Ergernissen top 10
Collapse
X
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas. -
Nou, reclame maken is niet gebeurd, maar ze spraken wel van een groter evenement iets later dit jaar.
En aangezien iedereen blijkbaar tevreden was over de klank (artiesten, bezoekers en orgi) hebben ze me toch al gevraagd om die datum vrij te houden...zonder vrijwilligerswerkals je bij de brom zit...Comment
-
Laatst op een feest een bandje schuiven en zet er één of andere onverlaat zijn glas bier op de ombouw van de mixer waar de spinner in verstopt zit.
Ik pak dat glas bier daar weg en gooi dat glas leeg en zet hem op de bar achter mij.
Wordt die vent kwaad omdat ik zijn bier weg pak en vond het nog gekker dat hij dat glas bier niet op de ombouw mocht zetten "als het glas onvalt valt hij toch naar achter omdat de ombouw schuin afloopt naar achteren".
Op één of andere manier krijg ik dan moord neigingen.
Ron.U draait, Wij vragen.Comment
-
Laatst op een feest een bandje schuiven en zet er één of andere onverlaat zijn glas bier op de ombouw van de mixer waar de spinner in verstopt zit.
Ik pak dat glas bier daar weg en gooi dat glas leeg en zet hem op de bar achter mij.
Wordt die vent kwaad omdat ik zijn bier weg pak en vond het nog gekker dat hij dat glas bier niet op de ombouw mocht zetten "als het glas onvalt valt hij toch naar achter omdat de ombouw schuin afloopt naar achteren".
Op één of andere manier krijg ik dan moord neigingen.
Ron.
Maar ben wel met je eens dat het vrij irritant is dat na iedere gig ieder horizontaal oppervlak op kisten en luidsprekers vol met kringen van glazen zit.
Zo had ik laatst op een kist die voor me stond een stuk tape geplakt met de tekst 'hier geen glazen plaatsen', staat er even later een meisje doodleuk die tape eraf te plukken.
Ik geef een brul, zij lacht en zegt 'ik wilde alleen mij glas kwijt hoor'.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Mensen die niet willen snappen waarom je ergens geen glazen op mag zetten zijn vervelend. Overigens ook nog even reageren op een reactie een paar pagina's geleden. Het is iis verstandig om niet gebruikte stekkerdozen af te plakken. Maar niet zo lang geleden zat ik bij de opbouw van een festival in de crewtent te lunchen, toen een tafeltje verder twee mensen totaal uit hun dak gingen omdat ze overal waar ze iets op aan moesten sluiten, eerst het tape van die verdeelblokjes af moesten halen. Dat vonden ze wel zo onhandig. Ze gingen in elk geval even bij de baas van het bedrijf wat dat had aangelegd klagen.... moet je doen!!! :-)Comment
-
Ach, een paar jaar terug alweer had een bepaald computermerk op een beurs al de ganse namiddag problemen met hun twee demopc's die altijd maar vastliepen. Zaten doodleuk op mijn Multidim MKII...Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Ah ja, neen. zo beschouwd misschien niet maar ik had dus wel degelijk mijn stopcontacten afgeplakt op de Multidim!
Ik heb achteraf toch mijn Multidim grondig getest want een dimmer op een capacitieve belasting als een computervoeding daar was ik toch bang voor.
Op het moment dat je ziet dat iemand anders zomaar je afgeplakte stopcontacten toch gaat gebruiken en je vreest voor je apparatuur dan erger je je toch wel even hoor.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Ah ja, neen. zo beschouwd misschien niet maar ik had dus wel degelijk mijn stopcontacten afgeplakt op de Multidim!
Ik heb achteraf toch mijn Multidim grondig getest want een dimmer op een capacitieve belasting als een computervoeding daar was ik toch bang voor.
Op het moment dat je ziet dat iemand anders zomaar je afgeplakte stopcontacten toch gaat gebruiken en je vreest voor je apparatuur dan erger je je toch wel even hoor.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Op het moment dat je ziet dat iemand anders zomaar je afgeplakte stopcontacten toch gaat gebruiken en je vreest voor je apparatuur dan erger je je toch wel even hoor.
Meeste problemen heb ik tot nu toe met pyro-mensen.
Staat er een statief met daarop een km84 als applausemic (dus richting publiek), zet zo'n l_l er vlak voor aanvang een vuurspuwer voor (zowel links als rechts). Ben erg lang ziek geweest van de klankverandering van die mics.
Sowieso vindt ik dat mensen die niet uit hun doppen kijken dan wel geen rekening houden met de diciplines van anderen gewoon niet op klus horen.It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
-
Laatst meegemaakt: Band geeft geen toegiften meer, muziek gaat aan, licht uit, en ik begin de tafel te nullen. Ben 5 minuten later net op weg naar het podium, zie ik ineens de bandleden weer het podium oplopen om tóch nog even wat nummertjes te spelen.
"Hoe stond die ook alweer...???"
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Laatst meegemaakt: Band geeft geen toegiften meer, muziek gaat aan, licht uit, en ik begin de tafel te nullen. Ben 5 minuten later net op weg naar het podium, zie ik ineens de bandleden weer het podium oplopen om tóch nog even wat nummertjes te spelen.
"Hoe stond die ook alweer...???"
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Rob.
Kwestie van communicatie...I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
-
Licht is altijd zwaar.Comment
Comment