Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hardstyle
    • Jan 2010
    • 427

Alle pagina's doorgelezen van dit topic.......

Hieronder een paar ergenissen die voorkomen kunnen worden. In willekeurige volghorde.

Wat betreft:
    1.Gaffa leners: jammer dan
    2.Stroom: nu een extra groep vrijmaken of geen licht/geluid, jij mag kiezen.
    3.Eten: duidelijk afspreken
    4.Andere dingen uitlenen (kabels, meters etc.): jammer dan
    5.Bierglazen: gewoon goed opstellen en het onmogelijk maken dat mensen geen bierglazen kunnen neerzetten op je meubel
    6.Zatlappen: ik zorg altijd dat er iemand is die kan uitsmijten
    7.Zeikerds(vooral plaatjes onvriendelijk vragen): ben ik net zo vriendelijk voor als hun tegen mij
    8.Dingen op het laatste moment gewijzigd: is het programma makkelijk aan te passen, ok, anders jouw probleem.
    9.Eikels die proberen aan mijn apparatuur te zitten: 1 waarschuwing anders haal ik uitsmijter, of ga ik daarvoor spelen. (Moeten ze ook maar 1 keer wagen om met hun poten aan mijn apparatuur te zittenGrrrrr.)
    10.Te weinig ruimte: maak maar vrij, ik neem gewoon ruimte in, of beperk de show qua apparatuur.
    11.Plaatjes aanvragen bij het licht: een shirt aantrekken met een bepaalde text dat je bij de dj moet zijn en niet bij het licht, anders wijs een keer naar je shirt.
    12. Een hoop andere dingen, waar ik simpele oplossingen voor heb.

Niemand aan de bovenstaande oplossingen gedacht???

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

het onmogelijk maken dat mensen geen bierglazen kunnen neerzetten
      huh?

Samen met een andere DJ draaien, maar die komt niet opdagen.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• hardstyle
        • Jan 2010
        • 427

Nee, gewoon zorgen dat mensen geen glazen op je meubel neer kunnen zetten, voor je niet en op je 'werkblad' niet. (bijv. door middel van een schuin vlak)

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

Originally posted by hardstyle

Hieronder een paar ergenissen die voorkomen kunnen worden. In willekeurige volghorde.

Wat betreft:
          blah blah

beste hardstyle. Ik ben blij dat jij op alle ergernissen een antwoord hebt wat samengevat bestaat uit "die moet je gewoon voorkomen en als ze toch voorkomen geef je een grote bek"

Dat niemand daar ooit opgekomen is. Gewoon alles vooraf perfect geregeld hebben en bij problemen het mes op de keel zetten bij je klant. Het is ZO simpel. Ik draag je voor bij de nobelcommissie.
          lekker belangrijk!

Comment

• hardstyle
            • Jan 2010
            • 427

Een mes is een beetje overdreven, maar je mag best je grote mond een keer lostrekken, als je ze gewaarschuwd hebt. 1x waarschuwen, 2e keer doei doei(als het een zatlap is(behalve als hij aan m'n apparatuur zit))
            Ik zorg dat ik met de meest voorkomende problemen niets te doen heb, voorkomen is beter dan genezen

