Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door vasco

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
    Kleine live-klus waarbij collega het belangrijker vindt om de EQ van zn mp3-speler in te regelen, dan die van de mic's...
    Ey Jurjen,

Hoop dat hij dan wel veel tijd kwijt is aan een externe 31 bander i.p.v. uren bezig is met de 3 of 5 bandjes die in die spelers zitten [)]

Hoe gaat het trouwens verder aan de andere kant van de spoorlijn?
    Nope, de 15-bands werd niet aangeraakt, hij moest alleen de 3-bands van dat ene kanaal inregelen.

Maar aan deze kant is alles in orde, maar was het niet de snelweg die ons splitste?
    Toch weer jammer maar misschien ligt er daar een schone taak om je collega aan de hand te nemen en hem dingen uit te leggen hoe het werkt en wat prioriteiten zijn.

A4, A12 en de NS zitten tussen ons in
    Gaan afspreken om te bieren.

citaat:Geplaatst door Gerrit Hurkens
    Laat het horen, zodat we op een goede top 10 uitkomen.
    Wat denk je Gerrit, kun je na 40 pagina's een beetje tot een goede top 10 komen

Comment

• LJ_jacob
      • Aug 2003
      • 293

citaat:Geplaatst door Barthez

citaat:Geplaatst door DJ_Compact

10 op de 8? Of 8 op de 10? [)]
      Er waren waarschijnlijk opeens een paar kanalen stuk, maar gelukkig had de mixer ook ineens veel meer kanalen [)]
      was het maar zo'n feest :P nee die 10 was even om aan te geven hoe ernstig anar de kl*te die mixer was...
      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• Lj_Mouzer
        • Jan 2005
        • 125

Als er een band komt spelen in een kleine ruimte waardoor je al geen statieven meer kan plaatsen.

Waarna de band gaat afbreken en zich afvraagd hoe ze het gebouw uitkomen omdat er veel publiek is.

Waarna de band overal stekkers uit gaat trekken zonder dat ze weten wat voor stekkers het zijn waarna de hele licht show uitpleurt als je ff staat te pissen.

waarna als je terug komt al het licht plat ligt en ze je hele voedingskabel voor het licht (die wegwas gewerkt langs plafond en mooi afgeplakt) zo van het plafond afhebben gerukt en al hebben ingeladen 8erin de aanhanger.

Musikanten en roadie's gaan NIET samen => Hun denkvermogen is te klein.
        Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

Comment

• Ibvee
          • Nov 2002
          • 714

citaat:
          Musikanten en roadie's gaan NIET samen => Hun denkvermogen is te klein.
          Ik ben benieuwd waar jij je geld dan mee wilt verdienen, met een een-mans-show alleen met licht? Ik dacht dat lichtmensen ervoor waren om de band te ondersteunen, dat sommige muzikanten niet zo snugger zijn is tot daar aan toe[:P] Maar zonder muzikanten geen roadies, zonder roadies blijven er toch muzikanten[)]
          Daarnaast vind ik stiekem dat als alles goed geregeld is dit soort problemen niet hoeven voor te komen, maar het is niet altijd makkelijk.
          De groeten => Micha

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

Jij hebt er last van dat er een band is die behulpzaam is in het opruimen? [:0] Dat ze er niet handig in zijn is eenvoudig op te lossen. Laat ze zonder opruimen weg gaan. Maar een band die met vereende krachten helpt bij het opruimen en ook bereid is mee te sjouwen met spullen die niet van hun zelf zijn terwijl jij kan gaan pissen. lijkt me niet echt een probleem. Het is meer de coƶrdinatie erbij die je genekt heeft. De band in kwestie zou best wel eens uit goedwillende peren kunnen bestaan.
            lekker belangrijk!

Comment

• Lj_Mouzer
              • Jan 2005
              • 125

Achjah , ze waren wel behulpzaam met opruimen idd
              Kzal volgende keer als ik ze tegenkom net zo behulpzaam zijn
              En wat betreft het zonder musikant geen roadie verhaal , jah je heb muzikanten en muzikanten (Boeren die staan te jengelen op een klankkast) ik denk dat ik deze keer die laatste tegen kwam [)]

Comment

• som
                • Nov 2002
                • 787

citaat:Geplaatst door Lj_Mouzer

jah je heb muzikanten en muzikanten (Boeren die staan te jengelen op een klankkast) ik denk dat ik deze keer die laatste tegen kwam [)]
                heb je het nu over dat gitaar duo wat halvewege met een spookmasker en een toeters&bellen stok op het podium komt?
                Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• Lj_Mouzer
                  • Jan 2005
                  • 125

citaat:Geplaatst door som

citaat:Geplaatst door Lj_Mouzer

jah je heb muzikanten en muzikanten (Boeren die staan te jengelen op een klankkast) ik denk dat ik deze keer die laatste tegen kwam [)]
                  heb je het nu over dat gitaar duo wat halvewege met een spookmasker en een toeters&bellen stok op het podium komt?
                  Nee denk dat dat weer andere boeren zijn.
                  Deze wisten gewoon niets van geluid en licht af en vonden een paar klappen tegen een effectenkast van hun beter dan 2 kabeltjes omdraaien [xx(]

