Ergernissen top 10
Collapse
X
-
-
Bij mijn maat liepen ze in drie maanden tijd vier keer binnen...praktisch geen braakschade maar wel zijn diepvries tot vier keer leeg..
En hij heeft ze Niet gehoord... Met die keffers op het erf en binnen inmiddels wel...
Maar met de sirene hoop ik dat je wakker wordt en hoop ik dat als je ze treft jij de sterkste bent en het navertelt...
En dan hopen we met zijn alle dat je zonder straf of wat dan ook het afrond...want dan weten ze je opeens wel te vinden...Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
-
Nee, je moet ze wel even betonnen schoentjes aantrekkenLast edited by vasco; 26-08-13, 15:26.
Comment
-
-
-
Zoiets ja, inmiddels mijn huis met een alarm uitgerust, in ieder vertrek een bewegingsmelder en op ieder ding dat open kan een magneetschakelaar.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Alarminstallatie is voorzien van noodstroomvoorziening in de vorm van een accu.
Spierbundels genoeg hier in de wijk, hebben er ook echt zin in als het nodig is.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Mijn ergernis van vandaag... De lokale beunhaas die hier voor het timmerdorp het geluid doet en al zijn subjes buiten heeft neer gegooid... Dusdanig hard draaien dat de organisatie de stekker er maar heeft uitgetrokken... Fijn dat er ook wel is mensen zijn die het wel begrijpen...Comment
-
hier gaan de mensen voor de speakers zitten.
komen klagen dat het geluid te hart staat.
vervolgens halen ze de stekkers uit de speaker of draaien ze om.(dit vind ik best aso)
vervolgens horen we niet wat er wordt omgeroepen.
de speaker maar ergens anders neergezet en toen was het opgelost.
een mp3 speler die hapert. en verder klinkt het soms een beetje schel.
spullen zijn niet van degene die voor het geluid zorgt.
ik help hier onder begeleiding van een ervaren iemand.Last edited by michelt; 29-08-13, 22:28.Comment
-
Comment