Ergernissen top 10
Collapse
X
-
jaja ging goed los daar, superdruk en toch enorm gezellig, geen boze mensen gezien, wel dronken
Op zich niet helemaal mijn ding die zuip en kruipfeesten, maar het ging allemaal prima.
Wel weer jammer dat het zo druk was dat ik niet kon rondlopen om te luisteren naar de set.Comment
-
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
afgelopen zaterdag...
Voor een festivalletje een 3-tal krachtstroomverdelers gehuurd met een paar honderd meter kabel erbij.
Er waren 2 aansluitingen beschikbaar in het gebouw die we konden gebruiken, maar die waren nog nooit gebruikt (3-fase zonder nul).
Vóór het aansluiten toch maar even gemeten, en wat blijkt?
1 x 220V en 2 x 110V
Even de zekeringkast opgezocht en ja hoor...overal enkel zwarte kabels, behalve voor de aarding.
In de stopkontakten hadden ze dus de nul-leider als fase aangesloten.als je bij de brom zit...Comment
-
afgelopen zaterdag...
Voor een festivalletje een 3-tal krachtstroomverdelers gehuurd met een paar honderd meter kabel erbij.
Er waren 2 aansluitingen beschikbaar in het gebouw die we konden gebruiken, maar die waren nog nooit gebruikt (3-fase zonder nul).
1 x 220V en 2 x 110V
Even de zekeringkast opgezocht en ja hoor...overal enkel zwarte kabels, behalve voor de aarding.
In de stopkontakten hadden ze dus de nul-leider als fase aangesloten.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
afgelopen zaterdag...
1 x 220V en 2 x 110V .
Ik weet dat er nog enkele delen in Vlaanderen 110V hebben maar is uitzonderlijk.
Verwonderlijk dat er zo geen handels (messchakelaar) waren om de spanning af te leggen.( twee messen die je in houder moet steken met een houten handvat). Als je sommige kasten ziet, is het huilen. Je multimeter kan dan veel oplossen. Meten is weten.IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.Comment
-
Comment
-
van 230VAC tot 24VAC = rood (control power)
+5VDC en 24VDC= donker blauw (control power)
+0V = grijs
Extern = oranje
analoog = wit
aarding = paars met oranje bollen (als je die niet kunt vinden mag geel/groen)
Dit is de lijst gebruikt voor kastjes.IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.Comment
-
Ik had er afgelopen weekend weer eentje...
Word je gevraagd om een PA van 200-250 man te leveren, komen er uiteindelijk meer dan 500 man in de zaal opdagen.
Ja, dan gaan mensen aan de rand van het podium klagen dat het een beetje te hard gaat, en ik mijn versterkers in de clip moet gooien...First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Nou ik heb er ook nog wel een paar.
1. Mensen die komen zeuren en zeggen meer bass meer bass! Terwijl je achter een lichttafel staat.
2. Mensen die al beginnen af te breken voordat uberhaupt de show afgelopen is.
3. Komt in een cafe aan en vraagt de cafebaas of je eventjes wilt meehelpen met zijn eigen discotheekje af te breken.
4. Zeggen dat de stroom niet klopt en dan vervolgens durven ze nog te zeggen, jawel want die deed het gister nog.
5. DJ's die het nooit goed vinden.
Bahbah. hahahaWe doen het goed, of gewoon niet !Comment
Comment