Maglite

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

Maglite

Even een kleine ergernis van me; bij diverse van mijn Maglites krijg ik telkens de laatste batterij er met geen mogelijkheid uit, zowel bij de Mini als bij de 3 Cell-D versie. Ik gebruik Durcall Pro batterijen welke vervolgens muurvast in de behuizing zitten vastgeklemd en heb bijna alles geprobeerd om ze eruit te krijgen.

Heeft er iemand een handige tip ?
    Life is what you make it
  • JeroenE
    • Dec 2012
    • 47

Originally posted by Rieske
    Even een kleine ergernis van me; bij diverse van mijn Maglites krijg ik telkens de laatste batterij er met geen mogelijkheid uit, zowel bij de Mini als bij de 3 Cell-D versie. Ik gebruik Durcall Pro batterijen welke vervolgens muurvast in de behuizing zitten vastgeklemd en heb bijna alles geprobeerd om ze eruit te krijgen.

Heeft er iemand een handige tip ?
    Ik tik de laatste er altijd uit met de opening op de tafel. Altijd afdoende geweest.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

andere batterijen gebruiken...

Comment

• Rieske
        • Aug 2002
        • 544

Ik zie nu dat ik 't verkeerd getikt hebt maar moet natuurlijk Durcacell Pro zijn en daar is normaal toch niks mis mee. En slaan op de tafel helpt helaas ook niet.
        Life is what you make it

Comment

• speakertech
          • Jan 2008
          • 1697

Originally posted by Rieske
          Ik zie nu dat ik 't verkeerd getikt hebt maar moet natuurlijk Durcacell Pro zijn en daar is normaal toch niks mis mee. En slaan op de tafel helpt helaas ook niet.
          Ik weet niet wie er aan de maat is, Duracell of alle andere merken, maar ook in de tijd van de 9 volt blokjes voor microfoons, waren er bepaalde modellen waar een Duracell 9 volt blok, niet of heel slecht in paste.
          Wat prijs en prestatie betreft zijn er ook andere merken die goed scoren. Ook die gele van de zweedse balletjes verkoper.

Speakertech
          Last edited by speakertech; 08-01-14, 15:19.
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Duracell-troep is inderdaad soms iets ander qua afmetingen. Met de rest nooit problemen en kosten minder en gaan ook minstens even lang mee.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...