Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MartijnB.
    • Jul 2005
    • 10

citaat:Geplaatst door kelsson

Al eerder genoemd als ergernis van LJ : Mensen die denken dat je de DJ bent en verzoekjes komen aanvragen.

Antwoord : "Is goed, welke kleur wil je hebben ?" Dan snappen ze d'r geen fuck meer van van.
    Ook geprobeerd : "Zie jij een CD-speler ?"Maar meestal snappen ze dan nog niet wat ik bedoel.
    als het een leuke dame is rustig uit laten praten en het verzoekje zelf ff doorgeven aan de DJ.[)]

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

citaat:
      De show is namelijk altijd het hoogtepunt van een dag bouwen en als die er dan niet is vind ik dat erg jammer...
      eigenlijk meer jammer dan een ergenis: Mensen die deze instelling niet hebben. Dit zijn meestal ook de mensen die het met veel dingen niet zo nouw nemen, en geen stap meer zullen lopen dan waar ze voor betaald worden...

@luc2366
      Ik vind het nog steeds niet zo erg dat mverdult die naam noemt. Het is namelijk 1. een ergenis van hem, 2. hij waarschuwt ons ervoor dat wij de volgende keer met een informeel klusje toch een contract maken bij dat cafe.
      Maargoed, ieder zijn ideeen daarover, zolang het niet in de forumregels staat is hij daar vrij in...
      De groeten => Micha

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

en dat blijft zo

Weer verder met de ergernissen?
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• kelsson
          • Sep 2003
          • 40

citaat:Geplaatst door MartijnB.
          als het een leuke dame is rustig uit laten praten en het verzoekje zelf ff doorgeven aan de DJ.[)]
          En dan zeker m'n tafel achterlaten, de hele zaal door ? Acht van de tien keer zijn het toch slechte platen die worden aangevraagd...
          Nee, dan kan ze nog zo mooi zijn, ik ga echt geen loopjongen uithangen. En als ze echt lekker is heb ik wel wat beters om overte praten ...
          Bijna klaar. Nog 5 minuutjes ...

Comment

• Bastisito
            • Sep 2004
            • 185

citaat:Geplaatst door MartijnB.

Al eerder genoemd als ergernis van LJ : Mensen die denken dat je de DJ bent en verzoekjes komen aanvragen.

Antwoord : "Is goed, welke kleur wil je hebben ?" Dan snappen ze d'r geen fuck meer van van.
            Ook geprobeerd : "Zie jij een CD-speler ?"Maar meestal snappen ze dan nog niet wat ik bedoel.
            Sta ik te wachten, totdat Martijn z'n flirt afgebroken heeft[B)]
            Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• DJ_Compact
              • Jan 2004
              • 234

Heerlijk, een ergernisvrij avondje[8D][]
              Mjaaaa....

Comment

• Bastisito
                • Sep 2004
                • 185

En dan zeker m'n tafel achterlaten, de hele zaal door ? Acht van de tien keer zijn het toch slechte platen die worden aangevraagd...
                Nee, dan kan ze nog zo mooi zijn, ik ga echt geen loopjongen uithangen. En als ze echt lekker is heb ik wel wat beters om overte praten ...
                Gaat hier over drive-in show (ik kan het weten, aangezien het m'n collega betreft)
                Martijn staat praktisch naast me.
                Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• Gerrit Hurkens
                  • Dec 2000
                  • 252

Jongens,

Mij is inmiddels hulp aangeboden om de ergernis top 10 in webpaginavorm weer leven in te blazen.
                  Dit ga ik dan ook zeer binnenkort verwezenlijken.
                  Tzt zal hier de link komen te staan.

Een ergernisje van laatst: Een DJ van "een bekend radiostation" die contractsgewijs 2x draaitafel eist en dan doodleuk met 2 koffertjes met (voorgemixte) cd's komt aanhobbelen.
                  Dit komt iets te vaak voor volgens mij.

\"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• kelsson
                    • Sep 2003
                    • 40

citaat:Geplaatst door Gerrit Hurkens

Een DJ van "een bekend radiostation" die contractsgewijs 2x draaitafel eist...
                    Ja, als die draaitafels er niet staan heeft iedereen natuurlijk door dat 'ie niks doet!
                    Bijna klaar. Nog 5 minuutjes ...

Comment

• Drive inn tnt
                      • Sep 2003
                      • 1082

Ergenis: irietante kindere die hele verhalen over apparatuur beginnen.
                      Een muziek computer met weet ik hoeveel nummers erin, en het nummer dat je moet hebben staat er niet in.
                      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• daantje
                        • Aug 2004
                        • 265

lossen tijdens de regen. ben je klaar met opbouwen ff een rondje lopen in het centrum om patatje te halen.. begint het weer te regenen.
                        hier werd ik in het weekend schijt ziek van
                        grtz daniƫl
                        can you feel the light [:)]

Comment

• DJ_Compact
                          • Jan 2004
                          • 234

citaat:Geplaatst door daantje

lossen tijdens de regen. ben je klaar met opbouwen ff een rondje lopen in het centrum om patatje te halen.. begint het weer te regenen.
                          hier werd ik in het weekend schijt ziek van
                          grtz daniƫl
                          Tja, ik zat dit weekend op een beach party in een weiland. Het regende nogal veel dus op de gedeeltes waar geen zand lag was het nogal modderig, bijv. achter het podium was het echt een modderpoel. Tuurlijk is het ietsjes minder, maar op de een of andere manier stoorde ik me er niet erg aan. Ik stoorde me meer aan de temperaturen, want de temperaturen nu in Nederland zijn echt niet om naar huis te schrijven[V]
                          Mjaaaa....

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

ook een ergenis : Mensen die op een dag een vraag stellen aan dit forum, en binnen 24 uur een reaktie plaatsen met een herhaling van de vraag omdat er nog niemand gereageerd heeft.
                            We zijn ***gloeiende de gamma niet!

(het weer : eigen schuld, had je maar mooi weer op de rider moeten zetten...)

Comment

• DJ_Compact
                              • Jan 2004
                              • 234

citaat:Geplaatst door **************

(het weer : eigen schuld, had je maar mooi weer op de rider moeten zetten...)
                              Helaas ontvangen wij alleen riders en maken er geen
                              Mjaaaa....

Comment

• DeMennooos
                                • Aug 2000
                                • 1416

Weet niet of dat deze al ergens op de 33 pagina's van dit topic staat, maar ik ben ook gewoon te lam om al die pagina's door te lopen.

Een giga ergernis: Platendraaiers (niet te verwarren met Discjockey's)

En fotografen die het liefst in opvallende kleding (lees: wit!) midden op het podium publieksfoto's gaat staan maken.

En een groep die echt vragen om deportatie naar Boeroeboeroebaja (bij Schubbekutteveen links af voor degene zonder Carin, Karel of Kelly in de auto) zijn wannabebandjes die vader, moeder, opa's, oma's, oom's, tante's, neefjes, nichtjes, vriendjes en vriendinnetjes meenemen en die ook nog het liefst allemaal op het podium willen proppen. En als dat dan niet kan door beperkte ruimte maar gaan lopen verdwalen tussen je dimmers, versterkers en het liefst nog alle kisten vol zetten met half leeg gezopen glazen bier, breezah of andere rommel.
                                Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

Working...