Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

mensen die niet willen snappen dat ik niet van het geluid ben, en de moeite niet willen nemen 1 meter een stap opzij te doen... na 5 minuten maar een blaadje gemaakt met duidelijk erop dat ik NIET van het geluid ben...
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Mijn grootste ergenis is tegenwoordig : Laura lynn [xx(]
      Een schoon meisje [][] die live niet kan zingen, dan maar te zwijgen van de arrangementen : Ik ben beschaamd om Belg te zijn [V], maar dan ECHT beschaamd !!!
      Deze meid gaat binnenkort doorbreken in Nederland ( voorspellingen )
      Jongens , die CD kopen en vlug-vlug-vlug
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Spotter
        • Nov 2003
        • 77

citaat:Geplaatst door sis

Mijn grootste ergenis is tegenwoordig : Laura lynn [xx(]
        Een schoon meisje [][] die live niet kan zingen, dan maar te zwijgen van de arrangementen : Ik ben beschaamd om Belg te zijn [V], maar dan ECHT beschaamd !!!
        Deze meid gaat binnenkort doorbreken in Nederland ( voorspellingen )
        Jongens , die CD kopen en vlug-vlug-vlug
        sis
        Bedankt voor de tip, word ik gauw weer nederlander . (Spotter is 1,5 jaar importbelg geweest, heel vroeger)
        Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• discomidway
          • May 2005
          • 140

mensen die geen safety aan hun matriaal hangen en het zo in de truss hangen.....

Comment

• Mark-LED
            • May 2004
            • 822

Mensen die geen steigers kunnen bouwen, waardoor ik afgelopen weekend met steiger en al om ging. Ik klom aan de binnenkant omhoog en toen ging ie langzaam omver, iemand heeft hem tegen kunnen houden zodat ik eraf kon springen. Steiger was maar 2 delen hoog maar als je ertussen komt wordt je toch niet vrolijk van.

Heb moeite gehad mezelf in te houden om die bouwers niet met een steigerpijp voor hun kop te slaan...

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

citaat:Geplaatst door Dj Mark

Mensen die geen steigers kunnen bouwen, waardoor ik afgelopen weekend met steiger en al om ging. Ik klom aan de binnenkant omhoog en toen ging ie langzaam omver, iemand heeft hem tegen kunnen houden zodat ik eraf kon springen. Steiger was maar 2 delen hoog maar als je ertussen komt wordt je toch niet vrolijk van.

Heb moeite gehad mezelf in te houden om die bouwers niet met een steigerpijp voor hun kop te slaan...
              Lesje voor jezelf: altijd controleren of alles goed zit voor je gaat klimmen?

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Mocht je er van de bouwers ook op klimmen?
                Als je er aan de binnenkant in klimt en hij valt om is er toch iets niet goed (duh)
                We're ready to party, are you?

Comment

• Mark-LED
                  • May 2004
                  • 822

Idd goede leerwijze om zelf ook eindcontrole te houden.

Ik vroeg nog, zijn jullie klaar? "ja wij zijn klaar", dan ga ik er vanuit dat ik omhoog kan.

Hij viel trouwens naar een zijkant, niet naar voren of achteren (dus de ene kant ging richting de andere kant, en daar wil je niet tussen komen...)

Comment

• driesmees
                    • Apr 2003
                    • 1076

niet omvervallen maar dus invallen, als ik het goed begrijp?
                    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• BAJ productions
                      • Jul 2003
                      • 587

les 1 alleen kalmte kan je reden! en tussen twee stukken stijger doet meestal niet heel erg pijp hoor. heb het al paar keer bij de bouw gehad. van die sukkels die eerst de schoren der uit halen voor ze de loopplaten der uit halen.
                      groetjes,
                      Bas

Comment

• Mark-LED
                        • May 2004
                        • 822

citaat:Geplaatst door driesmees

niet omvervallen maar dus invallen, als ik het goed begrijp?
                        Ja als dat zo heet, dan is dat wat ik bedoel.

Comment

• MatthiasB
                          • May 2003
                          • 674

Laats een fuifje gedaan (ja als toeschouwer)

Dj's die niet snappen dat die rode lampje op hun tafeltje een reden hebben :s

Oh wat klok dat lekker zeg!
                          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Mark-LED
                            • May 2004
                            • 822

Van het weekend een dj gehad die zelfs probeerde om onder het gele te blijven, een wonder!

Ergernis: dj's die zelf aan de PA mixer gaan klootten om de toonregeling te veranderen. Afblijven, tonen verander je maar op je eigen mixer.

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3150

(Naar ik hoorde van mijn ouders, met name mn vader let er dankzij mij ook steeds meer op
                              Avondje disco op de tennisvereniging. Meneer komt met cd-spelertjes, mengpaneeltje en speakertjes. De mixen: zijn er niet, zo gauw het ene liedje is afgelopen start hij de volgende in. Pitch (indien aanwezig) is niet gebruikt. Zodra er mensen op de dansvloer staan, is er tijdens de (niet zo subtiele) overgang meteen het tempo eruit gehaald om te blijven dansen. Muziekkeuze scheen ook niet zo denderend te zijn.
                              Zijn speakers constant aan het oversturen, EQ kende hij kennelijk niet (schalde onwijs) en het was tig keer te hard.

Toen mijn ouders bij de organisatie navroegen scheen hij 230 euro te kosten, maar dat was dan wel een vriendenprijsje... [xx(]
                              Kortom: volgende keer sta ik er weer! [8D]

Comment

• sis
                                • Jul 2003
                                • 3305

Mijn grootste ergernis is tegenwoordig het slechte vreten in Nederland [V][V]
                                Koude en warme buffetten die op geen kl*ten trekken, laat staan welke trukken de catering bedrijven uitvinden om het toch lekker te maken
                                LEVE BELGIE DE echte bourgondiers
                                Vanaf nu neem ik zelf mijn eten mee als ik in Nederland moet optreden ,,,, *** geklaagt, het is door de jaren heen dramatischer geworden [V][V][V][xx(][xx(][xx(]
                                sis
                                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...