Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Barthez
    • Dec 2003
    • 256

citaat:Geplaatst door **************

Frank Boeijen draait met meyer, niet echt verwonderlijk, dus....
    Óf met D&B [^]
    Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

en er stond een RH set [8D]

Comment

• Barthez
        • Dec 2003
        • 256

Nog een ergernis, dan denk je iets te weten, weet een ander het beter []

(maar hij heeft absoluut met D&B gedraaid )

Comment

• lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

hij heeft het in ieder geval in zomer eens met d&b moeten doen .... dus echt ongelijk heb je niet

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

FB schijnt toch echt zelf een meyer-array mee te nemen op tour. m2-d uit mij hoofd. Op wieltjes zelfs : rij je zo je hele stack de vrachtwagen in. Inprik-sessies daargelaten.

Comment

• Barthez
              • Dec 2003
              • 256

citaat:Geplaatst door lifesound

hij heeft het in ieder geval in zomer eens met d&b MOETEN doen .... dus echt ongelijk heb je niet
              ik zou dat bijna opvatten alsof het een straf is?! [)]

Comment

• Simba
                • Oct 2003
                • 15

citaat:Geplaatst door RePo

* "hier heb je een tientje, draai dan nog effe dit nummer", nee, "25 euro", nee "100 euro" nee, "200 euro".
                Ik denk dat ik bij 25 euro al "Ja" zeg hoor,
                en anders toch zeker bij 100 wel: "leg maar neer, dan draai ik hem helemaal op het eind nog een keer"
                Het zou voor mij geen ergernis zijn.

Comment

• DjFlo
                  • Jun 2003
                  • 332

TJa ik weet het niet want dan krijg je dat gezeik van: Die dj die draait alleen muziek als je er geld voor betaald en dat soort dingen.... Aan de andere kant... snel verdiend[] twijfel achtig

groeten

floris

Comment

• driesmees
                    • Apr 2003
                    • 1076

gewoon de 100 aannemen en draaien maar.
                    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Fritz
                      • Oct 2001
                      • 621

citaat:Geplaatst door Simba

* "hier heb je een tientje, draai dan nog effe dit nummer", nee, "25 euro", nee "100 euro" nee, "200 euro".
                      en anders toch zeker bij 100 wel: "leg maar neer, dan draai ik hem helemaal op het eind nog een keer"
                      In mijn geval ging het over mensen die na een feest zijn blijven hangen en dan gaan zeuren als alles al is ingepakt.

Comment

• Michael
                        • Nov 2002
                        • 643

Ach voor 100 euro zet ik wel even een topje terug en plug hem in. is nog steeds makkelijk verdiend .

Comment

• lifesound
                          • Apr 2003
                          • 1052

citaat:
                          ik zou dat bijna opvatten alsof het een straf is?! [)]
                          bwa, valt te zien hé. Het was buiten te doen die dag...
                          Ik vind dat dan een straf. Als het binnen is is het verwennerij.

Dus idd, ik hou niet van d&b voor buitenconcerten [8D]

Comment

• musicjohn
                            • Aug 2001
                            • 1102

citaat:gewoon de 100 € aannemen en draaien maar.
                            Echt never nooit niet.

FINITO = FINITO

Maak het maar al te vaak mee dat bepaalde figuren uit het publiek de hele avond lopen te kanke*en over de muziek-keuze. En dan komen ze hoor... op het einde van de avond, als je de apparatuur al uitgezet hebt, en de eerste kabels al opgerold.

"Oh, jonge, wat was het fantastisch... wil je 'dat' nummer nog een keertje zingen? Ik leg meteen 100 euro voor je neer".

Nou... echt never niet. Mijn reactie: "Je had een uurtje of twee geleden zo moeten kletsen, dan had ik het nu gratis voor je gedaan. Maar zeikerds zoals jij kunnen van mij de schijt krijgen !!!".

Of mensen die de hele avond zitten te zeiken, en vervolgens na je laatste nummer roepen "WE WANT MORE, WE WANT MORE, we want more..."

Zelfde reactie van mij dus.

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• RePo
                              • Feb 2004
                              • 34

citaat:Geplaatst door Simba

Wordt toch moeilijk als je bijna alle kabels al opgeborgen hebt, maar dan nog als roadie heb ik daar niet alles over te zeggen

Comment

• turbomaster
                                • Jan 2004
                                • 27

1. geluidsbegrenzers die de stroom uitzetten als die idioot van een dj weer eens te hard speeld
                                2. kan die mengtafel in de zaal niet bij die andere achter de boxen???
                                3. trompetspeler die elke keer een metertje achteruitgaat omdat z'n monitor te stil staat en dan weer afkomt van ik kan hem toch niet goed horen ze
                                4. stroom ??? gingen jullie daar niet zelf voor zorgen? (in een tent)
                                5. mensen die het leuk vinden bier naar de dj te gooien
                                6. "trussapen" vooral leuk als ze van zattigheid niet meer naar beneden durven of willen komen om 2 uur 's nachts
                                7."de dj moet met al z'n materiaal in dat kot (2 X 2 m) en de truww moet je erover zetten "
                                8. "het podium is 100m op het veld maar je mag er wel niet met de vrachtwagen oprijden"
                                9. techniekers die phantom aanzetten zonder eerst hun kanaal te muten
                                10. managers die zelf al eens op een jb of solton tafeltje hun "ster" hebben gemixt (cd + 1 stem, zonder fx of eq's) en dan komen uitleggen hoe je hun moet mixen op een soudcraft of midas met een hele band achter hun.

ik denk dat ik de meeste nu wel heb, wat een leuke job hebben wij toch he
                                to be or not to be en waar diende dat knopje nu voor???

Comment

Working...