Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by vasco
    Hierbij zijn tijd, licht en herrie (sirene alarm) de grootste vijanden voor inbrekers.
    Je vergeet er één en dat ben ik, ik ben nu de grootste vijand voor degene die hier probeert in te breken....
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• kvdb013
      • Nov 2010
      • 337

Originally posted by MusicXtra
      Je vergeet er één en dat ben ik, ik ben nu de grootste vijand voor degene die hier probeert in te breken....
      ik mis hem toch echt: vind ik leuk👍
      Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

Emm...was je dat voor de inbraak nog niet dan?? Neem aan van wel..

Bij mijn maat liepen ze in drie maanden tijd vier keer binnen...praktisch geen braakschade maar wel zijn diepvries tot vier keer leeg..
        En hij heeft ze Niet gehoord... Met die keffers op het erf en binnen inmiddels wel...

Maar met de sirene hoop ik dat je wakker wordt en hoop ik dat als je ze treft jij de sterkste bent en het navertelt...

En dan hopen we met zijn alle dat je zonder straf of wat dan ook het afrond...want dan weten ze je opeens wel te vinden...
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by drbeat
          En dan hopen we met zijn alle dat je zonder straf of wat dan ook het afrond...want dan weten ze je opeens wel te vinden...
          Niet als je niks zegt en er opeens iemand in het Amsterdams Rijnkanaal drijft.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

LIKE, LIKE, LIKE...
            Niet als je niks zegt en er opeens iemand in het Amsterdams Rijnkanaal drijft.
            Nee, je moet ze wel even betonnen schoentjes aantrekken
            Last edited by vasco; 26-08-13, 15:26.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

vind ik leuk👍

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Originally posted by vasco
                Nee, je moet ze wel even betonnen schoentjes aantrekken
                Nee, juist niet, ik wil hem nog wel zien spartelen, zorg er natuurlijk wel voor dat armen en benen zo goed als onbruikbaar zijn.

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Aha, het trek een spinnetje zes pootjes uit en zet hem weer op de grond principe
                  Last edited by vasco; 27-08-13, 12:24.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Zoiets ja, inmiddels mijn huis met een alarm uitgerust, in ieder vertrek een bewegingsmelder en op ieder ding dat open kan een magneetschakelaar.

Comment

• SPS
                      • Mar 2004
                      • 1662

Nu nog zorgen voor een noodstroomaggregaat en een permanente aanwezigheid van spierbundels in huis, en dan kan je niks meer gebeuren..
                      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Alarminstallatie is voorzien van noodstroomvoorziening in de vorm van een accu.
                        Spierbundels genoeg hier in de wijk, hebben er ook echt zin in als het nodig is.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                          • Jun 2010
                          • 640

Mijn ergernis van vandaag... De lokale beunhaas die hier voor het timmerdorp het geluid doet en al zijn subjes buiten heeft neer gegooid... Dusdanig hard draaien dat de organisatie de stekker er maar heeft uitgetrokken... Fijn dat er ook wel is mensen zijn die het wel begrijpen...

Comment

• michelt
                            • Nov 2012
                            • 49

hier gaan de mensen voor de speakers zitten.
                            komen klagen dat het geluid te hart staat.
                            vervolgens halen ze de stekkers uit de speaker of draaien ze om.(dit vind ik best aso)
                            vervolgens horen we niet wat er wordt omgeroepen.
                            de speaker maar ergens anders neergezet en toen was het opgelost.
                            een mp3 speler die hapert. en verder klinkt het soms een beetje schel.
                            spullen zijn niet van degene die voor het geluid zorgt.
                            ik help hier onder begeleiding van een ervaren iemand.
                            Last edited by michelt; 29-08-13, 22:28.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by michelt
                              vervolgens halen ze de stekkers uit de speaker of draaien ze om.(dit vind ik best aso)
                              Benieuwd wat voor stekkers er gebruikt worden....???

Comment

• ajdeboer
                                • Feb 2009
                                • 198

Box omdraaien. Niet de stekker...

Ik haat dat.

Comment

Working...