Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

Yep, ook een 3 jaar geleden gedaan, in Volendam........aandacht was er wel, maar vervolg boekingen door de actie blijft vooralsnog op 0 staan !!!
    Op dat telefoontje na van de week, of het niet weer kon komend weekend, uiteraard voor NOP, maar zit gelukkig in Oostenrijk dan dus was snel geregeld.

En tja, geen concurrent die daar in springt, wel altijd bij andere klussen prijzen duiken, maar zulks ....... ???

Wij hebben het overigens met veel plezier gedaan, omdat de Enige echte Jan Rab het ooit is begonnen net als het disco zwemmen hier in het verleden.
    Wij hebben beide weer opgestart zo'n 20 jaar nadat de beste man het voor het laatst heeft gedaan en menig concurrent het niet zag zitten in die tussentijd.
    En puur alleen omdat een feestje leuk moet zijn, zoals onze oude leermeester zou zeggen.
    your light !

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Zulke vragen komen helaas steeds weer. het heeft denk ik 2 redenen.

Als eerste is het natuurlijk de `crisis` tijd en ten tweede is de tijd voor ze bij jou kwamen een `collega ` geweest die het al die tijd voor nop of voor heel weinig heeft gedaan.

Dan verwachten ze natuurlijk ook dat jij het voor niets of voor heel heel weinig dat gaat doen.

Ik heb in het verleden ook een keer mijn goede kant laten zien. en een klus gratis gedaan maar als je 1 vinger geeft pakken andere je hele hand ) na deze klus stond mijn telefoon rood gloeiend of ik dat ook bij hun wou doen want bij die ander heb je dat ook gedaan. Ja als je eenmaal voor nop of voor heel weinig een klus doet weet iedereen je ineens te vinden.

Nee bij mij blijft alles binnen staan als het voor niets of voor weinig de deur uit zou moeten.

Het moet wel redelijk blijven en voor beide partijen OK zijn.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

Zoiezo niet lekker voor je apparatuur om buiten te staan met deze kou!
        Menig pc wil niet eens opstarten met dit soort temperaturen.
        Helaas vorige week aan den lijve ondervonden dat de pc niet wou starten omdat gewoon de temperatuur te laag was.

Eenmaal op temperatuur gekomen draaide hij vlekkeloos de hele avond.

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Op donderdag namiddag (tijdens een klus) gebeld worden of je nog een set voor zaterdag hebt (op een carnavalswagen). Donderdag avond nog contact opnemen en een offerte maken.

De hele vrijdagochtend rondbellen omdat men meer sub wil (die ik zelf niet heb). Uiteindelijk gevonden.
          Begin vrijdagmiddag contact met de klant dat het voor bedrag x kan om dan te horen te krijgen... het is al geregeld.

Gloeiende gloeiende... meld dat dan even!
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by renevanh
            Op donderdag namiddag (tijdens een klus) gebeld worden of je nog een set voor zaterdag hebt.
            Hoe groter de spoed, des te groter de kans dat het uiteindelijk niet door gaat...

Waar gebeurd: Gebeld worden door een klant terwijl ik sta te draaien, vraagt of ik kan draaien. Natuurlijk antwoord ik, kan ik je morgen even terug bellen, ik heb mijn agenda niet bij. Antwoord klant: het is voor vanavond, nu eigenlijk dus, we hadden iemand anders, maar die komt niet opdagen, en we kunnen hem niet bereiken.
            Een week later hoor ik dat hij toch gekomen is, een uur te laat...

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

Originally posted by timedriver
              Al die mensen met een ijsbaantje die menen dat je wel even gratis een avondje gaat staan blauwbekken, buiten in de kou, met je apparatuur omdat het zo leuk is, dat er wat licht en geluid aan de baan staat.
              Yeah right...dat doen we maar niet.
              En... de Global Warming* zorgt er vanzelf wel voor dat dit soort 'Ys-schein-heiligen' steeds minder voor zullen komen.

* Ja, jeweetwel: De aarde warmt op en dat is onze (mensen)schuld!
              Kunnen we dan nog even wat meer mensen met veel meer warmte-schulden opzadelen?
              Ik vinnut helemaal niks die pl**riskou.
              Laten die mafketels met die ijsbanen maar aan ijsberen-noordpool-hulp gaan doen.
              Want die beren hebben het daar kennelijk te warm.
              Maar met die Local Chilling ik zeker niet!
              In Rusland en Finland zijn toch ook wel Elf-Steden-aan-het-Bevroren-Water te vinden?
              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

Waar ik laatste tijd steeds vaker aan denk en erger...
                De steeds groter wordende internet sencuur.

gewoon omdat ik het even kwijt wou...

Comment

• renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

Maar gisteren meeprotesteren tegen ACTA heb je dan weer niet gedaan zeker?

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                    • Jun 2010
                    • 640

nee zou ik graag doen maar met een pasgeborene die 2mnd te vroeg is heb ik even wat anders te doen :S
                    oa. heen en weer naar het ziekenhuis

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Originally posted by radioactivediscoshow
                      nee zou ik graag doen maar met een pasgeborene die 2mnd te vroeg is heb ik even wat anders te doen :S
                      oa. heen en weer naar het ziekenhuis
                      Nja, dan wordt het een klein beetje lastig.

Gefelicteerd dan

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

Originally posted by radioactivediscoshow
                        Om even een positief lichtje in dit klaagtopic te schijnen (hoop dat dat mag);

Van harte met de kleine en sterkte de komende maanden. Eenmaal de kleine thuis geeft wat rust maar totale rust komt pas weer als ze het huis uit zijn

Comment

• vasco
                          • Oct 2003
                          • 2567

En weer ontopic;

Een show draaien dit weekend in een zaal waar de zaaldeuren tochten op een toon +/- 500Hz. Eerste minuut van de show alle zenders uitluisteren want je denkt aan feedback maar alles schoon. Er wat later achter komen via de intercom van het huis dat het dus vermeende deur is. De deur tijdens de show dan maar open laten want het is erg irritant.

Comment

• Timo Beckman
                            • Jul 2006
                            • 1298

Originally posted by djspeakertje
                            Van die mensen die het forum vullen, voor de helft met interessante, relevante posts, en voor de andere helft met hun gigantische handtekening... (no offense, just my 2...)

Daan
                            +1..............................
                            Of met de andere helft een partij gel*l over niets

Comment

• Hansound
                              • Apr 2006
                              • 832

Originally posted by Timo Beckman
                              +1..............................
                              Of met de andere helft een partij gel*l over niets
                              Mwah... beetje slap ouwehoeren in de,lounge moet kunnen toch....
                              Altijd serieus is niet goed timo....

Comment

• Timo Beckman
                                • Jul 2006
                                • 1298

Weet ik en ik doelde niet op topics in de lounge..............

Comment

Working...