Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Waarom zijn muzikanten toch altijd het slachtoffer [V][V]
Kijk b.v. eens naar de band van clouseau . stuk voor stuk topmuzikanten [^][^]
Zijn die dom ???????
sis [:0]
blijkbaar nog niks gedaan voor amateur muzikanten ??? sommigen ik zeg wel sommigen denken echt wel dat de nul meridiaan van greewitsh door hun gat loopt !
Mijn topje van ergernissen gaat als volgt:
1)Zatlappen met bier drijgend om op je tafel terecht komen.(da bier dus he)
2)Heb je nog een stekkertje over voor de diepvriezers
3)Als je in panne valt met je versterkers (PPX-rack), ik heb nog jb verterkers.
4) Uiteraard de gaffa tape[:I]
5) Zatlappen die de antennes van je senheizerrack induwen en dit herhalend tot jij het opgeeft om ze terug uit te trekken.
6) Ik heb thuis subwoofers van 10KW(vind ik nen goeie, werkt altijd om mij aan het lache, te brengen)
pff werkt gij met nen rodec of hoe die brol ook heet ik heb nen jb en die heeft veel meer knoppekes --- zucht
gewoon is met lachen of als ze afkomen draven en met men ouwe jbl 4560's lachen das ook altijd fun vooral als ik ze toeval is soundcheck als ze er met hun kop inzitten
citaat:5) Zatlappen die de antennes van je senheizerrack induwen en dit herhalend tot jij het opgeeft om ze terug uit te trekken.
nou dat moet mij niet gebeuren. meteen een 5 cell op de plek waar voorheen zijn tanden zaten.
trouwens zenders/ontvangers e.d staan bij ons meestal buiten bereik van publiek.
groeten.
oja mijn ergenis.... hhhmmm effe denken.:
Bij mij staat met stip al jaren op 1 het laden/lossen in Amsterdam. Ik heb gewoon een pl**ris hekel aan die stad gekregen en dat alleen al door die iritanten Esmeralda's, Speranza's en andere wielklemmenzetters.
Gisteren was ik weer de klos. Net toen ik wou gaan lossen kwam de sleep wagen al aan rijden. Ik stond op de stoep, wel zo netjes vond ik want anders kunnen er geen auto's langs. Vonden zij dus niet, ik moest gewoon op de weg lossen (het zal wel weer aan mijn liggen). Tijdens mijn verdere los aktieviteiten viel hun oog op 2 busjes van van Fidato die opnames aan het maken waren van het evenement. Onze grote vrienden op de takelwagen stonden al klaar om alles weg te slepen. Maar er kwam nog net op tijd iemand uit de regie wagen gestapt om te zeggen dat er een ontheffing (gewoon achter de vooruit) aanwezig was.
Denken die gasten nou echt dat zij de enige zijn die aan het werk zijn? Of zouden ze per uitgeschreven bon betaald krijgen of zo?
tjah, dat zijn nou problemen die altijd zullen blijven bestaan , zatlappen en last met laden of lossen , maar wat doen we eraan ??? en als je dan aan het lossen bent midden bij een drukke winkelstraat en je let even niet op zijn er altijd van die mensen die iets uit je busje nemen zoals een cd koffer en dat is ook heel lastig maar nog eens , wat doen we eraan ?
greet's ljanton
de mensen met iets eenvoudigs entertaine is de kunst
en als je dan aan het lossen bent midden bij een drukke winkelstraat en je let even niet op zijn er altijd van die mensen die iets uit je busje nemen zoals een cd koffer en dat is ook heel lastig maar nog eens , wat doen we eraan ?
Ik ben met je eens dat iedereen met z'n poten van andermans spullen af moet blijven. Maar ik vind het yoch wel redelijk stom om in een drukke winkelstraat niemand bij de openstaande bus/vrachtwagen te laten staan.
Alles wordt tegenwoordig gejat, dus ook onze spullen. Door een beetje op te letten en na te denken valt er een hoop leed te besparen.
en als ze niets kunnen pikken dan kl*ten ze je wel op een andere manier. zoals bv het slot van de aanhangwagen de saboteren, waardoor wij deze niet meer open krijgen. Ook nog wel een leuke is een stuk glas onder de banden van de aanhangwagen leggen.
Wanneer je dan de politie belt, lachen die je nog uit ook
de politie je vriend, HAHA[}]
## "U draait de verkeerde versie van dit liedje"
## "U neemt veels te veel ruimte inbeslag met uw spullen, de veronica drive in show heeft veel minder ruimte nodig"(echt gebeurt)
## "Heeft u twee aparte groepen nodig?"
## buurmensen die om half 10 de politie gaan bellen, want het staat te hard".
## mensen die zelf met een heel lijstje aan komen zetten voor de avond.
## mensen die zwaaiend met bier de hele avond door je microfoon willen zingen.
## mensen die vragen waar het knopje zit op de microfoon.( zit er niet op dombo)
## mensen die een striptease in huren, en de stripster is 150 kilo schoon aan de haak.
## mensen die voor de "gein" even je schuif van je mengpaneel even dicht schuifen.
## Mensen die blijven plakken als het feest is afgelopen, goed naar hun zin hebben gehad. Jij al bijna je spulllen ingepakt hebt, en dan blijven zeiken van "hier heb je 25 euro draai nog een plaatje".
## mensen die zeiken"zo jij verdient ze makkelijk om alleen cd tjes in te starten"Ja dat klopt die rommmel stond hier al. En breekt zich zelf ook automatisch weer af.
Kan nog wel even door gaan, maar dan lijkt het wel erg pessiemistisch. Het is leuk om te doen,toch??
## Mensen die blijven plakken als het feest is afgelopen, goed naar hun zin hebben gehad. Jij al bijna je spulllen ingepakt hebt, en dan blijven zeiken van "hier heb je 25 euro draai nog een plaatje".
Oh dit is heel kenmerkend ja! Dat heb ik ook echt megavaak gehad, en das inderdaad net als je alles hebt opgeruimd!
* zatte mensen die verzoekjes van Normaal ofzo aan komen vragen.
* "hier heb je een tientje, draai dan nog effe dit nummer", nee, "25 euro", nee "100 euro" nee, "200 euro".
* Een grote set boeken en die dan op een paar vierkante meter moeten opbouwen.
enz..enz...
Comment