Comment

• TLA-Productions
                    • Aug 2005
                    • 13

1. tentenboer ...
                    die mens beloofd een tent van 35 meter lang en in de nok ZEKER 4.5 meter hoog
                    wa blijkt, ze is maar 3.5 meter hoog ... probeer daar maar eens een carrƩ in te zetten op poten van 3m

2. drum and bass dj die precies meer van distortion en clippend geluid houden dan van warme klanken

3. een dj die komt vragen ... kan jij straks eens alles komen uitleggen ... heb dat nog nooit gedaan

4. dj's die zwaar twijfelen bij volgende vraag; ofwel draai je nog 5 minuten door aan dit niveau en dan is het gedaan voor vandaag, ofwel zet je het stiller (lees, niet meer in het rood) en speel je heel de avond door

5. iemand die na afloop van de fuif vriendelijk komt vragen of we geen technics TT te veel hebben

6. iemand die na een setje nie content is van zijn eigen, en dit steekt het het slechte materiaal ... terwijl er een gloednieuwe rodec 180 MK III stond met Denon DN 4000 + 2 * cdj 1000 + 3 * technics sl1200 mk II ...
                    kweet niet wat hij meer wilt :s

7. stopcontacten zonder aarding :s

...

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

citaat:Geplaatst door TLA-Productions

3. een dj die komt vragen ... kan jij straks eens alles komen uitleggen ... heb dat nog nooit gedaan
                      Herkenbaar... Was op het examenfeest. DJ's waren geregeld, alleen niet cd-spelers en mixer, dus mijn set meegenomen. 's Avonds komen de 2 jongens die zouden draaien te laat, dus ik begonnen. "Kun je het even aan ze uitleggen, het is de eerste keer dat ze met zulke spullen werken?"

Ik heb nog nooit zo zenuwachtig en tenenkrommend (ze vonden die pitch en jogdial rete-interessant) op een feest gestaan! [xx(]

Comment

• voederbietel
                        • Feb 2005
                        • 197

mensen die opbouwende kritiek hier op het forum omzetten in een aanval en blijkbaar nog niet snappen hoe dit forum werkt[}][}][V]
                        Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• Ahmed Al Dayri
                          • Oct 2005
                          • 354

citaat:Geplaatst door voederbietel

mensen die opbouwende kritiek hier op het forum omzetten in een aanval en blijkbaar nog niet snappen hoe dit forum werkt[}][}][V]
                          komt me erg bekend voor

maar verder is het idd....[V]

Comment

• Henk de geluidsman
                            • Jun 2005
                            • 75

Weet niet of ie er al tussen staat:

Die zaaleigenaar die zegt (kasteeltje in brabant) jullie mogen lossen door die deur maar niet langer dan een paar minuten anders word het hier te koud.
                            Andere deur ? is er niet.
                            Vervolgens is het op de avond zelf meer dan 30 graden binnen.
                            nvt

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3150

Vergelijkbaar gehad:
                              Buiten een agregaat, binnen tv-opnamen. Was een partycentrum dat hier speciaal voor was afgehuurd.
                              Door de laad- en losdeur (achterdeur naar een mini-tuintje en het parkeerterrein) ook maar meteen de krachtstroom gelegd.
                              Gevolg: hele avond superkoud en pas bij het afbreken komt het personeel: "Hadden jullie die kabels niet beter door de nooduitgang achter kunnen leggen?" *grom*
                              Daarbij eiste het persoeel dat alle kabels meteen na de opnamen werden losgehaald zodat de deur dicht kon. Wel vrij vlot de kabels weggehaald, maar ze hadden er geen rekening meegehouden dat onze crew nog 50x in en uit moest lopen. [8D]

Comment

• Mark-LED
                                • May 2004
                                • 822

We hebben er weer een paar:

1. Dj die zelf geen cd's heeft en met mijn cd's wil draaien: HELL NO!
                                2. Zelfde dj die niet weet hoe de gear werkt.
                                3. Roadies die het verschil tussen dmx en xlr (sound) kabel niet willen begrijpen.
                                4. Crazy frog album.
                                5. A&H mengtafel, elke week terug naar de TD.

Pluspuntjes:

1. Financiƫle meevallers.
                                2. Opdrachtgevers die eindelijk het nut van een flightcase begrijpen.
                                3. Internetverbinding die het na 5 dagen weer doet (geen hol met L&G te maken, maar toch noem ik het ).

Comment

Working...