Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan van Duren
    • May 2004
    • 204

@Tarpan,

ik zou naar de politie stappen met dit verhaal. Is volgens mij idd bedreiging.

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Kijken wie er geld krijgt....

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by Jan van Duren
        @Tarpan,

ik zou naar de politie stappen met dit verhaal. Is volgens mij idd bedreiging.
        En dan?
        Als ik zie wat er gebeurd wanneer iemand je letterlijk de hersens in slaat geloof ik niet dat de politie er iets aan doet wanneer jij verteld dat je bedreigd bent, daarbij is het jouw woord tegen het zijne en zijn er geen getuigen.
        Klinkt misschien lullig maar denk dat Tarpan zijn zaakjes beter moet regelen, zonder rider toch zorgen dat het zo goed mogelijk wordt betekent dat van een anders probleem het jouwe maakt.
        Mijn ervaring hiermee zijn dusdanig slecht (zie topic over geweld op de werkplek) dat ik tegenwoordig in mijn overeenkomst heb opgenomen dat ik uiterlijk een week voor het evenement de technische informatie dien te hebben.
        Heb ik die niet dan staat er één microfoon en één monitor klaar en wens ik de betreffende artiest veel succes.
        De tijd dat ik onnodige problemen op ga lossen om vervolgens alsnog negatieve kritiek of zelfs poging tot doodslag over me heen te krijgen ligt toch echt definitief achter me.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Jan van Duren
          • May 2004
          • 204

@musicxtra

het verhaal wat jou is overkomen ken ik uiteraard en is ook heel erg. Maar ik denk dat een keer bij de politie gaan praten geen kwaad kan. Heb dat zelf ook eens gedaan ivm een gebeurtenis en er is toen netjes een aangifte opgenomen. Misschien kennen ze de man en zijn werkwijze.

Comment

• TGeersing
            • Jan 2010
            • 6

sta je buiten voor je loods in de zon je net gesoldeerde multi kabel voor je effecten rack te testen, komt er iemand aanwandelen die zegt;

"dit doet mijn schoonzoon ook, hij speelt in een band en mijn dochter zit dan achter de schuiven..."

Ja inderdaad we doen exact hetzelfde werk! @!!#@$#^&%#$

Comment

• hardstyle
              • Jan 2010
              • 427

Oftewel: informatie krijgen waar je niks aan hebt/ niet om gevraagd hebt/ niet eens wilt weten.

Comment

• shure-fan
                • Sep 2003
                • 1046

Originally posted by hardstyle
                Oftewel: informatie krijgen waar je niks aan hebt/ niet om gevraagd hebt/ niet eens wilt weten.
                nou dat weet ik zo nog niet even...

Als je een leuk praatje met die persoon maakt en er een beetje tijd voor uittrekt kun je jezelf als bedrijf ook verkopen....

Uiteindelijk kan het een potentieel nieuwe klant worden, en vooral als het eerst contact / indruk goed is, word je vaker aangeprezen / mensen gaan dan vaker aan je denken.....

beetje commercieel bekijken dus, en signalen herkennen ( is er nog ergens behoefte aan? )
                Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• hardstyle
                  • Jan 2010
                  • 427

Als ik dat zo lees, klinkt hij niet echt vrolijk, van jes, ik heb er een klant bij.

Comment

• TGeersing
                    • Jan 2010
                    • 6

Ben ik op zich mee eens, Shure-fan. Maar ik doelde meer een beetje op de ergernis dat mensen zich zelf pro noemen wanneer ze naar de plaatselijke discoboer gaan en voor 100 euro een complete set aanschaffen met b merken en wij lang gewerkt hebben om goed materiaal aan te schaffen om professioneel te zijn en dan daarmee vergeleken te worden...

om mijn lijstje met ergernissen aan te vullen:

Bandleden die willen helpen met kabel oprollen, aardig bedoeld maar het loopt meestal uit op de "over de elleboog" methode en met een dikke knoop er in. kan je later alles opnieuw doen, zonde van de tijd

Groeten
                    Last edited by TGeersing; 31-08-10, 10:15.

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Iemand die mij trots een mail stuurt dat hij wel 150 Euro los heeft weten te peuteren voor een gig waar ik nog helemaal niets vanaf weet. Blijkt later dat ik een aantal dichters moet uitversterken, moet voor 12 uur opgebouwd hebben, mijn ding doen tussen 3 en 5 en pas na 7 uur 's avonds kan er worden afgebroken.
                      Maar, tussendoor mag ik naar huis dus die uren mag ik volgens hem niet rekenen.
                      Heb hem voorzichtig verteld wat mijn prijs is voor die dag, benieuwd of hij nog terug komt.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Stoney3K
                        • Sep 2007
                        • 1399

Deze week voor mij:

Opdrachtgevers met een lege portemonnee die denken dat je een glazen bol hebt.

('Het podium is 8 bij 10 meter, daar heb je toch genoeg aan?')
                        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• shure-fan
                          • Sep 2003
                          • 1046

Originally posted by Stoney3K
                          Deze week voor mij:

Opdrachtgevers met een lege portemonnee die denken dat je een glazen bol hebt.

('Het podium is 8 bij 10 meter, daar heb je toch genoeg aan?')

Heb je wel stroom? of gaat je opdrachtgever er vanuit dat je volledig op batterijen draait
                          Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Timo Beckman
                            • Jul 2006
                            • 1298

Onderstaande advertentie vond ik ook wel mooi

Te koop gevraagd:
                            Hallo, wij zijn de band Backbone uit Maastricht.
                            Voor een personeelsfeest van +/- 200 personen hebben wij in Herten (omg. Roermond) een PA installatie nodig en een technicus die het geluid kan verzorgen.
                            Er worden drie sets van 45 minuten gespeeld, daar tussen wordt gebruik gemaakt van muziek op CD. Tijd is van 15:00 tot +/- 20:00 uur.

Bij interesse (of ken je iemand die wellicht interesse heeft) graag even via mail contact opnemen.

Met vriendelijke groet,
                            Martin

Het mocht 150 euri kosten . Ik wens ze veel sucses om iemand te vinden die dit doet

Comment

• FiëstaLj
                              • Oct 2000
                              • 2068

Originally posted by Timo Beckman

Het mocht 150 euri kosten . Ik wens ze veel sucses om iemand te vinden die dit doet
                              Das hier om de hoek, dus had al een gereageerd dat ik wel paar uurtjes kwam mixen voor 150,- bleek inderdaad dat ik voor dat geld alles mee moest nemen.. haha
                              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• djspeakertje
                                • Oct 2008
                                • 1912

Originally posted by Timo Beckman

Te koop gevraagd:
                                Ik ben niet te koop... En volgens mij is mensenhandel een beetje verboden in dit land?

Voor 150 euro gaan ze iig niet ver komen daar...

Daan
                                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...