Geniaal dat dit topic al 62 pagina's heeft! Fantastisch!
Ergernissen top 10
Collapse
X
-
Originally posted by Henk de geluidsmanWeet niet of ie er al tussen staat:
Die zaaleigenaar die zegt (kasteeltje in brabant) jullie mogen lossen door die deur maar niet langer dan een paar minuten anders word het hier te koud.
Andere deur ? is er niet.
Vervolgens is het op de avond zelf meer dan 30 graden binnen.Comment
-
Op locatie moest er een kabel naar de meterkast in de zaal, die zit recht achter 1 'nooduitgang deur' (van 2) bevond, kabel netjes met tape op de grond getaped, maar nooduitgang moest op een klein kiertje (1 cm) blijven staan.
Tussen shows door: licht wil niet aan, kijken, ja hoor kabel eruit getrokken. Er weer in gedaan, zelfde manier, en na de show, komt de zaaleigenaar langs: 'Ja die nooduitgang mag nooit openstaan!' En zet vervolgens een énorm rek met stoelen (zeker 50 kg gevaarte met BOKwielen!) voor de deur toen hij zei: 'En nu gaat niemand er meer langs!'...
Ik heb toch liever het kabeltje, dat er zeker veilig bij langs was gelegd (je kon er niet over struikelen...)...
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Met carnaval;
Te weinig stroom, sterker; niets.. We komen aan, waar in te prikken? Zaaleigenaar (o.i.d.) wist van niks, krachtstroom was alleen in de meterkast enkele meters verder én ook nog eens in een tweede zaal. Te weinig krachtstroomkabel had die gast bij zich, dus dat ging niet door. Krachtstroom verdeler maar in de meterkast gezet, en daaruit één kabel naar de zaal getrokken voor het licht. In de zaal waren nog enkele stopcontacten, geen idee of die nu allemaal op elkaar aangesloten zaten ofniet, maargoed, het werkte wel (af-en-toe ging de stop eruit, maar het viel wel mee).Mit freundliche grube,
EdieComment
-
Originally posted by hugovanmeijerenOp locatie moest er een kabel naar de meterkast in de zaal, die zit recht achter 1 'nooduitgang deur' (van 2) bevond, kabel netjes met tape op de grond getaped, maar nooduitgang moest op een klein kiertje (1 cm) blijven staan.
Je moet wel opletten met het trekken van kabels voor nooddeuren. Het is beter om even je kabel over de deur te laten lopen. Véél veiliger. En er kan ook niemand over je kabels rijden[CENTER] [/CENTER]Comment
-
Mensen die met cdtjes aan komen, wil je die ff draaien, en dat er dan egt K.U.T muziek op staat, of in zoown slechte kwaliteit, dat er later word gezeurt, wat doet je PA raar... en idd, overslaande cd's vooral tijdens musical's waar live gezongen word hehe...Comment
-
-
als je een klus krijgt waarvan je denkt alles is goed geregeld en ben niks vergeten(ook gevraagt wat voor zaal het was, hoe groot, hoeveel stroom) kom je op locatie aan was de vrolijke opdrachtgever vergeten te zeggen dat het op de 1e etage was en dat er geen lift is (trap van 1meter breed en 2 hoeken erin) (en die man maar lachen )Met vriendelijke groet,
Frans JansenComment
-
Originally posted by CasparNou als er geen lift is en ze hebben daar ook niets over gezegd denk ik dat ik niet de makkelijkste zou zijn. Hangt van de klant af, maar gaat hem wel geld kostenMet vriendelijke groet,
Frans JansenComment
-
min:
Mensen die op zaterdag avond GROTE verhalen komen vertellen over alle GROTE feesten die ze gedraaid hebben (waarvan ik dan zeker weet dat ze die niet gedraaid hebben) en natuurlijk zijn die op een zaterdag vrij, 6 weken aan een stuk!!!!!
Mensen die denken dat ze een tafel beter kennen als jij ........daarom ben je al 6 weken vrij op een zaterdag (ja het was de zelfde)
Mensen die je 50x op een avond komen vertellen dat je HUN droombaan hebt
Mensen die denken dat ze zonder frontlicht ook goed zichtbaar zijn voor het publiek (het schijnt in mijn ogen !!!)en daar vervolgens over zeuren als het blijkt niet zo te zijn.
Plaatjes aanvragen terwijl er een dj op het podium staat met 10 KW licht op zijn hoofd (ik heb 2 desklights a 1 watt per stuk)
plus
Mensen die aan het eind van de avond oprecht komen vertellen dat ze genoten hebben en dat jij daaraan een grote bijdrage geleverd hebt.
LightingLET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)Comment
-
ik vind met stip op nummer 1 "heb je een stukje tape voor mij"
2 stroom die niet in orde is
3 mensen die je tijdens je werk heel interesant aan gaan staren.
4 agigraat te laat afgelevert
5 podium nog niet aan wezig
dit is mij top 5
gr bramvoor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....Comment
-
Wellicht de ergste 'Kun je niet ff dit plaatjuh draaiuh...':
Hebben net het geluid van een bandje gedaan, (ja inderdaad wij stonden naast de dj, en inderdaad: bij ons kwamen de meeste verzoekjes binnen) gaan na afloop !op het podium! zitten opruimen (DJ in de zaal neemt het over) en je raadt het al, komt zo'n gozer het podium opgelopen: "Jullie zijn toch van de muziek? Kunnen jullie even wat meer Hardcore draaien?"
Tja, dan weet ik het ook niet meer, geloof dat wij hoognodig een paar van die T-shirts moeten hebben met: "Het antwoordt is NEE!"
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Tja, dan weet ik het ook niet meer, geloof dat wij hoognodig een paar van die T-shirts moeten hebben met: "Het antwoordt is NEE!"
Groeten Hugo
Greetzz en cheerssI'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drugComment
-
geloof dat wij hoognodig een paar van die T-shirts moeten hebben met: "Het antwoordt is NEE!"
Ik heb een aantal jaren geleden dit shirt besteld (met engelse opdruk)
Deze is toch redelijk effectief.Comment
Comment