Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

Zo is ook op aandringen van een niet nader te noemen politieke partij in de gemeenteraad in Utrecht de milieuzone enkele jaren enkele honderden meters vergroot in de buurt van de jaarbeurs.
    Gevolg: wanneer je met een vrachtwagen zonder Euro5 motor bij de laad/los van de Jaarbeurs moet zijn moet je een milieuheffing betalen van >€150,- per dag. Tot de buffer kun je nog komen maar verder ook niet..

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

idd enigszins flauw om je frustratie over je
      eigen fout, bij een ander te leggen.

Het getuigt van kracht als je over die muur,
      in de spiegel kunt kijken en eerlijk zeggen wie
      de fout daadwerkelijk maakte.

Als de auto, die telkens voor je opslagdeuren
      geparkeerd staat, wordt weggesleept, dan is
      dezelfde parkeercontroleur een kanjer?

Laat natuurlijk onverlet dat de emoties als
      een rollercoaster gieren, wanneer je de naheffings-
      aanslag onder je ruitenwisser ziet zitten.
      Die dan zien te controleren .........

grtz
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Lala
        • Sep 2008
        • 370

Ik kan me de ergernis heel goed voorstellen. Bij dit soort lullige dingen staan ze altijd direct naast je, maar heb je ze een keer nodig, dan kun je uren wachten. Als ze überhaupt al komen...

Comment

• MELO
          • Feb 2011
          • 77

Originally posted by stainz
          Zo is ook op aandringen van een niet nader te noemen politieke partij in de gemeenteraad in Utrecht de milieuzone enkele jaren enkele honderden meters vergroot in de buurt van de jaarbeurs.
          Gevolg: wanneer je met een vrachtwagen zonder Euro5 motor bij de laad/los van de Jaarbeurs moet zijn moet je een milieuheffing betalen van >€150,- per dag. Tot de buffer kun je nog komen maar verder ook niet..
          wel vreemd, ben met smartlappenfestival in Utrecht op het Neude geweest met Volvo euro 3, en gewoon via www.utrecht.nl een dagontheffing aangevraagd en was € 25,00.
          Olé Olé, mijn baas heeft Brooklyn Audio !!

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by NesCio01
            idd enigszins flauw om je frustratie over je
            eigen fout, bij een ander te leggen.

Het getuigt van kracht als je over die muur,
            in de spiegel kunt kijken en eerlijk zeggen wie
            de fout daadwerkelijk maakte.

Als de auto, die telkens voor je opslagdeuren
            geparkeerd staat, wordt weggesleept, dan is
            dezelfde parkeercontroleur een kanjer?

Een bus die gruwelijk in de weg staat of een bus die, met parkeervergunning!, op een verschrikkelijk drukke zaterdag voor kerstavond op een laad/los plaats staat waar zeker geen gebruik meer van gemaakt wordt zit een behoorlijk verschil in. Helaas is het IQ van de heren parkeerwachters dusdanig laag dat ze niet in staat zijn zelf enig denkwerk te verrichten om daar onderscheid in aan te brengen. Sorry maar ik kan voor mensen die zo kortzichtig zijn gewoon geen enkel respect opbrengen, zelfde geldt voor de stakkers die langs de snelweg staan met een flitsapparaat zogenaamd voor de verkeersveiligheid, ik heb er geen goed woord voor over.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Adem eens diep in en uit.... een vrolijk kerstfeest!

PS: snap je frustratie ergens wel... maar de wet is er toch voor iedereen en daar zal je jezelf ook wel eens op beroepen!
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Originally posted by axs
                Adem eens diep in en uit.... een vrolijk kerstfeest!

PS: snap je frustratie ergens wel... maar de wet is er toch voor iedereen en daar zal je jezelf ook wel eens op beroepen!
                Klopt, heb ik in de afgelopen twee jaar een paar keer gedaan waarbij ik erachter ben gekomen dat het rechtssysteem in NL zo slecht is dat ik er mijn r$%^t nog niet mee af wil vegen...
                En nee, dat is geen frustratie maar een constatering, lees her en der ook maar eens de berichten over gestolen apparatuur, oplichting en andere ongerechtigheden, daar wordt nauwelijks aandacht aan geschonken omdat het net ff iets te makkelijk is om zo'n hersenloos mannetje in een stoer apepakkie de straat op te sturen waar hij alleen maar een kenteken en kleur in een apparaatje hoeft te tikken (en zelfs dat blijkt al te moeilijk voor ze te zijn) en het geld rolt vanzelf naar binnen.

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4524

ik ben bang dat de bewustzijns-vernauwing van SOMMIGE snelheid- en parkeer-controleurs gelijk staat aan de bewustzijns-vernauwing die bestaan bij de instellingen en volumes die SOMMIGE geluidsboeren op het publiek loslaten.

iedere beroepsgroep krijgt de beoordeling gebaseerd op de perceptie die de groep oproept.

