mensen die niet willen snappen dat ik niet van het geluid ben, en de moeite niet willen nemen 1 meter een stap opzij te doen... na 5 minuten maar een blaadje gemaakt met duidelijk erop dat ik NIET van het geluid ben...
Ergernissen top 10
Collapse
X
-
-
Mijn grootste ergenis is tegenwoordig : Laura lynn [xx(]
Een schoon meisje [][] die live niet kan zingen, dan maar te zwijgen van de arrangementen : Ik ben beschaamd om Belg te zijn [V], maar dan ECHT beschaamd !!!
Deze meid gaat binnenkort doorbreken in Nederland ( voorspellingen )
Jongens , die CD kopen en vlug-vlug-vlug
sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
citaat:Geplaatst door sis
Mijn grootste ergenis is tegenwoordig : Laura lynn [xx(]
Een schoon meisje [][] die live niet kan zingen, dan maar te zwijgen van de arrangementen : Ik ben beschaamd om Belg te zijn [V], maar dan ECHT beschaamd !!!
Deze meid gaat binnenkort doorbreken in Nederland ( voorspellingen )
Jongens , die CD kopen en vlug-vlug-vlug
sis
Flightcasedouwer en kabelslaafComment
-
-
Mensen die geen steigers kunnen bouwen, waardoor ik afgelopen weekend met steiger en al om ging. Ik klom aan de binnenkant omhoog en toen ging ie langzaam omver, iemand heeft hem tegen kunnen houden zodat ik eraf kon springen. Steiger was maar 2 delen hoog maar als je ertussen komt wordt je toch niet vrolijk van.
Heb moeite gehad mezelf in te houden om die bouwers niet met een steigerpijp voor hun kop te slaan...Comment
-
citaat:Geplaatst door Dj Mark
Mensen die geen steigers kunnen bouwen, waardoor ik afgelopen weekend met steiger en al om ging. Ik klom aan de binnenkant omhoog en toen ging ie langzaam omver, iemand heeft hem tegen kunnen houden zodat ik eraf kon springen. Steiger was maar 2 delen hoog maar als je ertussen komt wordt je toch niet vrolijk van.
Heb moeite gehad mezelf in te houden om die bouwers niet met een steigerpijp voor hun kop te slaan...Comment
-
Idd goede leerwijze om zelf ook eindcontrole te houden.
Ik vroeg nog, zijn jullie klaar? "ja wij zijn klaar", dan ga ik er vanuit dat ik omhoog kan.
Hij viel trouwens naar een zijkant, niet naar voren of achteren (dus de ene kant ging richting de andere kant, en daar wil je niet tussen komen...)Comment
-
les 1 alleen kalmte kan je reden! en tussen twee stukken stijger doet meestal niet heel erg pijp hoor. heb het al paar keer bij de bouw gehad. van die sukkels die eerst de schoren der uit halen voor ze de loopplaten der uit halen.groetjes,
BasComment
-
(Naar ik hoorde van mijn ouders, met name mn vader let er dankzij mij ook steeds meer op
Avondje disco op de tennisvereniging. Meneer komt met cd-spelertjes, mengpaneeltje en speakertjes. De mixen: zijn er niet, zo gauw het ene liedje is afgelopen start hij de volgende in. Pitch (indien aanwezig) is niet gebruikt. Zodra er mensen op de dansvloer staan, is er tijdens de (niet zo subtiele) overgang meteen het tempo eruit gehaald om te blijven dansen. Muziekkeuze scheen ook niet zo denderend te zijn.
Zijn speakers constant aan het oversturen, EQ kende hij kennelijk niet (schalde onwijs) en het was tig keer te hard.
Toen mijn ouders bij de organisatie navroegen scheen hij 230 euro te kosten, maar dat was dan wel een vriendenprijsje... [xx(]
Kortom: volgende keer sta ik er weer! [8D]Comment
-
Mijn grootste ergernis is tegenwoordig het slechte vreten in Nederland [V][V]
Koude en warme buffetten die op geen kl*ten trekken, laat staan welke trukken de catering bedrijven uitvinden om het toch lekker te maken
LEVE BELGIE DE echte bourgondiers
Vanaf nu neem ik zelf mijn eten mee als ik in Nederland moet optreden ,,,, *** geklaagt, het is door de jaren heen dramatischer geworden [V][V][V][xx(][xx(][xx(]
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
Comment