Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Niks aan toe te voegen..

Alleen dat diezelfde organisatie doorgeeft dat je vanaf 4 uur in de andere zaal terecht kunt. Kom je netjes om 4 uur aan, blijkt dat de lokale harmonie daar hun repetitie heeft tot 5 uur.
    Gewoon opgebouwd. Alleen het truss kloppen waren ze blijkbaar niet zo kapot van..
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Originally posted by Beckers Entertainment
      Niks aan toe te voegen..

Alleen dat diezelfde organisatie doorgeeft dat je vanaf 4 uur in de andere zaal terecht kunt. Kom je netjes om 4 uur aan, blijkt dat de lokale harmonie daar hun repetitie heeft tot 5 uur.
      Gewoon opgebouwd. Alleen het truss kloppen waren ze blijkbaar niet zo kapot van..
      Dat lag er ook nog maar een beetje aan. Want als je in de maat klopte zag je toch wel enige glimlach bij de drum kant van de harmonie.
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Want als je in de maat klopte zag je toch wel enige glimlach bij de drum kant van de harmonie.
        Dat is een heel goed voorbeeld van zich professioneel aanpassen aan de situatie!
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Shark
          • Aug 2007
          • 208

vorig weekend op een vat gaan helpen met licht/geluid
          enkele uren goeie sfeermuziek, lekkere meezingers, ambiancemakers, .. maar elke paar minuten een dorpsgek die hardcore komt aanvragen
          na een uur waren we het stilaan beu, toch vriendelijk uitgelegd dat het ni onze bedoeling is om zoiets te draaien.. blijft hij nog is aandringen voor een half uur.. iemand van organisatie erbij die ook hardcore wil..

zet de dj dan toch even een minuut die domme hardcore op.. ruzie tot en met, ambulance erbij voor een enorm bloederig persoon, politie die de zaak onder controle krijgt..
          aangezien er wel enorm veel hardstyle kwamen aanvragen, heb ik even dat verder gedraaid, de sfeer zat er opnieuw wel in, maar tijdens die hardcore was wel de helft van de uitgenodigden al naar huis vertrokken.

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

De volgende keer dat iemand zoiets aanvraagt: meteen de ambulance bellen, en meteen ook het GGZ. Deze mensen hebben hulp nodig: dat is nu toch zo stilletjes aan wel bekend in the scene? Hardcore is voor mensen met hele grote problemen... Help ze: laat ze niet begaan in het volkomen ontspoorde gedrag...
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Shark
              • Aug 2007
              • 208

ik zei ook niet voor niets de "dorpsgek", die hardcore fan kwam bij mij ook niet zo normaal over

andere ergernissen:
              - ergerde mij daar ook vooral aan mensen die dachten dat ze het beter kunnen, tot je ze voor de keuze stelt om zelf even alles over te nemen, waardoor heel even hun ego daald. heb respect voor iemand zijn werk, en wees blij met wat je zelf goed kunt.
              - personen die naast u kome staan op het podium en tekens maken als "he is the man!" om zelf vrij belachelijk in de spotlight te komen.. zelf sta ik het liefste naast het podium of aan de overkant bij het aansturen, maar bij de kleindere feestjes is er vaak geen andere keuze.

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

Originally posted by AJB
                De volgende keer dat iemand zoiets aanvraagt: meteen de ambulance bellen, en meteen ook het GGZ. Deze mensen hebben hulp nodig: dat is nu toch zo stilletjes aan wel bekend in the scene? Hardcore is voor mensen met hele grote problemen... Help ze: laat ze niet begaan in het volkomen ontspoorde gedrag...
                Ik zie dat jij nog nooit eens een bezoekje hebt gebracht aan de hollandse glorie van Hardcore. Ik ben er zelf niet kapot van, maar genoeg mensen die in de jaren 90 toch echt allemaal loos gingen op dat soort muziek.

Ambulance.... nee
                ***** bus.... JA!

Voor die gene die al eens een bezoek je hebben gebracht aan de wat grotere feesten als raving e.d. die weten ook dat de ***** bus aanwezig zal zijn. Een hele mooie rode bus die je tot bekering willen brengen door middel van een leuk gesprek, wat thee en koekjes en wat kleurplaten. En dit om 4/5 uur 's morgens. Misschien is dit toch een leukere en een meer effectievere manier om deze mensen verstand aan te brengen en dat er ook fatsoenlijke muziek op de wereld word gemaakt!

edit
                voorbeeldje
                Last edited by dj-wojcik; 17-03-10, 00:08.
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Originally posted by dj-wojcik
                  Ik zie dat jij nog nooit eens een bezoekje hebt gebracht aan de hollandse glorie van Hardcore. Ik ben er zelf niet kapot van, maar genoeg mensen die in de jaren 90 toch echt allemaal loos gingen op dat soort muziek.

Ambulance.... nee
                  ***** bus.... JA!

Voor die gene die al eens een bezoek je hebben gebracht aan de wat grotere feesten als raving e.d. die weten ook dat de ***** bus aanwezig zal zijn. Een hele mooie rode bus die je tot bekering willen brengen door middel van een leuk gesprek, wat thee en koekjes en wat kleurplaten. En dit om 4/5 uur 's morgens. Misschien is dit toch een leukere en een meer effectievere manier om deze mensen verstand aan te brengen en dat er ook fatsoenlijke muziek op de wereld word gemaakt!

edit
                  voorbeeldje

Als we dan toch bezig zijn...

