Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

citaat:Geplaatst door Dj Mark

3. Internetverbinding die het na 5 dagen weer doet (geen hol met L&G te maken, maar toch noem ik het ).
    Heeft juist veel met L&G te maken. Hier doe je toch een deel van je kennis op!

Comment

• som
      • Nov 2002
      • 787

bandjes die het verschil tussen vintage en kapot niet begrijpen[xx(]
      Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

andere versie:
        geluid/licht/dj bedrijven die het verschil tussen 'goedkoop materiaal' en 'onbetrouwbaar materiaal' niet kennen.

of mixers/djs die 'ik ben nog aan het leren' verwarren met 'ik heb mij verhuurd voor een klus die ik niet aankan'

lekker belangrijk!

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

^ aanvulling: DJ's met enorme ambities en die maar blijven volhouden dat de hele top van die wereld met Behringer werkt...

Nieuwe van vannacht:
          "Kun je misschien voor mij een Spaans plaatje draaien?"
          "Ik zou best willen, maar het enige wat draait zijn mijn lampen."
          "Ow, maar kun je dan ff een Spaans plaatje draaien?"
          "Nee, dat gaat dus niet. Ik kan wel een beetje Spaans uitziend lichtstandje voor je maken."
          "Oke, doe dat dan maar."

En dan het standje van de salsa in de Scancommander selecteren. [8D]
          Gast loopt verward weg.

Zie ik eruit alsof ik DJ ben? Heb ik platen/cd's naast me staan? Heb ik een koptelefoon op mn harsens? Heb ik afspeelapparatuur voor mn neus? NEEN.

Comment

• Ahmed Al Dayri
            • Oct 2005
            • 354

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

^ aanvulling: DJ's met enorme ambities en die maar blijven volhouden dat de hele top van die wereld met Behringer werkt...

Nieuwe van vannacht:
            "Kun je misschien voor mij een Spaans plaatje draaien?"
            "Ik zou best willen, maar het enige wat draait zijn mijn lampen."
            "Ow, maar kun je dan ff een Spaans plaatje draaien?"
            "Nee, dat gaat dus niet. Ik kan wel een beetje Spaans uitziend lichtstandje voor je maken."
            "Oke, doe dat dan maar."

En dan het standje van de salsa in de Scancommander selecteren. [8D]
            Gast loopt verward weg.

Zie ik eruit alsof ik DJ ben? Heb ik platen/cd's naast me staan? Heb ik een koptelefoon op mn harsens? Heb ik afspeelapparatuur voor mn neus? NEEN.
            flauw ho'r

Comment

• Spotter
              • Nov 2003
              • 77

Jurjen, vragen om welk kleurtje ze daarbij willen levert ook wel leuke effecten op
              Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• discomidway
                • May 2005
                • 140

Miss nie orgineel maar ik heb hem nou ook mee gemaakt...
                Was licht aan het doen bij legend of parkzicht een of ander hardcore feestje.
                Darkraver stond daar plaatjes te draaien.
                Komt zon gast naar me toe of ik ff een verzoek je door wil geven....... :@

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Dat er de laatste tijd bij sommige mensen geen serieuse discussie van de grond kan komen omdat ze zich al aangevallen voelen als je op de knop reageer op onderwerp klikt [xx(]

Waarom zijn sommige mensen zo snel aangebrand wanneer andere die al heel wat jaar mee draaien deze mensen tips geven waar ze wat mee kunnen doen. Ik begin mij aan bepaalde mensen behoorlijk te irriteren hier en sla topics waar ze in schrijven zelfs al steeds meer over omdat er toch steeds weer een gevoel van "ik voel mij aangevallen in staat" i.p.v. "ik krijg tips waar ik eens wat mee ga doen".

Ben je het niet eens met een rot in het vak, wat natuurlijk kan, onderbouw dan jou stelling en voer een nuttige discussie. Ook een rot is nooit te oud om iets te leren. Ga niet zitten zeuren dat je wordt afgezeken want dat is niet waar.

Misschien een goede tip voor de oude rotten om voordat je gaat reageren even het profiel te checken zodat je weet wat bijvoorbeeld de leeftijd is van een poster zodat er ook meer begrip is voor de situatie en spullen van deze poster.

Dit moest er nu echt uit [V]

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

citaat:Geplaatst door vasco

Dat er de laatste tijd bij sommige mensen geen serieuse discussie van de grond kan komen omdat ze zich al aangevallen voelen als je op de knop reageer op onderwerp klikt [xx(]

Waarom zijn sommige mensen zo snel aangebrand wanneer andere die al heel wat jaar mee draaien deze mensen tips geven waar ze wat mee kunnen doen. Ik begin mij aan bepaalde mensen behoorlijk te irriteren hier en sla topics waar ze in schrijven zelfs al steeds meer over omdat er toch steeds weer een gevoel van "ik voel mij aangevallen in staat" i.p.v. "ik krijg tips waar ik eens wat mee ga doen".

