Generatie humor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Generatie humor

Ik tegen zoonlief vanmiddag: Weet jij eigenlijk wat een platenspeler is?
    Zijn antwoord: Ja, een soort radio waar je van die grote zwarte CD's met groeven op afspeelt.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Dat is dan alleen in holland.
    Langs hier is vinyl super hip.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Geweldig...
      En die Belgenmop is wellicht nog beter!

Comment

• sjig
        • May 2012
        • 909

Ik kwam laatst een lp speler bij ons thuis tegen, met een hele koffer platen ( denk aan 150-200 stuks ).
        Wel zonde, doet de platenspeler het niet meer

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Ben benieuwd hoe die een cassettebandje gaat beschrijven... oprol-CD?
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Ericsamandj
            • Jul 2010
            • 414

Sander, eigenlijk faal je als vader en muziekliefhebber dan toch wel een beetje hoor.
            Toen ik opgroeide was de vinyl ook al met uitsterven bedreigd en toch volhardde mijn vader erin om de platenspeler te blijven gebruiken tot het einde van het apparaat.
            Het heeft erin geresulteerd dat ook ik nu nog steeds platen aanschaf en draai, wel met en veel modernere en kwalitatief betere dan toen.
            Heb zelf nog geen kinderen maar ook die zullen er mee te maken krijgen als het zover is.

Comment

• DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

Originally posted by MusicXtra
              Ik tegen zoonlief vanmiddag: Weet jij eigenlijk wat een platenspeler is?
              Dan hoef je al helemaal niet over 8 track (cartridge) meer te beginnen.

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Originally posted by Ericsamandj
                Sander, eigenlijk faal je als vader en muziekliefhebber dan toch wel een beetje hoor.
                Niet eens, ik ben muziekliefhebber en geen liefhebber van jengel, kraak, rumble en overslaan.

Comment

• Ericsamandj
                  • Jul 2010
                  • 414

Dat is bij thuisgebruik helemaal niet aan de orde hoor, met een fatsoenlijke draaitafel en een degelijk concorde element en modern geperste platen.

Comment

• NesCio01
                    • May 2010
                    • 1987

Dat is bij thuisgebruik helemaal niet aan de orde hoor, met een fatsoenlijke draaitafel en een degelijk concorde element en modern geperste platen.
                    en water met alcohol niet te vergeten?

grtz

Nes
                    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Ericsamandj
                      • Jul 2010
                      • 414

Bedoel je om schoon te maken?

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Schei toch uit met die flauwekul, en dan ieder nummer weer de hele riedel van plaat in hoes, nieuwe plaat uitzoeken, uit de hoes, etc. Doe mij dan maar gewoon mijn database van 30K nummers die ik op allerlei manieren kan sorteren en random af kan spelen.
                        Niemand kijkt nu toch ook meer naar een zwart/wit beeldbuis, gebruikt cassette bandjes of zit nog in een buitenprivaathuis te schijten?

Comment

• drbeat
                          • Jun 2012
                          • 671

Originally posted by MusicXtra
                          Schei toch uit met die flauwekul, en dan ieder nummer weer de hele riedel van plaat in hoes, nieuwe plaat uitzoeken, uit de hoes, etc. Doe mij dan maar gewoon mijn database van 30K nummers die ik op allerlei manieren kan sorteren en random af kan spelen.
                          Niemand kijkt nu toch ook meer naar een zwart/wit beeldbuis, gebruikt cassette bandjes of zit nog in een buitenprivaathuis te schijten?
                          Volgens mij is die plaat een drang naar vroeger waar alles beter was...mijn peetoom had destijds een hele muur met platen...hij had als een van de eerste cd's...na een heel tijdje sparen een wand vol. Nu heeft die man, inmiddels 60 jaar oud al een paar jaar een mac..kwaliteit nog beter...cd's zijn de deur uit op de paar na die niet op itunes of ergens op internet is te vinden..2 terrabite aan muziek...waarom als jongere platen kopen, als deze generatie zweert bij zijn mac, zijn B&O set en een paar goede nummers..

Hoezo vooruitgang?? Zijn platen beter enz..??? Hij heeft de platenspeler, cd speler en kasettebandjes nog alleen om die ene plaat te draaien die nergens meer te krijgen is en digitaliseren ziet hij niet zo zitten...

De dino is toch ook uitgestorven? Sturen we geen postduiven meer met post en is morsencode niet meer van deze tijd en is faxen tegenwoordig ook steeds minder/ sterft dit uit....
                          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

En toch rijden er nog verdomd veel (geluids) technici en muzikanten in oude krakkemikkige busjes die eigenlijk helemaal de weg niet meer op zouden moeten mogen...

Daan
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

Originally posted by djspeakertje
                              En toch rijden er nog verdomd veel (geluids) technici en muzikanten in oude krakkemikkige busjes die eigenlijk helemaal de weg niet meer op zouden moeten mogen...

Daan
                              dat heeft niks met emotie te maken, maar alles met budget…

Comment

Working...