Prettige kerstdagen allemaal.
                  lekker belangrijk!

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

zo heb ik bij krasnapolski ooit de warmoesstraat een half uur dichtgezet. Op de vraag van de dienders was het antwoord : "mocht van ene André". Toen ze na een half uurtje heel krasnapolski afgezocht hadden naar André kwamen ze terug, had ik de bak leeg, en kon ik eerlijk zeggen dat André onze man op kantoor was, die dat gezegd had.

Feit blijft dat je altijd met de meest rare laad-en-los-plaatsen zit in dit vak, omdat er nog niemand zo snugger is geweest om het evenement in een grote overslaghal met 20 Dock's te houden.

En die mensen met een V-tje op hun borst ... laat maar.... de server zou crashen...

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Originally posted by MacGyverSounds
                      En die mensen met een V-tje op hun borst ... laat maar.... de server zou crashen...
                      Eigenlijk is het heel simpel, als een ambtenaar net zo slim was als jij, dan was hij nooit ambtenaar geworden.

Comment

• BJD
                        • Oct 2007
                        • 771

Heel toepasselijk: http://player.omroep.nl/?aflID=13463251

Comment

• NesCio01
                          • May 2010
                          • 1987

Originally posted by MacGyverSounds
                          uhhhhh, " Veet ik veul " ?

grtz
                          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Richnies2000
                            • May 2008
                            • 204

deze man verdient iig een vinkje achter zijn naam!

Comment

• Rolandino
                              • Mar 2007
                              • 1451

Even terugkomend op de wat oudere reactie's :

Parkeerwachters en stadswachten maken misbruik van hun situatie's en ze reageren hun frustratie's uit op de burgers.

Politie zijn geen verkeerde gasten maar de nieuwe generatie politie ( dan bedoel ik de pas afgestudeerde jongetjes )

Een agent met een X-aantal jaren dienst zal veel meer respect tonen naar een persoon dan een 19 of 20 jarig ventje die denkt door zijn machtspositie jou even de les te wijzen.

Ook draaien ze vaak de realiteit om, om voor hun eigen een pluim in de reet te stoppen.

Ik heb een geval gehad in een binnenstad dat ik stond de laden en te lossen voor een discotheek ik bij de bus terugkwam mijn maat op de klep stond te bekvechten dat de laatse case naar binnen gaat en dan de bus weer weggaat ( stond niet verkeers gevaarlijk en niemand tot last ) Sanctie was al geschreven en heb hem aangepakt kapot gescheurd case van de laadklep gedaan en weggereden. later werd ik staande gehouden en gearresteerd voor poging tot doodslag.

Blijkt dat die mierenneuker had doorgegeven aan politie dat ik hem had aangereden tussen muur en vrachtwagen.

Ik balen natuurlijk maar eigenaar van discotheek kwam met goed nieuws dat alles op de beveiligingscamera stond en dat ik niemand met de vrachtauto had aangeraakt cq had klem gereden.

Deze parkeerwachter heb ik voor de rechter gesleept, heb ik gewonnen een schadevergoeding van 1250 euro gehad , bekeuring kwijtgescholden. kerel zijn baan kwijt.

Eerst wou justitie de beelden niet als bewijs gebruiken omdat het onwettig is en de camera's alleen mochten draaien tijdens openngstijden. Dus in feite was het bewijs van mijn onschuld een illegaal bewijs dus onwettig.

Zoals Watt Xtra al schreef :

De parkeerwachter en politie bekeuren niet uit veiligheid maar puur om de kas te spekken en om het zogenaamde pluimpje te mogen ontvangen want hiermee voelen ze zich sterk.

Dee wetgeving in nederland heeft niets met recht te maken maar met macht Hoe meer macht iemand heeft hoe meer hij recht heeft.

Criminelen worden vertoeteld door de staat en de slachtoffers worden niet serieus genomen.
                              Last edited by Rolandino; 27-12-11, 10:40.
                              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• gertgeluid
                                • Dec 2006
                                • 520

Heftig verhaal Rolandino, maar wel rechtvaardig.

Blijkt maar weer dat corruptie een onlosmakelijk onderdeel is van een monetair systeem. Zodra een markt wankelt, worden mensen bang en zal men er alles aan doen om de vraag hoog te houden. Geen politie zonder criminaliteit, geen medicijnen zonder ziektes, geen elektronica industrie zonder elektronica die snel kapot gaat of veroudert. En zolang er nog fossiele brandstof is met mensen of landen die dat "bezitten", valt er aan te verdienen en zal de schone energie (waar beduidend minder aan valt te verdienen) op zich laten wachten.

Wie heeft de Zeitgeist films al eens bekeken?

Comment

Working...