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Wat betreft:
              1.Gaffa leners: jammer dan Wat nu als het een heel mooie dame is die er een bikini van wil maken?
              2.Stroom: nu een extra groep vrijmaken of geen licht/geluid, jij mag kiezen. Klinkt heel makkelijk, is het in de praktijk dus gewoon niet.
              3.Eten: duidelijk afspreken Tsja, soms loopt het allemaal anders dan afgesproken zonder dat jij of de opdrachtgever er iets aan kan doen.
              4.Andere dingen uitlenen (kabels, meters etc.): jammer dan Niet erg collegiaal, zou me kapot ergeren als ik een voltmeter niet bij me heb maar wel heel hard nodig en een collega zou weigeren dat ding 2 minuutjes aan met uit te lenen.
              5.Bierglazen: gewoon goed opstellen en het onmogelijk maken dat mensen geen bierglazen kunnen neerzetten op je meubel Die begrijp ik niet
              6.Zatlappen: ik zorg altijd dat er iemand is die kan uitsmijten Zo iemand wordt er pas uitgegooid als het kwaad al is geschied.
              7.Zeikerds(vooral plaatjes onvriendelijk vragen): ben ik net zo vriendelijk voor als hun tegen mij
              8.Dingen op het laatste moment gewijzigd: is het programma makkelijk aan te passen, ok, anders jouw probleem. Het draait niet alleen om jou
              9.Eikels die proberen aan mijn apparatuur te zitten: 1 waarschuwing anders haal ik uitsmijter, of ga ik daarvoor spelen. (Moeten ze ook maar 1 keer wagen om met hun poten aan mijn apparatuur te zittenGrrrrr.)
              10.Te weinig ruimte: maak maar vrij, ik neem gewoon ruimte in, of beperk de show qua apparatuur. Klant betaald wel voor die apparatuur...
              11.Plaatjes aanvragen bij het licht: een shirt aantrekken met een bepaalde text dat je bij de dj moet zijn en niet bij het licht, anders wijs een keer naar je shirt. Niet alle gasten zijn zo technisch dat ze dat allemaal maar snappen.
              12. Een hoop andere dingen, waar ik simpele oplossingen voor heb.

Als ik zo om zou gaan met mijn klanten zou ik er weinig meer over hebben.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Whitefarmer
                • Oct 2003
                • 1244

@hardstyle, puur uit nieuwsgierigheid, hoe oud ben je?
                Groeten John
                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• @lex
                  • Jul 2006
                  • 1087

Mag ik een gok doen?

Niemand die 'nee' zegt?

Ik gok: <23jr

Misschien gok ik wel: <18jr

@lex
                  Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• hardstyle
                    • Jan 2010
                    • 427

@ @lex, ik ben nog wel jong ja, behoorlijk.... 15, maar ik heb duidelijke regels. Ik moet ook normaal kunnen werken

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

@ @lex, ik ben nog wel jong ja, behoorlijk.... 15, maar ik heb duidelijke regels. Ik moet ook normaal kunnen werken
                      Als je je zo stug/arrogant/bueaucratisch blijft opstellen hoef je maar heel weinig te werken hoor.
                      In dit vak moet je flexibel zijn, meedenken met je klant en een ster in improviseren. Daar ga je nog wel achter komen.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• hardstyle
                        • Jan 2010
                        • 427

Ok, ik zal vast nog wel wat kritiek krijgen, maar probeer zoveel mogelijk problemen te vermijden

Comment

• Lala
                          • Sep 2008
                          • 370

Ok, ik zal vast nog wel wat kritiek krijgen, maar probeer zoveel mogelijk problemen te vermijden
                          Dus je loopt er voor weg... Niet goed, je moet problemen oplossen.

"Probleem van de klant" betekend dat het ook jouw probleem is, ook al lijkt dat niet zo.

Comment

• geenstijl21
                            • Jan 2008
                            • 462

De laatste tijd erger ik me aan het volgende: het posten en spammen van berichtjes op dit forum puur om maar iets te roepen! Vaak geen bijdrage aan het onderwerp en een tijdverspilling om te lezen.
                            "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• nielsb
                              • Jun 2006
                              • 98

Originally posted by Lala
                              Dus je loopt er voor weg... Niet goed, je moet problemen oplossen.

"Probleem van de klant" betekend dat het ook jouw probleem is, ook al lijkt dat niet zo.
                              Precies, wij hebben geen problemen, we hebben alleen uitdagingen...

Comment

• Whitefarmer
                                • Oct 2003
                                • 1244

Het is goed dat je vooraf probeert de nodige problemen te tackelen, maar heel zwart-wit zeggen dat het dan jouw probleem niet is gaat helaas niet op.

Inderdaad, welkom in de grote boze wereld die realiteit heet.

Regel 1: The show must go on....... (jij zult het zwarte schaap zijn als je niet ALLES araan doet om het mede te laten slagen!)

Regel 2: Bij het dreigen niet doorgaan van de show treed automatisch regel 1 in werking.

Regel 1: The show must go on....... (jij zult het zwarte schaap zijn als je niet ALLES araan doet om het mede te laten slagen!)
                                Groeten John
                                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...