Van die mensen die met carnaval het liefst de hele dag maar één nummer horen, en dan ook nog zo'n k*tplaat...

Vervolgens laten ze het duidelijk weten, door de hele middag tegen je meubel aan te leunen en om de 2 platen te vragen of "die ene" nog een keertje mag...

Als we dan toch met bussen aan het gooien zijn, onze stroatbus is ook niet verkeerd:

Fotovergroting

Fotovergroting

Fotovergroting

Fotovergroting

Fotovergroting

Fotovergroting

(foto's direct op het forum wilde niet, dus zo maar even gedaan)

Maar eigenlijk moest je hem eens van binnen zien...

En natuurlijk www.stroat.nl

Daan
                  I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                  I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Beckers Entertainment
                    • Dec 2008
                    • 650

Nog leuker vind ik het als ze komen vragen of je die ene plaat, die je al 3x hebt gedraaid die middag hebt.
                    "Ken je die ene plaat, van die en die"

Ik blijf dan altijd volhouden dat ik niet weet waar ze het over hebben.

PS, wat is de meerwaarde van je bus? Die heeft dus totaal niks met het topic te maken.. Kan ook wel de veolia stalling online gooien, maar wat hebben we eraan..
                    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• tarpan
                      • Dec 2008
                      • 266

Ook weer een leuke...
                      Word je 1 week op voorhand gevraagd om voor een benefiet-optreden (Haïti) een PA te verzorgen.
                      Een djembe-groepje, harpist en een rock-bandje.
                      Ok geen probleem.
                      Planning opmaken zonder enige vorm van technische info . (eerste keer dat ik een harp uitversterkte trouwens).
                      Versterking bijhuren voor een prikje en daags voordien gaan opbouwen, waarbij je ze vertelt dat dat 50.00 extra kost...
                      " Oh, maar dit is voor een goed doel hé, we dachten dat je het wel gratis ging doen..."
                      als je bij de brom zit...

Comment

• Lala
                        • Sep 2008
                        • 370

Originally posted by tarpan
                        Ook weer een leuke...
                        Word je 1 week op voorhand gevraagd om voor een benefiet-optreden (Haïti) een PA te verzorgen.
                        Ok geen probleem.
                        Planning opmaken zonder enige vorm van technische info . (eerste keer dat ik een harp uitversterkte trouwens).
                        Versterking bijhuren voor een prikje en daags voordien gaan opbouwen, waarbij je ze vertelt dat dat 50.00 extra kost...
                        " Oh, maar dit is voor een goed doel hé, we dachten dat je het wel gratis ging doen..."
                        Slecht gecommuniceerd? Denk dat je wel had kunnen verwachten dat ze zoiets gingen zeggen. Het is niet voor niets een benefietconcert...

Comment

• dj-wojcik
                          • Jul 2008
                          • 911

Originally posted by djspeakertje
                          Als we dan toch bezig zijn...

Van die mensen die met carnaval het liefst de hele dag maar één nummer horen, en dan ook nog zo'n k*tplaat...

Vervolgens laten ze het duidelijk weten, door de hele middag tegen je meubel aan te leunen en om de 2 platen te vragen of "die ene" nog een keertje mag...

Als we dan toch met bussen aan het gooien zijn, onze stroatbus is ook niet verkeerd:

Fotovergroting

Fotovergroting

Fotovergroting

Fotovergroting

Fotovergroting

Fotovergroting

(foto's direct op het forum wilde niet, dus zo maar even gedaan)

Maar eigenlijk moest je hem eens van binnen zien...

En natuurlijk www.stroat.nl

Daan
                          Leuke bus. Is leuk om met een paar vrienden eens te gaan touren

Maar dit lijkt mij toch geen ergenis toch?... laten we het weer on-topic houden, voor dat ik het helemaal afzwaait en ik de foto's van mun jetski begin te posten!

Wat betreft het leunen tegen je meubel. Dat probleem heeft iedereen wel eens denk ik. Vooral de mensen met een wat groter meubel. Zodat het net lijkt alsof je aan het buffet staat. Ik zie ze dat namelijk niet doen bij Thomaszz

En als ik zoiets erger ik me mateloos....

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Originally posted by tarpan
                            Ook weer een leuke...
                            Ok geen probleem.
                            Dus jij gaat er zonder meer vanuit dat mensen enig idee hebben wat een beetje PA kost?
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• tarpan
                              • Dec 2008
                              • 266

Nope, ik ben al lang geleden gestopt met te proberen te verklaren waarom ziets geld kost...iets met kwaliteit en service .
                              Maar euh...zowieso gratis?
                              Ik ga ben niet rijk dus ga morgen voor mezelf als goed doel naar een Porche-verdeler...en vraag er eentje gratis .
                              als je bij de brom zit...

Comment

• rick1993
                                • Nov 2007
                                • 209

Gewoon een kwestie van goede afspraken maken!

Als er veel reclame voor wordt gemaakt kun je het voor een goed doel (bij wijze van uitzondering) een keer voor (bijna) niets doen, op de voorwaarde dat hun wel een beetje reclame maken .
                                licht dat licht mij wel

Comment

Working...