Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Compact
    • Jan 2004
    • 234

1. Podia die stom zijn geplaatst waardoor je bijna niet de hoogte in kan.

2. Een DJ waar aan doorgegeven is dat die 2 XLR`s voor inprikkende artiesten zijn. Daarna komt ie doorgeven dat de geluidsman van de artiest vraagt waar die in moet prikken...

3. In een tent moeten spelen die op een ondergrond van paardenstront staat...

4. Een DJ die heeft ingeprikt maakt foto`s van het publiek. Omdat je tijdens de show niks hoeft te doen doe je ff een dutje. Helaas denkt die DJ dat ie leuk is en gaat foto`s van je lopen maken met een 3 dubbele flits...[xx(]

5. Leuk, spring nummers met een houten vloer. Ok, alles zat vast gesjord maar toch...

6. Altijd leuk om in een weiland te moeten komen als het de nacht van te voren geregend heeft. Dan hebben vloerplaten toch weinig nut...

7. Bepaalde nummers 8 keer in 2 dagen horen...

Dit is ff wat in me opkomt van afgelopen weekend
    Mjaaaa....

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

hahahahaha heb je een leuk weekend gehad !!!!

Je spullen terug krijgen van een verhuur klus en ze zijn kapot terwijl de klant zegt dat ze al kapot waren toen ze de stekker er in deden ..... Terwijl bij afhaal alles is gecheckt waar klant bij was .....................

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Je laat je klant toch tekenen voor ontvangst van werkende spullen?
        Of de klant dan wel de spullen wilt zien voor ontvangst of niet is verder zijn zorg.
        Het werkt op het moment dat het aan de klant wordt mee gegeven en het is stuk als het terug komt... klant is verantwoordelijk?
        We're ready to party, are you?

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

leuke ergernis:
          solex op een bikersfestival

Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJ_Compact
            • Jan 2004
            • 234

citaat:Geplaatst door mephisto

hahahahaha heb je een leuk weekend gehad !!!!
            Ja, voor de rest was het dit weekend wel leuk ja...

Vergeet ik me toch eentje van afgelopen weekend. Trusspodium aan het bouwen, het dak was al inelkaar geklopt en stond op het punt om naar boven te worden gehezen. Komt de organisatie aan of we hem toch niet iets kunnen verplaatsen, hij stond te recht op het veld... Nouja, dan maar met een man of 10 maar een stukje verplaatsen dan[]
            Mjaaaa....

Comment

• mtouch
              • Feb 2005
              • 58

Zucht... Rinus, ik ben inderdaad geen ingenieur, maar ik ben niet helemaal dom hoor... We stonden ook nog eens op een marmeren vloer, dus daar kunnen best ook weer andere eisen vanuit de locatie voor gelden, dan wat de vloer in totaal best hebben kan... Mag er toch vanuit gaan dat een vloer meer dan 400 kg/m2, zeker als er nog een verdieping onder zit...(anders ook trouwens). Het ging ook alleen maar om het voorbeeld hoor, ik weet niet waarom dat nu weer een aanleiding moet zijn om mij een beetje belachelijk te gaan zitten maken... Daar zorg ik zelf wel voor als ik daar behoefte aan heb

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

citaat:Geplaatst door rinus bakker

citaat:Geplaatst door Strat
                Tja en muzikanten (ik als geluid):
                Grote ego's die denken dat je kunt toveren . . .
                Tot die klasse behoren heus niet alleen de muzikanten hoor.
                Er zijn heel wat producers/opdrachtgevers/organisatoren/regisseurs en andere technisch volslagen amateurs die denken dat je kunt toveren.

"Waarom kan dat nou niet, we zetten zelfs mensen op de maan"
                en meer van dat soort van elke vorm van intelligentie gespeende uitspraken. Eerst het technische budget zoveel mogelijk (en ten eigen voordeel) uitkleden en dan daarna instant technische hoogstandjes verwachten.
                Op de gespeende uitspraak "We zetten zelfs mensen op de maan" zeg ik heel vlot; "Dat kost dan ook 300 Miljard Dollar. Elk technische hoogstandje heeft zijn prijs".

Comment

• movinghead
                  • Aug 2001
                  • 559

Ergenis van 2005: LED-STRIPS / LED-balken
                  [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• DJ_Compact
                    • Jan 2004
                    • 234

Wat het eerste in me opkomt van vandaag is een kutprogramma. 6 Bands ofzo, verdeelt in 12 stukken... Dus eerst band 1, dan band 2, dan band 1 weer en dan band 2 weer. Daarna volgde 3 en 4 ook zo evenals 5 en 6. In de tijd dat we de backline om moesten bouwen hadden ze dan weer van die zangmiepen geprogrammeerd om toch livemuziek te blijven houden. Oja, en wat nog het ergste was van die dag... 10 uur lang naar Countrymuziek luisteren[xx(][V]
                    Mjaaaa....

Comment

• LJ Chris
                      • Jul 2002
                      • 477

Al mijn persoonlijke ergenissen zijn al genoemd door collega's..
                      maar mijn allergrootste is:

<center>ZAND </center>

Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• mverdult
                        • Dec 2003
                        • 123

ik had zaterdag een klusje bij cafe hof van holland in oud-vossemeer, maar toen ik aankwam bepaalde de organisatie dat ik niet nodig was die dag, dus ik werd bedankt voor mijn komst. ik was toen echt kwaad op dat k*t cafe......

Comment

• snoei
                          • Apr 2003
                          • 168

een podium dat inzakt als je eroverheen loopt!

Comment

• DJ_matthias
                            • Jun 2005
                            • 620

te weinig verlengkabels meehebbe!
                            had ooit es een feestje in een turnzaal van een school... ik had stuk of 7/8 stekkerblokjes en 10*3 m losse snoertjes (+ haspeltjes van school als hoofdvoeding)
                            ben aan het opbouwen komt daar opeens iemand van de organisatie die wat klemspotjes met gekleurde lampen aan de basketring aan de overkant wou hangen(boven ingang/uitgang). natuurlijk kwam ie bij mij 2 verlengsnoertjes hale. enja... je kan het al raden! elk lichtje op een apart lijntje willen zetten naar de schakelkast en natuurlijk kabeltjes tekort. dan maar de twinkle bij op de moonflowers ,de (flut)strobo bij op de zwaailamp en het rokertje bij een scan. verder geslaagde avond en veel sfeer! ook nooit in panne gevallen door overbelasting van elektriciteit!
                            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• LJ Chris
                              • Jul 2002
                              • 477

citaat:Geplaatst door snoei

of podium dat inzakt wanneer je EAW aan het stacken bent [xx(]
                              Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• discomidway
                                • May 2005
                                • 140

citaat:Geplaatst door LJ Chris

citaat:Geplaatst door snoei

of podium dat inzakt wanneer je EAW aan het stacken bent [xx(]
                                Heel vervelend uberhaupt EAW stacken is geen hobby van mij

Comment

Working...