Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

helemaal mee eens sis, ben vorige week ook een dagje gaan werken in NL en een gewoon pak frieten kunnen ze zelfs niet klaarmaken [xx(]

laat staan dat ik me er aan een goede (en waarschijnlijk veel te dure) steak waag...

Comment

• RL sound
      • Jan 2003
      • 156

Kan me enorm ergeren aan mensen die tijdens en bruiloft of feest aan het einde van de avond voor een luidspreker gaan staan om toch nog even vooraan willen staan, dan gan klagen of zelfs de luidspreker omdraaien, omdat ie te hard staata, als je dan zegt, gaat u dan even een meter opzij dan zijn ze kwaad.

Of ouders tijdens een kinderdisco die komen smoor vragen om ramstein, en als je die dan hebt of wil draaien, oei oei, dan is het menes, is al een keer gebeurd dat ik moest stoppen met draaien, omdat dat vaders zich ging bemoeien met mijn app. (aanzitten, knopjes drukken enz enz).

Vind het altijd zo jammer dat het zo moet, verdorie, wij werken hard voor hun plezier, maar dat zien ze niet denk ik.

Ruud,....
      Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

• kelsson
        • Sep 2003
        • 40

Nog een klein ergernisje :

Waarom staan gitaristen altjid op dat éne, kleine donkere plekje op he podium. Ik weet best hoe ik mijn front moet richten, maar op de één of andere manier flikken ze 't 'm altijd weer...
        Bijna klaar. Nog 5 minuutjes ...

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

citaat:Geplaatst door RL sound

Kan me enorm ergeren aan mensen die tijdens en bruiloft of feest aan het einde van de avond voor een luidspreker gaan staan om toch nog even vooraan willen staan, dan gan klagen of zelfs de luidspreker omdraaien, omdat ie te hard staata, als je dan zegt, gaat u dan even een meter opzij dan zijn ze kwaad.

Of ouders tijdens een kinderdisco die komen smoor vragen om ramstein, en als je die dan hebt of wil draaien, oei oei, dan is het menes, is al een keer gebeurd dat ik moest stoppen met draaien, omdat dat vaders zich ging bemoeien met mijn app. (aanzitten, knopjes drukken enz enz).

Vind het altijd zo jammer dat het zo moet, verdorie, wij werken hard voor hun plezier, maar dat zien ze niet denk ik.

Ruud,....
          Ook nog gehad: Een openlucht dingetje waar wat kinderen en ook oudere wat kwamen zingen *kuch* kwelen *kuch* (waarom denkt iedereen dat hij/zij kan zingen [V])

En ja ondertussen wat muziek (pause) en ik hoor niemand klagen dus t'zal wel goed zijn zeker he.... Ik ga 5 minuten weg voor de sanitaire voorzieningen te gaan bezoeken, ik kom weer en jawel één van de heren had één van mijn srm 450's omgedraaid omdat het te luid stond naar zijn goesting......

Dat ze dat dan even komen zeggen of zo dat hij/zij het te luid vindt...Maar nee hoor het heft in eigen handen nemen! Das de boodschap!

En ze komen dan nog pal voor de speakers zitten terwijl er plaats zat was vanachter!
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Tristan
            • Oct 2004
            • 121

citaat:Geplaatst door William

1. Catering a'la broodje kroket of broodje bacon-ei [xx(]
            2. Een regisseur die absoluut niet weet wat hij wil en geen besef heeft van kosten/budget
            3. Een geni met poten die niet vast willen
            4. Mac250 krypton errors
            5. Een geni runabout achterom over de straat (klinkers) rijden naar de foyer om een lampje te vervangen
            6. vastgevroren loadingdock deuren
            7. Backline boeren. hé daar moet ik nog licht hangen, ja dan pak je maar een trap, ok heb je een trap van 8 m?
            8. Heavy metal hardcore grunt bands op 110 dB
            9. Waar is toch al het gaffertape? Blijkt de decor miep er mee aan de haal te zijn gegaan
            10. Geen koud biertje aan het eind van een productie

Zo. hart gelucht
            Nr. 1 een pisje van een geeft je spul mee voor een cafe, terwijl je outdoor staat voor 350 man! sta je dan 180 km van huis.
            tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• jadjong
              • Oct 2003
              • 654

citaat:Geplaatst door Tristan
              Nr. 1 een pisje van een geeft je spul mee voor een cafe, terwijl je outdoor staat voor 350 man! sta je dan 180 km van huis.
              Ik haal eruit dat je met verkeerde spullen op pad ging, klopt dat?

