Piens MusicPlanet boete

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

Piens MusicPlanet boete

toch bijzonder:

de zaakvoerder van Piens MusicPlanet in Deinze, is gisteren door de Gentse rechtbank veroordeeld tot een boete van 5.500 euro.
    Piens heeft volgens het gerecht in 2010 en 2011 enkele elektronische Yamaha-piano's verkocht tegen woekerprijzen die ver boven de adviesprijs lagen.
    Bovendien bood hij op de website van zijn winkel instrumenten aan die niet geprijsd waren.

lekker belangrijk!
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Er is wel wat meer aan de hand met dat bedrijf dan alleen die woekerprijzen.

Met die persoon wil je echt geen zaken doen.

Comment

• Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

Originally posted by frederic
      Er is wel wat meer aan de hand met dat bedrijf dan alleen die woekerprijzen.

Met die persoon wil je echt geen zaken doen.
      Dat is al jaren zo . Ik heb de verhalen al gehoord toen ik zelf nog in de detail handel zat . Was toen al zo (10 a 15 jaar terug)

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

Originally posted by Timo Beckman
        Dat is al jaren zo . Ik heb de verhalen al gehoord toen ik zelf nog in de detail handel zat . Was toen al zo (10 a 15 jaar terug)
        Hoe kan het dat t bedrijf dan nog steeds klanten heeft..... als dit al zo lang speelt....

Zeker met t internet enz waar de prijzen vaak overal te vinden zijn....

Er zit een luchtje aan....en stinkt verschrikkelijk!!!!!
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Vaag verhaal, je mag als verkoper toch vragen wat je wilt voor je producten?
          De kopers zijn vrij om het al dan niet te kopen lijkt me zo, de markt reguleert zichtzelf op deze manier.
          En dan ook nog steeds boetes van 5500 Euro of de helft daarvan, vreemd.....
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Prijzen eerst hoger noteren, en dan schrappen alsof je een korting geeft is verboden in Belgie.

Comment

• drummerke
              • Oct 2006
              • 432

Bedrog is bedrog en word gestraft. Mooi zo.

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

Als dit in Nederland ook geldt, dan kan Bax dit ook nog wel eens over zich heen krijgen.
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Wanneer ik voor een Prospect setje 2 ton vraag is dat geen probleem, alleen zal geen hond het kopen.
                  Kennelijk is dat in Belgie dus niet toegestaan...
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Originally posted by MusicXtra
                    Wanneer ik voor een Prospect setje 2 ton vraag is dat geen probleem, alleen zal geen hond het kopen.
                    Kennelijk is dat in Belgie dus niet toegestaan...
                    Onzin.

Voor een setje 2 ton vragen, en net voor de korting 2.3 ton vragen, om nadien de prijs te doorschrappen en 2 ton als promotie te aanzien niet.
                    Last edited by frederic; 20-04-13, 18:05.

Comment

• speakertech
                      • Jan 2008
                      • 1697

Bestaan er nog adviesprijzen dan? Hoogstens een goiing prijs. Een dealer kan bijv iets aanbieden met tien jaar garantie. Hij kan zijn prijs dan naar believen verhogen en daarop weer afprijzen vanwege speciale acties etc.
                      Een gecultiveerde aardappel met een plakje ham kan in het ene restaurant 80 euro kosten, terwijl je in een cafetaria voor dat geld met vijf man je buik rond eet.
                      De tijd dat ook concerns als Philips vaste prijzen voorschreven, ligt al lang achter ons. Je kon zelfs uitgesloten worden van levering. Dat mag allemaal niet meer......

Speakertech
                      Last edited by speakertech; 26-04-13, 10:27.
                      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...