Ben je het niet eens met een rot in het vak, wat natuurlijk kan, onderbouw dan jou stelling en voer een nuttige discussie. Ook een rot is nooit te oud om iets te leren. Ga niet zitten zeuren dat je wordt afgezeken want dat is niet waar.

Misschien een goede tip voor de oude rotten om voordat je gaat reageren even het profiel te checken zodat je weet wat bijvoorbeeld de leeftijd is van een poster zodat er ook meer begrip is voor de situatie en spullen van deze poster.

Dit moest er nu echt uit [V]
                    Amen!

Maar dit hebben we al vaker meegemaakt, daar niet van.

Alleen die leeftijd: er zijn ook jongeren die wèl goed kunnen meeforummen. En daarbij: omdat het een kind is, moeten we het gezeik wèl accepteren? Dacht het niet!

Er zijn al meerdere pogingen gedaan om een bepaald recent aangemeld lid duidelijk te maken hoe hij zich moet gedragen en we zien nog steeds geen resultaat. Moeten we kinderjuf blijven spelen, of moeten we (lees: het forumpersoneel) niet eens actie ondernemen? Ik kan niet zeggen dat het forum overzichtelijker wordt van dergelijke discussies over taalgebruik, gedragscodes, e.d.
                    Dan heb ik het nog niet eens gehad over het irritatiegehalte!

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
                      [Er zijn al meerdere pogingen gedaan om een bepaald recent aangemeld lid duidelijk te maken hoe hij zich moet gedragen en we zien nog steeds geen resultaat. Moeten we kinderjuf blijven spelen, of moeten we (lees: het forumpersoneel) niet eens actie ondernemen? Ik kan niet zeggen dat het forum overzichtelijker wordt van dergelijke discussies over taalgebruik, gedragscodes, e.d.
                      Dan heb ik het nog niet eens gehad over het irritatiegehalte!
                      Die reacties worden normaal echt wel weggehaald.

Hierbij mijn ergernis...
                      Mensen op het forum die zelf voor mod gaan spelen.
                      En dan ook nog forumleden die blijven reageren op die nutteloze berichten. 1 reactie/opmerking is echt wel voldoende!
                      Kan even duren voordat er een mod langskomt, maar ingegrepen wordt er wel.

Jurjen... heb het nu niet specifiek over jou, dat wil ik ff duidelijk maken
                      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3150

Weer een drietal nieuwe (slechts een paar uur oud):
                        - Zanger van een alternatief rockbandje die op barren klimt, op andermans nekken springt, met zn microfoon smijt, bierglazen op de grond kapot gooit, etc... Barpersoneel tikt hem aan dat ie eraf moet, beveiliger komt langs en zegt dat ie rustiger aan moet doen (waarop ie ff kort schijnheilig doet tot ie weer weg is). Eén keer tussendoor heb ik zn mic op mute gezet, die hint snapte hij wel... Helaas duurde dat besef niet lang.

En een band wiens backline al op 106 dB staat, terwijl ik het geluid strak op 100 dB moet houden... Ze spelen zelfs zo hard dat ik de zang er niet normaal overheen krijg zonder rond te zingen (maar dat ligt ook deels aan dat de speakers van deze locatie halverwege het podium staan).

Een monitorversterker die midden onder een festival ineens defect raakt en het linker kanaal zodoende in de thermische beveiliging BLIJFT hangen (en dan nog een Carver versterker ook). Geen mogelijkheid om te verwisselen.

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

Grote ergernis, slechts een uur oud: iemand die het niet eens is met de laatste ronde (A. Hazes) en dus maar op de cue-knop drukt terwijl ik de cd's in de koffers terugdruk. Tja dan ga ik niet iets opnieuw starten, jammer dan..

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

enne, uitbetaald worden met dubbeljes en stuivers...wel in euro's, dat dan nog wel weer...

Comment

• jaspertje
                              • Dec 2005
                              • 229

ergenis 1:
                              mensen die aan me knopjes zitten
                              ergenis 2:
                              mensen die denken dat ze het beter weten
                              ergenis 3:
                              mensen die een verhaal tege je beginne waar je eigelijk geen tijd voor hebt
                              sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• mverdult
                                • Dec 2003
                                • 123

cafe baasjes die al beginnen te zeiken als je de baskasten alleen nog maar binnen gaat zetten, en het gezeur over het stroomverbruik van de verlichting die je bezig bent op te zetten. Als je dan begint met draaien staan ze elke 10 minuten in je nek te hijgen dat er wel heel veel bass instaat en dat die best uit mag omdat de mensen daar niet van houden.... pfff, gelukkig nog maar een paar van die feestjes !!

Comment

Working...