Comment

• Tristan
                • Oct 2004
                • 121

citaat:Geplaatst door jadjong

Een beetje heel erg verkeerd, en door de baas ingeladen.
                En verder GEEN COMMETAAR!
                tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• discomidway
                  • May 2005
                  • 140

citaat:Geplaatst door jadjong

Een beetje heel erg verkeerd, en door de baas ingeladen.
                  En verder GEEN COMMETAAR!
                  jammer van het outdoor feestje maar toch ff he
                  had je da zelf nie in de gaten da je met een veel te klein setje weg ging

Comment

• maarten_dever
                    • Jun 2002
                    • 150

na 3 dagen lezen eindelijk op de 38ste pagina gekomen ,olé
                    *geluidstechniekers die micros testen met de woorden 1-2-1-2-1-2
                    waarop alle aanwezige mensen komen vragen : heeft die maar tot 2 leren tellen ?
                    *een jongedame die enkel aanwezig moet zijn omdat ze een mooi uiterlijk heeft en ook nog 3 regels van een papier mag aflezen. je wijst op voorhand de plaatst aan waar zij haar 10 woorden mag zeggen zodat ik haar kan uitlichten met mh's.voor de zekerheid nog even een duidelijke aanduiding met gafa. show begint, ik hoor haar uitleg maar zie een leeg stuk uitgelicht podium [V]
                    *vj'en op een klein festival. lj/operator (zeg maar lj) al anderhalfuur afwezig. meneer had al van heel de dag 2 cue's gemaakt. waarvan 1 =&gt; mh's die schijnen op projectiescherm. meneer komt niet opdagen, dus wou wel even een ander lichtstandje zien en onze projecties zonder gobo's van een movitec. natuurlijk op dat moment komt meneer aan.. zware rel natuurlijk..
                    *feestje opbouwen, voor aanvang even tijd om te eten. na een heerlijke maaltijd merken dat een andere firma het nodig vind een video scherm te plaatsen op het podium voorzien voor de techniek, vlak voor je tafel...[B)]
                    *mensen (sorry, meestal walen) die enkel kabels voorzien die 5cm te kort zijn, maar deze toch kunnen aansluiten, zodat je een leuk hindernissenparcours krijgt.
                    *opbouwen onder 0°c
                    *125A-kabel
                    *omroepinstallatie moeten plaatsen bij mensen die je erop wijzen dat zij veel meer geluid hebben dan jij mee hebt...
                    *drankhandelaars/drankverkopers/brouwers/...

Comment

• DeMennooos
                      • Aug 2000
                      • 1416

citaat:*geluidstechniekers die micros testen met de woorden 1-2-1-2-1-2
                      waarom alle aanwezige mensen komen vragen : heeft die maar tot 2 leren tellen ?
                      Nee, bij 3 moeten ze tillen
                      Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• kokkie
                        • Nov 2003
                        • 1166

citaat:Geplaatst door sis

Mijn grootste ergernis is tegenwoordig het slechte vreten in Nederland [V][V]
                        Koude en warme buffetten die op geen kl*ten trekken, laat staan welke trukken de catering bedrijven uitvinden om het toch lekker te maken
                        LEVE BELGIE DE echte bourgondiers
                        Vanaf nu neem ik zelf mijn eten mee als ik in Nederland moet optreden ,,,, *** geklaagt, het is door de jaren heen dramatischer geworden [V][V][V][xx(][xx(][xx(]
                        sis
                        Bij de opening van de Eurocam studio is het eten voor de crew weggeflikkerd door de produktie omdat het nergens op trok. Oftewel gebeurt overal.
                        Behalve bij Marinair crew catering, daar gebeurdt het altijd (helaas weer 4 dagen gemerkt) en daarom met stip op plek 1 t/m 9 van de slechtste crewcatering top 10.
                        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Lj_Mouzer
                          • Jan 2005
                          • 125

citaat:Geplaatst door William

ergenis punt #5723409

Darkraver & MC Ruffian (schrijf je dat zo?)

Ik moest laatst licht schuiven in een discotheek en onze grote gekleurde vriend zou komen draaien. Om 4u komt hij helemaal strontzat binnengelopen, maakt er 1 grote teringzooi van, klimt op de dj decks, trekt zo'n beetje al zn kleren uit, k4nker dit k4nker dat. En de MC met een arrogante kop rondlopen en iedereen een grote bek geven.

Die gasten staan op mijn zwarte lijst
                          Hehe
                          MC Ruffian werkt bij mij op het grafisch lyceum in rotterdam.
                          Moek em een knal verkopen voor je
                          Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

Comment

• Mathijs
                            Moderator
                            • Aug 2002
                            • 1353

citaat:Mijn grootste ergernis is tegenwoordig het slechte vreten in Nederland
                            Ik krijg anders goed eten op locatie, gister nog vier soorten pasta die eeeerggg goed smaakte

Comment

• DJ_Compact
                              • Jan 2004
                              • 234

Ergernis erbij:

Wachten! Twee uur staan niksen is echt veel te lang![|)]
                              Mjaaaa....

Comment

• Ibvee
                                • Nov 2002
                                • 714

Doorbetaald hoop ik toch?
                                De groeten => Micha

Comment

Working...