Driver over, ideeën??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjig
    • May 2012
    • 909

Driver over, ideeën??

Hallo iedereen,

Ik heb hier 2 drivers uit de bx 1550 van omnitronic liggen. Marktplaats heeft geen zin, hebben er al een hele tijd op gestaan.

Nu mijn vraag of iemand een idee heeft met wat ik hier mee moet/kan doen. Nu liggen ze hier alleen maar stof te happen.
    Dus heb jij een leuk/origineel idee? Zeg het maar! Als de driver zelf erbij moet overlijden vind ik het best (als het idee daar leuk genoeg voor is)

Het enige punt is; bij 1 van de 2 is een stuk van de foamrand aan gruzelementen. Verder werken ze gewoon zoals het hoort (wat al niet geniaal is)

Of als iemand ze nog wilt hebben, doe een bod?

Tevens ook nog 2 lege behuizingen. Die niet meer goed in elkaar zitten. En al uit elkaar vallen als je er naar kijkt.

Foto's volgen!
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Cubootje bouwen voor in de woonkamer? voor nog geen 3 tientjes heb je al een plaat MDF, en een likje zwartje verf kost ook geen drol. Hoeven geen handvatten etc. in, en een ouwe cheapo versterker van een paar tientjes is ook wel aan te komen, heb je eindelijk een beetje herrie bij je 5.1 systeempje. drivers opblazen vind ik nogal jammer van je tijd, zo leuk is het niet...

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• sjig
      • May 2012
      • 909

Heb nu net m'n eerste cubo 15 af waar nu een dap ab 15 in zit. Heb die oude driver er ook een tijdje in gehad maar klonk echt nergens naar. Die dingen hebben ook een x max van richting de 3mm.
      En heb al sinds een tijdje een nieuwe subwoofer voor op m'n kamer. En die klinkt voorlopig meer dan prima.

Waar ik nog wel aan zat te denken. En zo klein mogelijk bandpass speakertje te maken. Voor 20,00 in elkaar zetten en hopen dat het iets is... Maar ik denk dat ik dan gewoon geld weg gooi.

Comment

• sjig
        • May 2012
        • 909

Hier foto's:

Comment

Working...