Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Compact
    • Jan 2004
    • 234

citaat:Geplaatst door Ibvee

Doorbetaald hoop ik toch?
    Tuurlijk, anders was ik weg geweest hoor
    Mjaaaa....

Comment

• LJ Chris
      • Jul 2002
      • 477

Net nog een leuke meegemaakt:

Camion geladen, en dan worden opgebeld door de vriendin om 20km verderop haar band te gaan vervangen [B)]
      En dat na twee opeenvolgende productiedagen van ongeveer 18uur/pd[xx(]
      Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• driesmees
        • Apr 2003
        • 1076

citaat:Geplaatst door LJ Chris

Net nog een leuke meegemaakt:

Camion geladen, en dan worden opgebeld door de vriendin om 20km verderop haar band te gaan vervangen [B)]
        En dat na twee opeenvolgende productiedagen van ongeveer 18uur/pd[xx(]
        18u per dag? dat valt toch mee?[] je hebt dan nog meer dan 5u slaap, een luxe [)]
        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2139

een luxe zou zijn als je ook daadwerkelijk per uur betaald werd, maar meestal is dat dus gewoon een vast bedrag per klus.... ongeacht de duur dus...

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LJ_jacob
            • Aug 2003
            • 293

Mixer mee op show krijgen waarvan 10 van de 8 kanalen + master + monitoruitgang kapot zijn. Dezelfde mixer een week later onaangeraakt weer mee krijgen....
            mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• DJ_Compact
              • Jan 2004
              • 234

10 op de 8? Of 8 op de 10? [)]
              Mjaaaa....

Comment

• Barthez
                • Dec 2003
                • 256

citaat:Geplaatst door DJ_Compact

10 op de 8? Of 8 op de 10? [)]
                Er waren waarschijnlijk opeens een paar kanalen stuk, maar gelukkig had de mixer ook ineens veel meer kanalen [)]
                Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

Kleine live-klus waarbij collega het belangrijker vindt om de EQ van zn mp3-speler in te regelen, dan die van de mic's...

Dat dan ook nog op vol vermogen in een piepklein café en een ijzige blik van de directeur niet snappen. [xx(]

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
                    Kleine live-klus waarbij collega het belangrijker vindt om de EQ van zn mp3-speler in te regelen, dan die van de mic's...
                    Ey Jurjen,

Hoop dat hij dan wel veel tijd kwijt is aan een externe 31 bander i.p.v. uren bezig is met de 3 of 5 bandjes die in die spelers zitten [)]

Hoe gaat het trouwens verder aan de andere kant van de spoorlijn?

Comment

• Mark-LED
                      • May 2004
                      • 822

Weet niet of ik hem ooit al eens genoemd heb, maar dj's die aan het EQ van hun dj mixer gaan draaien als ik de FOH instel. Draaien zij het sub eruit, draai ik het zowat vol in, draaien hun in 1 klap dat sub er weer in. Gevolg: kraak, kraak, kraak...

Ook leuk, bazen die vergeten dat er een avond gepland staat en dat nog even doodleuk 5 uur voor de aanvang komen melden. Of ik nog even snel op wil bouwen...

Kleine kinderen die knopjes van je lichttafel zo leuk vinden, en er altijd aan moeten zitten... Dus in tijden van afwezigheid gaat de stekker eruit tegenwoordig.

Ook een leuk puntje meegemaakt, een con-collega die ff kwam melden dat zijn DAP topjes een stuk harder gingen dan 'mijn' GAE stack, dus heb ik dat tegendeel even bewezen.

Comment

• MarkRombouts
                        • Jan 2005
                        • 1391

citaat:Geplaatst door Dj Mark

Weet niet of ik hem ooit al eens genoemd heb, maar dj's die aan het EQ van hun dj mixer gaan draaien als ik de FOH instel. Draaien zij het sub eruit, draai ik het zowat vol in, draaien hun in 1 klap dat sub er weer in. Gevolg: kraak, kraak, kraak...
                        Doen ze dit ook als je ze vantevoren hebt duidelijk gemaakt dat je het systeem wilt afstellen om het geluid van het concert/optreden te optimaliseren, of begin je gewoon te draaien, terwijl ze aan het testen zijn of alles werkt ????

Comment

• test12
                          • Jan 2003
                          • 901

citaat:Geplaatst door LJ_jacob

Mixer mee op show krijgen waarvan 10 van de 8 kanalen + master + monitoruitgang kapot zijn. Dezelfde mixer een week later onaangeraakt weer mee krijgen....
                          Ok, Maar je kan niet klagen dat ze je elke keer wat anders meegeven.
                          Dat kan ook vervelend zijn.

gr. Herman

Comment

• Mark-LED
                            • May 2004
                            • 822

citaat:Geplaatst door MarkRombouts

citaat:Geplaatst door Dj Mark

Doen ze dit ook als je ze vantevoren hebt duidelijk gemaakt dat je het systeem wilt afstellen om het geluid van het concert/optreden te optimaliseren, of begin je gewoon te draaien, terwijl ze aan het testen zijn of alles werkt ????
                            Ik maak gewoon duidelijk dat ze even de cd af moeten laten spelen, zodat ik het zaal-geluid in kan stellen. Dat geduld hebben ze meestal niet en gaan zij hun equalizer wijzigen, zodat alles niet meer op 0db staat en ik aan het draaien blijf. Geduld is soms ver te zoeken...

Comment

• showband
                              • May 2001
                              • 4524

Tijd voor een goedkoop MP3 spelertje die ook .WAV draait. Voor soundchecks?
                              lekker belangrijk!

Comment

• jurjen_barel
                                • Jun 2003
                                • 3150

citaat:Geplaatst door vasco

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
                                Ey Jurjen,

Hoop dat hij dan wel veel tijd kwijt is aan een externe 31 bander i.p.v. uren bezig is met de 3 of 5 bandjes die in die spelers zitten [)]

Hoe gaat het trouwens verder aan de andere kant van de spoorlijn?
                                Nope, de 15-bands werd niet aangeraakt, hij moest alleen de 3-bands van dat ene kanaal inregelen.

Maar aan deze kant is alles in orde, maar was het niet de snelweg die ons splitste?

Comment

Working...