Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

hehehehe tja , we hebben allemaal veel ergernissen , maar sommige kunnen we gewoon niet vermijden wat natuurlijk heel lastig is , maar dat noem ik dan ook soms "part of the job" , aan iedere job zijn er wel slechte en goede kanten , maarja het enige wat ik erg storend vind en dat al vaak is opgenoemd is dat zatlappen met een volle pint over je apparatuur komen hangen , daarom staat er ook ziets iets leuk in m'n contractje dat ik daarvoor met de organisator afsluit en dat is "als 1 van de feestgangers of leden van de organisatie of zaalverhuurders , apparatuur beschadigen of stuk maken , dient deze te vergoeden worden door de organisator" , ik heb het nog nooit voorgehad en soms vragen organisators wat zo'n "lampje" (gobo flower met dmx bijvoorbeeld) kost , en als je dan antwoord dat het rond de 250 euro ligt , of meer dan verschieten ze wel eens en dat zijn dan nog meestal 1 van de goedkoopste dingen aan een discobar

greet's ljanton

de mensen met iets eenvoudigs entertainen is de kunst

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

wat als ze beginnen vragen naar MH's e.d. [:P]
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Mijn rijtje:
        *Als dronken mensen een heel verhaal tegen je gaan vertellen als je aan het afbreken bent.
        *Zijn al die spullen van jullie?
        *Wel een leuke hobbie:S
        *Mag ik wat tape (voor de zoveelste keer dat iemand het zegt maar goed)
        *Mensen die met een drankje over je spullen hangen.
        *Iemand die zo leuk is om eerst het mengpaneel uit te zetten zodat je een leuke knal hoort.
        *Wil je door de mic zeggen ...............
        *Mag het wat zachter we kunnen niet meer praten.
        *Wat kost dat en dat en dat?

Ik kan nog wel wat dingen opnoemen maar daar heb ik geen zin meer in :P
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• lj Dixie
          • Jun 2003
          • 23

Laatst meegemaakt in de kroeg waar ik werk (lj) dat er iemand komt vragen of de airco iets zachter kan...[B)]

ging vervolgens tevreden terug toen we op het mengpaneel de gain dichtdraaiden van een ongebruikt kanaal "Zo, dat moet genoeg zijn"

mensen die plaat na plaat na plaat na plaat komen aanvragen....

dames die denken dankzij hun uiterlijk geen "nee" te hoeven accepteren...

Comment

• MatthiasB
            • May 2003
            • 674

stel je voor een zaal van zeker 40 meter diep, de hoogte speelt geen rol

De bedoeling was tijdens een eetentje wat sfeer muziek neer te zetten, maar natuurlijk willen de mensen vanachter in de zaal ook iets horen van de klank. Dus staat het vanvoor iets luider wat nogal logisch is.

De eerste die binnen komen zetten bijna onder het statief waar de box op staat en komen dan verdomme nog af of het stiller kan !!!! Terwijl er bij hun binnen komst nog overal plaats was. Daar wordt ik nu is ambetant van ze !!!!
            NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• LJ Chris
              • Jul 2002
              • 477

Het valt mij op dat er veel mensen zich ergeren aan mensen die tape komen vragen, nu vraag ik mij af welke originele antwoorden jullie hierop hebben?

Greetz
              Chris
              Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• snoei
                • Apr 2003
                • 168

daar heb ik een shirt voor aan met de volgende tekst erop:

JA,

....Het moet zo hard!
                ....Dit systeem heeft duizenden watts
                ....Ik weet waar alle knopjes voor zijn
                NEE,

....ik ben niet de DJ
                ....ik heb geen (gaffer)tape
                ....ik doe geen aankondigingen
                ....ik heb geen pen

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

citaat:Geplaatst door BSL
                  Het valt mij op dat er veel mensen zich ergeren aan mensen die tape komen vragen, nu vraag ik mij af welke originele antwoorden jullie hierop hebben?
                  Er zijn verschillende mogelijkheden. Meestal is een enorm bord/spandoek "deze tape is alleen voor ons" niet de meest subtiele oplossing.
                  Een paar opmerkingen zouden kunnen zijn: "Tape hebben ze in overvloed achter de bar" (weet jij veel)
                  Of: "waar heb je die dan voor nodig?" ... "Nee, dit is speciale tape, als je die voor dat doeleind wil gebruiken blijft ie geheid NIET kleven. Even goeie vrienden verder"
                  Of: "O sorry, mijn collega had m aan zn riem hangen en is ff naar huis."
                  Of: "Tape? Welke tape?"
                  Of: "Dit is toch jouw tape?" "Nee, is van hem." En dan iedereen die in de buurt vragen van wie die is. Als niemand m verder claimt, zeg je dat je dan niet weet of de eigenaar m uit wil lenen.

Comment

• jelle_janssens
                    • Apr 2003
                    • 35

op nr 1

serieuze wijzigingen in de plannen. Bv de lichttechnieker (director) die na 4 uur opbouw (bij het optakelen van de structuur) besluit het volledige lichtplan (de plaatsing van de toestellen) wenst te wijzigen.
                    Zééééééééééééééééééééér tof!!!

greetz,
                    Jelle
                    ik was begonnen bij belichting, maar ik ga eindigen met postzegels.

Comment

• Rademakers
                      • Jul 2003
                      • 1281

citaat:Het valt mij op dat er veel mensen zich ergeren aan mensen die tape komen vragen, nu vraag ik mij af welke originele antwoorden jullie hierop hebben?
                      In plaats van een orgineel antwoord:
                      Een uitleenrol: Een WC-rol met daarop een metertje gaffa geplakt. WC-rollen uiteraard netjes op breedte van de gaffa geknipt. Al is het ook leuk om de gezichten te zien als je een WC-rol meegeeft .
                      (Neemt alleen weer net wat meer ruimte in beslag).

Mvg Johan

Comment

• Fritz
                        • Oct 2001
                        • 621

Ik herken veel van eerder genoemende dingen

Afgelopen weekend ook iets leuks meegemaakt. Hadden een generale repetitie gehad van een produktie, dus na die generale wilde ik nog wat licht beter uitrichten... dus ik doe het TL-licht in de zaal uit, krijg ik direct 10 van de 10 mensen in die zaal tegen me:
                        "doe snel dat licht aan, we zijn aan het vergaderen!" Ja hallo! D'r moet ook gewerkt worden. Hier kan ik me echt aan ergeren! [V]

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

de gaffa - discussie : pak een stift en zet je naam erIN.
                          Einde discussie, toch???

Comment

• test12
                            • Jan 2003
                            • 901

Moet je wel doen voordat je op locatie bent, de stift willen ze ook altijd lenen.

m.v.g. Herman

Comment

• delighted
                              • Jul 2003
                              • 420

citaat:Geplaatst door test12

Moet je wel doen voordat je op locatie bent, de stift willen ze ook altijd lenen.

m.v.g. Herman
                              Zelf hou ik heel vaak rollen gaffa over waar steeds nog een klein stukje opzit. Dat zijn prima rollen om te bewaren en uit te lenen. Als die niet terugkomen... so be it.....

En zo heb ik ook altijd nog wel ergens een gare pen of dtift liggen... [}]

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

heel diep in hun ogen kijken, en zeggen : " Lenen is mooi, terugbrengen is mooier..." en vervolgens een verhaal ophangen van de laatste keer dat iemand iets niet terugbracht, en die drie jaar bajes die je toen kreeg wegens zware mishandeling, en dat je daar nog wat extra pijnlijke trucks hebt geleerd enzo...

Comment

Working...