Generatie humor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Originally posted by Outline
    Wel een Estwing gebruiken. Anders ben je alsnog een nepperd...
    Ik heb er 1, maar vind de Steelmaster lekkerder in de hand liggen! Plus dat de Estwing opzich een link ding is want je hakt gewoon een vinger er mee af LOL
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Originally posted by beyma
      Ik heb er 1, maar vind de Steelmaster lekkerder in de hand liggen! Plus dat de Estwing opzich een link ding is want je hakt gewoon een vinger er mee af LOL
      Welke Estwing bedoel je precies? http://www.estwing.com/

Comment

• kvdb013
        • Nov 2010
        • 337

Gewoon een normale Stanley, van een dure hamer ga je echt niet beter timmeren hoor.
        Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

De kwaliteit van de DJ.. De laatste keer dat ik keek werd er een plaatje ergens opgelegd of ingeschoven, een knopje ingedrukt en een schuif opengeschoven.

Kan me niet echt een TNO onderzoek indenken waarbij de kwaliteit van dat geheel gewaarborgd wordt..

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Nou ja kvdb013, gebruik jij nu het Behringer merk onder de hamers

Comment

• Ericsamandj
              • Jul 2010
              • 414

Heb je zelf al eens met Traktor gewerkt??

Draaien is inderdaad meer dan alleen de beat matchen, dat is stap 1, volgende stappen zijn in de maat en in de juiste 'key' draaien en daarmee je publiek aan de gang krijgen door met de energie van de muziek te spelen.

Als jij zo'n fan bent van "analoog draaien" dan kan je bv ook Traktor gebruiken met tijdcode platen, het beste van twee werelden ! (in principe het aloude bekende final scratch!!)
              Nee nog niet met traktor gewerkt. In een ver verleden wel eens met pcdj red. Maar dat werkte niet fijn vond ik.

Collega dj gisteren gezien die 2x denon s1900 had icm virtual dj. Dat zag er dan weer redelijk analoog uit.

Wbt de hamerdiscussie; Als je flinke kepernagels moet spijkeren dan vliegt slzon estwing uit je handen. Stanley heeft zo'n griptandje achteraan het handvat.

Comment

• Ericsamandj
                • Jul 2010
                • 414

Komende vrijdag heb ik trouwens een setje cdj2000 tot m'n beschikking,nu zat ik in de aldifolder te kijken en die hebben een externe harde schijf in de aanbieding.

Lijkt me een mooi moment om dat eens te testen. Iemand enig idee waar ik op moet letten bij aanschaf van zo'n harddisk? Deze is 3 tera USB 3.0

Comment

• kvdb013
                  • Nov 2010
                  • 337

Originally posted by vasco
                  Nou ja kvdb013, gebruik jij nu het Behringer merk onder de hamers
                  En weet je wat het mooie is, als ie kapot is koop ik lekker een nieuwe. Haha
                  Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Originally posted by MusicXtra
                    Ja en thuis geen CV maar een kolenkachel, enkel glas en een waterput in de tuin en op zijn rider staat dat er een parkeerplek moet zijn met een ruif gevuld met hooi.
                    Wij hebben thuis een kolenkachel. Geen enkele CV doet het beter qua gezellige warmte.

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

Totdat je met een koolmonoxidevergiftiging horizontaal gaat.
                      Afijn, een horecaondernemer kan per definitie alles beter. Betere elektricien, betere loodgieter, betere automonteur , etc.etc.
                      En geen geluidstechnicus die niet nog veel erger is...

Comment

• beyma
                        • Oct 2002
                        • 1614

Originally posted by Outline
                        Welke Estwing bedoel je precies? http://www.estwing.com/
                        Deze: http://www.estwing.com/nh_claw_hammer_leather.php

Het gevaar zit in de dunne steel, dat werkt als een kloofbijl

dusss

Comment

• beyma
                          • Oct 2002
                          • 1614

Originally posted by Ericsamandj
                          Nee nog niet met traktor gewerkt. In een ver verleden wel eens met pcdj red. Maar dat werkte niet fijn vond ik.
                          Dat is ook niet echt een geweldig programma, als je eenmaal met Traktor Pro hebt gewerkt ben je denk ik erg snel om!

Over de harddisk, 3 terra is leuk, maar als het naar de klote gaat ben je wel gelijk 3 terra aan data kwijt......
                          Als je de CDJ 2000 Nexus hebt zou ik eerder twee memory sticks nemen, en dan met Pioneer RecordBox je set voorbereiden en gaan met die banaan!

Of je hangt die set aan een laptop met Traktor Pro en tijdcode cd's (dan heb je wel bv de Native Instruments Audio 10 nodig)
                          Last edited by beyma; 20-05-13, 15:27.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Originally posted by kvdb013
                            ... mijn hamer als accu schoefmachine.
                            ik gebruik regelmatig m'n accuschroefmachine als hamer...

Comment

• Ericsamandj
                              • Jul 2010
                              • 414

Dat is ook niet echt een geweldig programma, als je eenmaal met Traktor Pro hebt gewerkt ben je denk ik erg snel om!

Over de harddisk, 3 terra is leuk, maar als het naar de klote gaat ben je wel gelijk 3 terra aan data kwijt......
                              Als je de CDJ 2000 Nexus hebt zou ik eerder twee memory sticks nemen, en dan met Pioneer RecordBox je set voorbereiden en gaan met die banaan!

Of je hangt die set aan een laptop met Traktor Pro en tijdcode cd's (dan heb je wel bv de Native Instruments Audio 10 nodig)
                              Heb zelf geen cdj,s in mijn bezit, ik houd natuurlijk de muziek thuis op de pc als back up.

De harddisk is meer als draagbare cd koffer.

Maar wat zegt dat USB 3.0? Is dat compatibel met cdj?

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Originally posted by Ericsamandj

De harddisk is meer als draagbare cd koffer.
                                Of je nou de hele avond met je kokosnoot naar een Macbook zit te staren of naar het scherm van een CDJ2000 maakt toch ook niet uit?
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...