Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

citaat:Geplaatst door mverdult

ik had zaterdag een klusje bij cafe hof van holland in oud-vossemeer, maar toen ik aankwam bepaalde de organisatie dat ik niet nodig was die dag, dus ik werd bedankt voor mijn komst. ik was toen echt kwaad op dat k*t cafe......
    toch geen probleem? ALS je vooraf een contract opmaakt betaald de klant je toch gewoon? Indien geen contract? Eigen schuld. In beide gevallen niet mooi dat je die naam hier publiek maakt...

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

citaat:toch geen probleem? ALS je vooraf een contract opmaakt betaald de klant je toch gewoon? Indien geen contract? Eigen schuld. In beide gevallen niet mooi dat je die naam hier publiek maakt...
      Ach kom op, jij weet hartstikke goed dat sommige dingen ook gewoon vriendschappelijk/vrijwillig worden gedaan, zonder dat het eigenlijk nodig is om daar nou een heel contract over te schrijven. En dan moet je gewoon op elkaar kunnen vertrouwen. En ik kan me vrij goed voorstellen dat je aardig pissed ben als je een hele dag vrij hebt gehouden en vervolgens door de organisatie weer wordt weggestuurd, terwijl er eigenlijk nooit problemen zijn zit je op dat moment dus lekker vervelend thuis te zijn... En als jij overal een contract voor maakt, kan ik me heel goed voorstellen dat je weinig werk hebt in de gezellige/informele hoek...

En waarom zou hij de naam niet mogen noemen dan?? Check dit toppic:

K zou niet weten waarom cafe's etc. die hun medewerkers niet goed behandelen hier niet tussen zouden horen...
      De groeten => Micha

Comment

• deejayke
        • Mar 2005
        • 77

altyd een standaardcontractje laten invullen, garantie van de veiligheid e.d. en weet ik nog allemaal, voor vrienden doe ik dit ook steeds, je vrienden zijn meestal wel te vertrouwen maar hier en daar zit er ook een rotte appel tussen natuurlijk, en mijn vrienden begrijpen dat ik zeerheid wil voor mninstallatie e.d.

grtzzz
        blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

ergernis: mensen die zeiken of een ander al dan niet een contractje in laten vullen, come on pieps....
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

@ Ibvee: het topic waarnaar je verwijst is niks mis mee (vind ik). er worden idd handelszaken bij naam genoemd maar dit omdat ernaar verwezen wordt mbt bereikbaarheid ed... moet kunnen want daar is iedereen (uit Nederland) op dit forum wat mee

@ deejayke: idd steeds vooraf een contractje opmaken, dan kan er (in principe niets mislopen). Vergis je niet, vrienden en kennissen zijn de de ;oeilijkste klanten - zij denken altijd dat ze wat meer mogen/krijgen/...

@ merdult: ik snap je ergernis en voel met je mee (nutteloos tijdverlies, nutteloze verplaatsing, niets verdient die dag,...) maar een mailtje/fax had veel kunnen verhelpen

@ moderator: FLAUW. Dit is mijn hoofdinkomen, heb vrouw en kinderen, huis en auto af te betalen,... ik maak ALTIJD een contract op om dit niet te moeten meemaken

(er is trouwens een verschil tussen een contract -dat vernietigd kan worden- en een bon/faktuur)

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Euhm...anderen als in: anderen die in dezelfde handel zitten en op het forum actief zijn, niet ancderen als in: jouw klant.
              Voor de duidelijkheid: zonder getekend contract heeft het bedrijf waar ik mijn diensten voor verricht geen overeenkomst met de klant, dus ga i niet op pad....

Sorry voor de onduidelijkheid!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• luc2366
                • Jul 2002
                • 1161

ok [8D]

Comment

• DjFlo
                  • Jun 2003
                  • 332

jaja afgelopen vrijdag draaide ik een feestje en t liep goed beetje jaren 70/80 gedraaid op een gegeven moment draaide ik it's raining men en je raad het al begon er iemand met de brandslang te spuiten Ik ben er meteen naar toe gerend en gevraagd of hij wilde stoppen(moeilijk tegen dronke mensen die snappe je haast niet
                  hij spoot gelukkig net niet over me apparatuur heen. Dat was dus wel ff mazzel

Maargoed weer een ergenis erbij

groeten

floris

Comment

• Rieske
                    • Aug 2002
                    • 544

Maar goed dat je niet "I'm on fire" draaide
                    Life is what you make it

Comment

• luc2366
                      • Jul 2002
                      • 1161

of "I'm horny"

als je dan geen vaseline bijhebt... [8D]

Comment

• driesmees
                        • Apr 2003
                        • 1076

citaat:Geplaatst door luc2366
                        als je dan geen vaseline bijhebt... [8D]
                        ziek [}]

The roof is on fire zou ook passend zijn hé
                        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

Je zit op marktplaats te kijken naar wat scannertjes en je ziet:

Professioneel lichteffect

En dat blijkt dan een 3 delige Skypech lamp te zijn.

Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• kokkie
                            • Nov 2003
                            • 1166

Newbies die als enig doel lijken te hebben oude koeien uit de sloot halen om zo snel mogelijk een beetje posts op hun naam te krijgen.

Wat heeft het nou voor nut om:
                            citaat:Geplaatst door ****cijfer****

stx subs, van Synco
                            te plaatsen in een onderwerp waar al 9 maanden niets in gebeurd is?
                            En zo ben ik deze week al meer posts tegengekomen waarvan ik dacht wat moet ik ermee en de poster in kwestie op een geweldig aantal posts tussen de 2 en 8 was gekomen.
                            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• DJ_Compact
                              • Jan 2004
                              • 234

Ik kan maar 1 ding bedenken, eentje die al eerder bij mij is voorgekomen:

Countrymuziek[xx(]
                              Mjaaaa....

Comment

• luc2366
                                • Jul 2002
                                • 1161

buitenlandse groepen!

had dit WE P.A'tje met DJ-set. Bij afbraak bleken 1 sl-1210 en 2 Shures verdwenen.

Ik was héél duidelijk (en redelijk pissed):'t was OF de 2 bands hun bestelwagen terug uitladen OF cash de schade betalen!

ra ra ra...

Comment

Working...