Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turbomaster
    • Jan 2004
    • 27

nog eentje vergeten
    wielplaten die spoorloos verdwijnen als de band aan het opruimen is
    to be or not to be en waar diende dat knopje nu voor???

Comment

• djRobbie
      • Feb 2004
      • 21

Amateur toneel vereniging die bij ons in het theater, net als je het licht heb gesteld vervolgens het hele decor weer omgooien.

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Als jongetjes aan komen zetten met grote verhalen over hun set van duizende wats op hun kamer. Ja en ik heb een home cinema set en dit en dat allemaal op elkaar anagesloten en het is net zoveel watt als jou set die hier staat.( AD 25 set+ 2 ma 18b). Als er nog maar 3 mensen staan je moet nog een half uur en ze willen dat je door draait want ze vinden de muziek zo leuk en de LJ moet ook nog wat moois laten zien (grrrr klant is koning)
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• _Jasper
          • Jan 2001
          • 330

Waar ik me nog wel eens aan kan ergeren is de afwerking van een drive-in show.
          Soms zie ik een show (reallife of op foto's), die gebruik maakt van echt goede apparatuur, wat dat betreft hebben ze het echt goed voor elkaar. Alleen de afwerking is dan voor mij dodelijk.
          Achter de discobar een wirwar van kabels. Een kleine moeite om die even netjes neer te gooien, kabels afplakken of een rubbere mat eroverheen, enzovoort.

Eigenlijk kleine moeite, en maakt het net even helemaal af.
          Seeeeeeee ya
          Jasper

Comment

• Fritz
            • Oct 2001
            • 621

Mensen die, ook al is het hier carnaval, totaal niet nadenken bij wat ze doen. Gisteren in een boerentent gedraaid en daar waren ze tegen de spiegelbol (75cm) aan gaan slaan. Dat ding zwierde aan de ketting van links naar rechts...stel die bol valt..die vang je echt niet toevallig op dan.

Dom dom dom

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2139

en de security was er niet ofzo? op de carnavalsfuiven bij ons is er toch wel altijd een paar man voor de beveiliging.

hoe laag hing die spiegelbol dan wel niet als ze er zomaar aan konden?

mvg
              ronny
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Fritz
                • Oct 2001
                • 621

citaat:Geplaatst door ronny

en de security was er niet ofzo? op de carnavalsfuiven bij ons is er toch wel altijd een paar man voor de beveiliging.

hoe laag hing die spiegelbol dan wel niet als ze er zomaar aan konden?

mvg
                ronny
                Nee geen security, vond ik ook wat vreemd, zeker bij zoveel mensen. Maargoed tis zo'n dorp he, echt iedereen kent iedereen daar geloof ik, dus dat scheelt wel al iets.
                Die spiegelbol hing denk ik op zo'n 3.5 meter hoogte, maarja als je op de tafels gaat springen... [:0]

Comment

• BAJ productions
                  • Jul 2003
                  • 587

gewoon dan even schudden aan de tafel en ze liggen er af. (mits ze dronken waren)

anders gewoon als der wat stuk gaat de rekening in dienen.

groetjes,
                  Bas

Comment

• Fritz
                    • Oct 2001
                    • 621

citaat:Geplaatst door BAJ productions

gewoon dan even schudden aan de tafel en ze liggen er af. (mits ze dronken waren)

anders gewoon als der wat stuk gaat de rekening in dienen.

Ik maak er geen probleem van, 't is mijn tent en apparatuur niet, ben alleen met een koffer en koptelefoon gekomen

Oh en dronken...wat denk je, het is carnaval!

Comment

• DJP-BIM
                      • Jan 2004
                      • 289

was afgelopen zaterdag mee met een grote drive-in show, naar de carnaval in lent, daar hebben ze dus echte stagedivers de gekken en nee geen security maar wel prins carnaval die voor het podium ging staan om dat volk tegen tehouden

en natuurlijk de welbekende opmerking
                      oooooh wat veel knopjes!!
                      bimshowequipment.nl

Comment

• Brom
                        • May 2003
                        • 38

security? daar heb ik ook nog wel wat over.
                        - "Kun jij ff opletten, dan kan ik ff met mijn collega gaan praten"
                        - Of dat het halve podium gesloopt wordt en ik dan die lui "wakker" moet maken omdat ze zo lekker staan te lullen.
                        - Ben je al 40 keer voorbij gekomen, moet je snel iets op het podium doen en dan moeilijk doen over je backstagepas of polsbandje.

Daar heb je wat aan ja.

Grooetjes Brom
                        People who do not think are sleepwalking

Comment

• ljanton
                          • Sep 2003
                          • 373

tjah , security heb ik toch liever dan totaal geen security , want als je in op bepaalde locaties iets draait dat niet naar de zin is van het publiek , komen ze opt podium en breken ze alles af , [V] soms zo erg dat er een rodec en denon door de zaal vliegt[] maarja , das al een reden genoeg om soms een feestjeuh te weigeren als je dat weet , ...

greet's ljanton

de mensen met iets eenvoudigs entertainen is de kunst
                          Last edited by ljanton; 27-04-10, 23:32. Reason: schrijffouten.

Comment

• Christiaan Visser
                            • Apr 2004
                            • 235

Sorry dat ik deze topic weer es Kick, maar om het zo eens terug te lezen is het wel grappig :-)

En in dat dik jaar zullen er vast wel weer meer ergenissen bijgekomen zijn

Oftewel, kom maar weer op!

Ik zal even beginnen:

1* DJ die zich verveelt en zich met het licht gaat bemoeien..[B)]
                            2* Amateur artiesten die zeuren dat het te heet op het podium is door je Parren..
                            3* DJ's die te Lui zijn om je net even dat roltje Gaffa te geven.
                            4* Artiesten die last van een hazer hebben, niet omdat ze rook zien, want die zien ze niet eens, maar omdat ze de hazer zien staan en de stroom er dan uit trekken. [}]
                            5* Zoontje van de klant die achter de lichttafel wil omdat 'hij ook wel eens achter een sh*wtec sturingkje heeft gestaan..[xx(]
                            6* Vrouwen..[:I]
                            7* geluidsmannen/Dj's die het stoer vinden om op 120 DB te draaien.. [V]
                            8* Op de qlimax van een nummer ineens je hele stroomvoorziening voor het licht kwijt zijn..Dag sfeer..[[}]
                            9* Aggregaatboeren..[}]
                            10* Alle eerdere ergenissen van jullie.

Maar goed, er zijn ook genoeg leuke dingen aan het vak..
                            Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• ST
                              • May 2005
                              • 32

citaat:Geplaatst door Christiaan Visser
                              Ben je soms niet helemaal into the chickies !
                              Moet dat nou ?

Comment

• discomidway
                                • May 2005
                                • 140

citaat:Geplaatst door ST

citaat:Geplaatst door Christiaan Visser
                                Ben je soms niet helemaal into the chickies !
                                Ik ben zelf full time hetro maar als ik aan het werk ben het liefst geen vrouw in de buurt die mauwen altijd

Comment

Working...