Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Afgelopen week tijdens de week van de opera in het Nieuwe Luxor:
    Communiceren wordt erg lastig met een Russisch gezelschap waarvan niemand Engels spreekt. Met handen en voeten komen we een heel eind maar uiteindelijk heeft het theater besloten een tolk te bellen. Het ging daarna stukken makkelijker.

Comment

• Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

Originally posted by JustME125
      DJ's (of althans mensen die pretenderen dat te zijn en er nog geld voor krijgen ook) die denken dat rood echt de gaafste kleur op een VU meter is. En dan komen klagen dat de set niet dik genoeg is want t gaat niet hard zat (wie zal het winnen.......je DJM600 of mijn submixer met compressor/limiter). Of het raar vinden dat hun monitorsetje niet klinkt (lees overstuurd) terwijl dat óók via mijn submixer loopt (ja ik hou graag een werkende set over om aan mijn baas terug te geven na zo'n dagje). Dodo's zijn het.....allemaal. Het enige verschil is dat die "DJ's" nog niet zijn uitgestorven en Dodo's wel al
      Als fatsoenlijke DJ na een van zulke prutsers ingeprogrammeerd staan, je eerste plaatje netjes op 0dB instarten en je verbazen waarom het zo stil is.
      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• JustME125
        • Jun 2006
        • 297

Originally posted by Stoney3K
        Als fatsoenlijke DJ na een van zulke prutsers ingeprogrammeerd staan, je eerste plaatje netjes op 0dB instarten en je verbazen waarom het zo stil is.
        Gelukkig heb ik het fatsoen om met elke DJ even een praatje te maken vantevoren. Een fatsoenlijke DJ geeft meestal zelf al aan of ie zijn voorganger een prutser vindt wat betreft het wel of niet 0dB uitsturen dus dan weet je snel genoeg of deze serieus is of niet. Meestal stem ik het even af met de nieuwe DJ dat ie netjes 0dB moet wegsturen dan dus dat lukt altijd wel gelukkig.

Ben ik blij dat ik normaal gesproken alleen maar licht doe......dat klinkt tenminste altijd
        Correct me if I'm wrong

Comment

• partydrivein
          • Jul 2008
          • 389

Originally posted by JustME125
          Ben ik blij dat ik normaal gesproken alleen maar licht doe......dat klinkt tenminste altijd
          Zoem... (par van dichtbij)
          deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• JustME125
            • Jun 2006
            • 297

Originally posted by partydrivein
            Zoem... (par van dichtbij)
            Onbeschrijfbaar gerommel.......18" hoorngeladen sub van dichtbij (piiieeeeeeeeepppp.......resultaat van de 18" sub van té lang té dichtbij )

zo dat was de onzin weer voor vandaag
            Correct me if I'm wrong

Comment

• MaartenO
              • Jan 2006
              • 10

Is een kwestie van praatje maken in de regel. Als je een vriendelijk praatje hebt gemaakt, wordt het ook veel beter geaccepteerd als je daarna even op de vingers tikt...

De DJ's die in Rex komen zeg ik gedag, stel ik me aan voor, biedt ik een drankje aan, leg ze wat uit over het systeem (DJ staat vóór de PA), zeg dat de monitor op verzoek afgesteld kan worden, geef hen en indien nodig hun companen een VIP-bandje en eeeh oohja, zorg wel dat je uit het rood blijft alsjeblieft, anders 'loopt de Funktion One processor vast'. Vooral ook zeggen dat we Funktion One (nul) hebben, doet het goed bij die lui.
              Last edited by MaartenO; 03-06-09, 23:10.

Comment

• Hansound
                • Apr 2006
                • 832

Een klant vraagt aan me of ik 2 draadloze microfoons aan hem wil verkopen.
                Ik zeg dat die best duur zijn en dat ik ze liever niet verkoop.
                Hij blijft aandringen ,
                Ik zeg dat ze voor hem veel te duur zijn en dat hij beter zelf ergens kan gaan shoppen, hij blijft zeuren en wil een prijs.

Ik noem mijn prijs, roept ie DAT BETAAL IK ER NOOIT VOOR...

Wat een eikel,

Comment

• Skygrinder
                  • Feb 2009
                  • 14

artiesten die m'n senseo leegzuipen

Comment

• Kilian
                    • Dec 2005
                    • 179

Zet anders eens wat bier voor ze klaar?

Comment

• Michielbla
                      • Jul 2008
                      • 38

Ow, dan heb ik er nog wel 1. Zatte artiesten...........

Comment

• MaartenO
                        • Jan 2006
                        • 10

In principe mag in het gebouw niet gerookt worden. Als een dj uit een duo even een paar trekken wil nemen onder de tafel in de booth waar de hazer ook bij staat, dan kijk ik even de andere kant op. Als ik vervolgens peuken en as uit de booth kan vegen... Laatste keer dus.

Comment

• tarpan
                          • Dec 2008
                          • 266

Originally posted by shure-fan
                          je zou toch zeggen dat als een bedrijf die dimmerkringen aanbrengt dan ie dan meteen de stopcontacten ook even met een lettertang markeert dat het een dim uitgang is
                          Bedrijf?
                          Ik dacht dat alle uitbaters (on)handige Harry's waren?
                          als je bij de brom zit...

Comment

• Roelande
                            • Jan 2009
                            • 140

een leuke klus kwijtspelen aan een marktverzieker, die zelfs NIETS vraagt voor een hele nacht grr

Comment

• rolanddeg
                              • Nov 2004
                              • 337

Ik heb onlangs voor een aantal feesten die ik per jaar moet doen een steekwerkend vest aangeschaft... Denk dat m'n grootste irritatie zo is samengevat?

Comment

• 4AC
                                • Nov 2007
                                • 1791

Originally posted by Mach Facilities
                                Helemaal mee eens.
                                Chris
                                Vind je zelf ook niet dat je een beetje doorslaat? Dit is al de zoveelste reactie met een 'niet al te zinnige' reden.

Uiteraard mijn mening...

Mvg,

Teun
                                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...