Magazines

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boekema
    • Apr 2013
    • 14

Magazines

Hallo,

Ik hou er nog steeds erg van om gedrukte vakbladen te lezen.
    Wie heeft er nog tips voor goede bladen over prof. Licht en geluid?

Ik heb al een abbo op enkele bladen van avstage.nl
    Maar ben erg benieuwd wat de andere vak mensen zoal lezen
  • freek
    • Aug 2008
    • 238

Iets meer theatergericht maar ik lees nog steeds met veel plezier de zichtlijnen. Die krijg je als je (persoonlijk) lid bent van de VPT. (Vereniging voor Podiumtechnologie)

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Sound On Sound, iets meer gericht op studiowerk, maar wel zeer interessant, en tegenwoordig doen ze ook reviews en artikelen over Live Sound. Een tijdje geleden (augustus 2012 als ik me niet vergis) stond er bijvoorbeeld een heel stuk in over hoe de pro's (Jon Burton, Big Mike Hughes, resp. The Prodigy en Metallica) soundchecken als ze op tour zijn. Ik heb overigens geen abonnement op SOS, maar koop regelmatig losse exemplaren.

Verder heb ik me geabonneerd op de (dagelijkse) nieuwsbrief van Audio Pro International Daily (API Daily) om op de hoogte te blijven van wat er gebeurt in de rest van de wereld. Meestal gooi ik die nieuwsbrief meteen weg, maar +- 1 keer per week lees ik hem.

Edit: Ik lees ook het Eurovision Song Contest diary: http://www.m-m-pr.com/index.php/esc-diary-2013
      Deze blog wordt bijgehouden door de technisch directeur van het ESC, en de bedoeling is dat er dagelijks updates verschijnen met daarin de vorderingen van het opbouwen van het ESC. (soms missen een dag, maar die verschijnt uiteindelijk wel gewoon)

Daan
      Last edited by djspeakertje; 16-04-13, 11:54.
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Boekema
        • Apr 2013
        • 14

Dank voor jullie reactie. ik ga eens neuzen!

Meer suggesties altijd welkom! Het warme weer komt er weer aan, niks lekkerder dan op een mooie zondag, een koude rakker en een blad vol leuke dingen!

Comment

Working...