Debielen heb je echt overal
Collapse
X
-
Labels: None
-
-
Had je een filmpje gevonden van Mac?...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Comment
-
Gelukkig nog niet door alle websites verwijderd:
Hoewel er inmiddels wel getwijfeld wordt of het filmpje wel echt is.Comment
-
Dat hij van 12 meter hoog wil springen moet ie zelf weten, maar het publiek in gevaar brengen... Achteraf natuurlijk makkelijk lullen met 'maar' 2 gewonden en zelf wat schrammetjes, maar het had veel erger geweest kunnen zijn!Last edited by DJ Paul M; 20-11-13, 17:38.Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!Comment
-
-
+100. En daarnaast geweigerd om verder te werken ivm gevaarlijk situatie. Want ik neem aan dat je toch wel eerst die truss laat zakken om te controleren dat alles nog bevestigd is zoals het hoort en er dus niet nog iets naar beneden gaat komen.
Ook zo ik degene die die ladder heeft laten hangen persoonlijk castreren. Het blijft een artiest en deze heeft maar weer eens bewezen dat die kleuters echt alles als speelgoed zien!
De hardhat kun je overigens wel achterwege laten. Die helpt niet tegen zo'n mongool...Comment
-
Wat valt er voordat ie springt? Dat is ook al een projectiel opzich. Lijkt zon zak waar de ketting van de takels in zit.Comment
-
-
Op zijn minst.. Ik zou hem direct weer terug omhoog stampen....dusdanig dat hij met zijn hoofd in die truss vast zit....
Wat er in zijn hoofd om ging wil ik niet weten.... Waarom is het toch mogelijk dat er van dit soort gasten vrij mogen rondlopen op deze aardbol...Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Of speelde ze : Wie niet springt is homofiel?...
Het bevalt me anders goed Mac...:-)Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Comment
Comment