teamverband sporten onmogelijk.
    Vaak op zaterdag een lange dag, zondagochtend net thuis of te moe om een prestatie op het veld te leveren.

Ik sport nu op een wat recreatiever niveau, niet meer de top dus. Wel ieder weekeinde, plus drie keer per week of anderhalf uur lopen of een oefenwedstrijdje.
    Fanatiek nog wel, top niet meer

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

Sporten ben ik helaas noodgedwongen mee gestopt door een rug blessure die door het sporten steeds weer opspeelde.
      Ik voetbalde en trainde 3x per week en speelde op zaterdag vaak 1 a 2 wedstrijden totdat ik de blessure kreeg...
      Kortom, best sportief maar helaas kan dat niet meer en nu helemaal niet meer...

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Mijn sport is tennis, minimaal een uur per week training, soms wat losse toernooitjes (vorige week kersttoernooitje gewonnen, altijd leuk).
        Die training is overigens op redelijk niveau, maar recreatief.
        Vanaf dit voorjaar wil ik ook (weer) meer gaan doen aan clubtoernooien en ook een stukje competitie.
        Competitie zal helaas niet structureel mogelijk zijn (op zaterdag... wie verzint dat!), maar als reservespeler ga ik zeker proberen een steentje bij te dragen, lekker spelen en m'n rating weer eens aanpakken.
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Job
          • Jul 2011
          • 24

ik sport 3.5 uur per week. de sport die ik beoefen is karate. ik ga volgend jaar op voor de zwarte band.
          hop hop gas er op

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by ralph
            Ik fiets wel eens langs de sportschool, telt dat ook?
            Tuurlijk, die kilometers tellen dubbel.

Comment

• dj-inkognito
              • Jun 2011
              • 416

ik ben een behoorlijk fanatiek voetballer,
              gaat erg veel van mijn vrije tijd in zitten.

ik speel zelf in een vriendenteam op zondag ochtend. ( vaak na een klus van zaterdag nacht praktishe direct door het veld op )
              hier train ik woensdags avonds 1.5 uur mee.
              ook train ik een A1 jeugd selectie elftal 2x in de week , dinsdag 1,5 uur en donderdags 1,5 uur.
              en dan train ik zelf nog bij de overige senioren op donderavond een uurtje.
              zaterdagochtend wedstrijd met de jeugd.
              zondagochtend eigen wedstrijd

en dan hebben we nog de middag en avond/nacht in de weekenden dat we sporten met het PA natuurlijk xD en doordeweeks af en toe nog eens een klusje
              "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• stamgast
                • Feb 2010
                • 253

Ik heb heel veel microfoons op voetbalvelden neergezet maar tegenwoordig zit ik achter de mixer en daardoor gaat m'n conditie (en m'n spiermassa) hard achteruit. Telt dát ook?

Comment

• NesCio01
                  • May 2010
                  • 1987

Ik doe o.a. aan
                  - kist laden;
                  - kisten tippen;
                  - speakers stacken;
                  - truss liften;
                  - lampen hangen;
                  - kabel knopen;
                  -
                  -

hiernaast ben ik jeugdvoetbalscheidsrechter,
                  met voorkeur voor de B-elftallen (14 - 17 jr)
                  en fluit bijna iedere zaterdag een wedstrijd.

grtz

ps. telt trusspentikken (3x woordwaarde?) ook als
                  een sport?
                  Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Vroeger altijd aan waterpolo en wedstrijdzwemmen gedaan maar door dit werk zijn teamsporten niet echt meer te combineren. Nu sta ik twee keer in de week op de squashbaan met een vriend en daarnaast doe ik aan sportduiken. In de winter duiktrainingen in een zwembad en vanaf het voorjaar tot en met het najaar lig ik in het buitenwater. Dit kan ik doen wanneer het mij uitkomt in combinatie met het werk.

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

MMA (Mixed Martial Arts) en beetje in de sportschool hangen af en toe. Verder in het weekend actief als scheidsrechter veldvoetbal voor de KNVB. Vroeger hele tijd niks gedaan, inmiddels weer alles opgepakt: feels good! In de winter is het ook lekker om 's avonds ff te gaan zwemmen ofzo (weer eens wat anders dan bankhangen voor de TV)
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Best wel een hoop sportievelingen....

Comment

• I.T. drive in
                          • May 2009
                          • 352

Ik doe aan wedstrijdzwemmen sinds 2 jaar nu.
                          Drie keer in de week trainen en binnenkort competitiewedstrijden

Comment

• Timothy
                            • Aug 2005
                            • 175

Ik speel (al bijna 25 jaar) basketball: 2 X per week trainen + wedstrijd op zaterdagavond (of 's zondags )
                            Daarnaast train ik ook een jeugdploeg (= ook 2 x trainen in de week + wedstrijd zaterdag overdag)
                            Gebeurt dus af en toe eens dat mijn zaterdag er als volgt uitziet: jeugdwedstrijd coachen, discobar gaan opstellen, wedstrijd spelen en onmiddellijk na het douchen in de auto naar het feest, daarna afbreken en alles inladen en 's nachts plots met krampen in de benen in bed belanden (hoe komt dat toch??? )

Comment

• hardstyle
                              • Jan 2010
                              • 427

-Ik train 2x per week 2 uur met voetbal, daarnaast 1, vaak 2 wedstrijden in een weekend. (bij de A-junioren)
                              -Ik heb 2 uur per week Lichamelijke Opvoeding op school
                              -Iedere dag 35 minuten (goed tempo) naar school fietsen en dan ook weer terug
                              -Werken
                              -Bier drinken

Comment

Working...