Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Ik heb ooit een keer een tour van 3maanden in china gedraait .
    daar heb ik het afgeleerd om te zeiken over eten en de mensen die er aan tafel zitten .
    Is overgens niet aan te raden

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Ergernisje, die wel veel bekend is: politie. Om 12 uur al, je speelt al een heel stuk rustiger ivm de buurt, buiten amper wat te horen, gaan er nog een stel oudjes lopen klagen =_=" daarbij wel geniaal: toen de agenten de garagedeur los deden vroeg een vriendin van me: "zijn jullie de strippers?" met onschuld. Agenten wisten niet hoe ze moesten reageren hahaha

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Sorry maar om 12 uur (gok 24 uur) ben je ook al twee uur over een scheidingstijd heen. De buurtbewoners staan gewoon in hun recht als jij of de organisatie niet de vergunningen op orde hebben voor een evenement. Je mag blij zijn dat de omwonende jou/de organisatie twee uur extra hebben gegeven en de agenten niet om 22 uur al bij je stonden. Voor jouw gevoel was er buiten amper wat te horen, echter in de avond/nacht draagt geluid verder en is de irritatiegrens voor geluid(overlast) bij mensen eerder bereikt.

Zoals jijzelf al aangeeft; Een ergernis die inderdaad veel voorkomt maar helemaal niet nodig hoeft te zijn bij omwonende.

Moest overigens wel even lachen om de stripper in onschuld vraag
        Last edited by vasco; 07-05-13, 12:28.

Comment

• hardstyle
          • Jan 2010
          • 427

Haha ja, toevallig kende ik nog 4 omwonenden (bekende buurt voor mij) en geen van allen hadden ze hier last van, amper wat te horen, ook buiten. Maar ja, inderdaad, helaas zal ik niet in m'n recht staan xD

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Zat even te kijken in het 'gejat, vermist of ontvreemd' topic.
            In 11 jaar tijd een kleine 220 berichten over diefstal van spullen, da's 20 keer per jaar dat iemand spullen jat die met veel bloed, zweet en tranen bij elkaar zijn gewerkt!
            Toch wel een grote ergernis wat mij betreft.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• timmetje
              • Dec 2012
              • 424

Dat zijn enkel en alleen nog maar de gevallen die op dit forum bekend zijn. Ik durft te wedden dat er nog veel meer gejat wordt...
              Tim

Comment

• NesCio01
                • May 2010
                • 1987

Originally posted by MusicXtra
                Zat even te kijken in het 'gejat, vermist of ontvreemd' topic.
                In 11 jaar tijd een kleine 220 berichten over diefstal van spullen, da's 20 keer per jaar dat iemand spullen jat die met veel bloed, zweet en tranen bij elkaar zijn gewerkt!
                Toch wel een grote ergernis wat mij betreft.
                +10

Van mijn zaak van februari 2012, moeten 3 verdachten nog steeds
                voorkomen..........

grtz

Nes
                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Originally posted by timmetje
                  Dat zijn enkel en alleen nog maar de gevallen die op dit forum bekend zijn. Ik durft te wedden dat er nog veel meer gejat wordt...
                  Dit zal ongetwijfeld het topje van de ijsberg zijn....

Comment

• kvdb013
                    • Nov 2010
                    • 337

Ik als hobbyist zet mijn set als vriendendienst bij een kroeg van een vriend neer om een avond van housemuziek te voorzien,
                    word ik halverwege de avond gebeld dat mijn set het niet meer doet. Er schijnt een verschrikkelijke brom in te zitten. Ik denk ik ga er maar even langs. Ik daar aangekomen, blijkt een of andere dj zijn laptop op mijn mixer aangesloten te hebben en wel op de mic ingang.
                    er was dus niks aan de hand met mijn set maar meer met de deskundigheid van de dj!
                    Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• knorrepot
                      • Oct 2009
                      • 234

Een evenement op moeten ruimen, de organisatie gevlogen is, alle bekers en rommel nog in de tent ligt, de manitou op slot zit, het regent dat betekend een mooie drek bende, met de bus niet weg kunnen komen en een paar bouwhekken opgeofferd om weg te komen. Beste ergenis zaterdag dacht, of beter zondag morgen!

Sander weet er ook alles van, en ik denk dat er nog wel iemand zal reageren!

Comment

• NesCio01
                        • May 2010
                        • 1987

Originally posted by knorrepot
                        de manitou op slot zit, ..........
                        Die hebben toch bijna allemaal hetzelfde slot/sleutel?

grtz

Nes
                        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Mijn grootste ergernis zaterdag was een techneut die er een puinhoop van maakte en vervolgens begon dat de geluidsset helemaal ruk was.
                          Ik vraag hem; vindt je het andere podium beter dan?
                          Hij: Ja, veel beter.
                          Ik: Val jij ff lekker door de mand kerel, andere kant is een identiek setje, je zult het dus toch bij jezelf moeten zoeken.
                          Al het spul door het gras en de bagger moeten slepen was ook geen pretje, voelde alsof er geen wielen onder de kisten zaten.Heb nog niet durven kijken hoe smerig alles is.

Comment

• Ericsamandj
                            • Jul 2010
                            • 414

Zaterdag een behoorlijke ergernis gehad, kom een kwartier voor aanvang dj set aan. Wil gaan testen, kwam er geen geluid uit de toppen. Vrijdagmiddag al opgebouw, alles getest zonder de speakons in te pluggen vanwege een kaartclub die er nog zaten. Versterkers slaan mooi uit dus dacht kat in t bakkie....

Toppen waren extern ingehuurd, toen ik belde dat ze niet werkten zei de verhuurder, owja ik heb het aansluitpaneel intern omgedraaid, worden nu op 2 +- aangestuurd.

Pffff in het donker nog een setje speakons om staan bouwen dus. Dat is behoorlijk irritant zonder licht en met een publiek wat al aanwezig is.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Heb je nog het geluk gehad dat je de verhuurder aan de lijn kreeg...

Comment

• knorrepot
                                • Oct 2009
                                • 234

Originally posted by MusicXtra
                                Mijn grootste ergernis zaterdag was een techneut die er een puinhoop van maakte en vervolgens begon dat de geluidsset helemaal ruk was.
                                Ik vraag hem; vindt je het andere podium beter dan?
                                Hij: Ja, veel beter.
                                Ik: Val jij ff lekker door de mand kerel, andere kant is een identiek setje, je zult het dus toch bij jezelf moeten zoeken.
                                Al het spul door het gras en de bagger moeten slepen was ook geen pretje, voelde alsof er geen wielen onder de kisten zaten.Heb nog niet durven kijken hoe smerig alles is.

Hahaha! Ik weet precies over wie je het hebt! Te klein mannetje achter een te grote analoge mixert.
                                Ik zal geen namen noemen, maar heeft hij zo erg staan ... Op de set? Helaas geen bands gehoord maar toen ik weg ging na het eten klonk het toch echt wel in orde! Daar had ik de band wel klinkend op gekregen ��

Zou nog maar even wachten met uitpakken, das vast schrikken!  Jij kon tenminste weg komen daar..
                                Last edited by knorrepot; 27-05-13, 15:04.

Comment

Working...