Ergernissen top 10
Collapse
X
-
Niet echt een ergernis, wist alleen niet waar anders te plaatsen.
Kwam vandaag een productomschrijving tegen die duidelijk niet is nagelezen
"dB Technologies DVA S20 actieve subwoofer
Algemeen
De DVA S20 is een twee keer 18 inch subwoofer met 2000 Watt RMS Digipro versterker. Deze subkast produceert een maximale geluidsdruk van 138 dB waardoorhet frequentiebereik al bij 35 Hz begint. De versterker heeft een actieve stereo crossover met high-pass uitgang voor naar een eventuele topkast.
Aan diverse praktische features is ook gedacht met aan de boven- en zijkant een M20 schroefdraad, ergonomisch geplaatste handvatten en een stroomingang om de subwoofer te voorzien van elektriciteit met een vergrendelde plug..
Garantietermijn
- Op dit product krijgt u 3 jaar garantie."
Ik kom op 2 fouten, 1 niet te lezen zin, 1 eigenschap die geen extra feature zou moeten zijn, en 1 bijzondere feature.
Wie bied meer?Comment
-
Fijn dat ze eraan gedacht hebben dat er een stroom ingang op zit.... Ze zullen het eens vergeten.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik wil ook wel elektriciteit met een vergrendelde plug
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Ergernis: Aankomen op festival als lichtoperator met een band, en de technici staan al de hele te blowen (licht en geluid), waardoor de technicus errug veel moeite had om mijn wensen in de tafel te zetten. Het was een beetje jammer dat ik de lichttafel niet kende, had een hoop ergernis bespaart.Comment
-
Om ergernissen over aansluiten te voorkomen:
- L = bruin
- N = blauw
- ⊪ = geel/groen
O ja, we gaan dit dan niet solderen, maar schroeven dit netjes vast.....
Hiermee beschrijf ik direct een ergernis van enkele draadjes op FB.
Het niveau in die draadjes/die groep is van dien aard, dat ik er weg ben!
Voorbeelden:
- Een microfoon neemt luchtverplaatsing op
- L = Nul
- Microfoonsignalen gaan moeilijker door DMX-kabel dan door microfoonkabel
- 8 Ω + 8 Ω = 16 Ω
- i rest my case ...............
grtz
Nes
Last edited by NesCio01; 09-10-14, 01:48.Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Ik wist het ook niet, maar google wel. Klinkt wel interessant, maar ja ik heb nog dozen vol gewone pc kabels....Comment
-
'k moet zeggen dat jullie deze topic goed in stand houden, ben er een paar jaartjes tussenuit geweest, blijven gaan zou ik zeggen
De laatste waar ik echt moest mee lachen was een jonkie die tegen mij even kwam zeggen, mijn laserpointer gaat veel verder dan jou lasers, die je hebt hangen, beiden diode lasers van 18w. Gewoon geantwooord dat hij gelijk had haha, who cares.
Trouwens is het tegenwoordig een mode om met deze dingen in je ogen te schijnen, niet alleen in een club, nog iemand die dit al heeft voorgehad? Meestal is security er snel bij.
Of nog daarvoor, wel raar dat jullie dat licht zo wit krijgen uit die scans bij mij thuis is dat veel geler. Deze jongen heb ik toch even gemeld dat dit gasontlading lampen waren.Last edited by GuntherM; 14-08-14, 16:41.Comment
-
Ik blijf me verbazen over de productteksten van deze winkel;
De Live X serie luidsprekers van Electro Voice zijn er in een actieve en passieve variant. Deze ELX 112 is een passieve tweeweg luidspreker met een 12 inch woofer en een 1,5 inch compressie driver. Deze serie luidsprekers is ontwikkeld voor live gebruik op podia, zowel als mainspeaker en als monitor voor op het podium. Deze kasten van de luidsprekers uit deze serie zijn allen gemaakt van hout. Hierdoor zijn ze lichter dan andere vergelijkbare kasten en is het geluid warmer en voller. De ELX 112 kan 250 Watt continue vermogen verwerken en heeft een 1000 Watt piekbelasting. Door middel van een Speakon aansluiting maakt u de verbinding met een versterker. Een tweede ELX 112 sluit u gemakkelijk aan door middel van de SpeakOn link aansluiting.
Dat het geluid voller en warmer zou klinken laat ik in het midden, maar dat ze lichter zijn doordat ze van hout gemaakt zijn is voor mij echt Chinees...
Dit is zeker niet de eerste 'vage' beschrijving die ik tegenkwam bij deze webshop (kopieer de tekst naar google en je vindt hem).Comment
Comment