Ergernissen top 10
Collapse
X
-
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt! -
Dus fietsje ernaartoe, deksel van de mixer, schuiven in de gaten houden, pilsje in de hand, deksel weer terug en naar huis....
Zaal gratis (+ gratis drankjes gekregen vanuit zaal om het initiatief te stimuleren), geluid gratis, muzikanten gratis. Moet je alsnog 250ex gaan betalen om een mixer te krijgen.
Dit is de primeur van een avond geweest dat ik zelf het geluid er maar bij deed. Dan maar wat vroeger komen en langer soundchecken. De verhoudingen beginnen zoek te raken.
Het is geven en nemen. Mijn ervaring is dat na verloop van tijd de verhouding scheef gaat lopen, soms ten nadele van de band, soms de tech.Comment
-
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Maar laten we het fenomeen "weddingplanners" ook niet vergeten. Die schieten als paddestoelen uit de grond. Allemaal leuke dames die je gouden bergen beloven. Dan maak je een offerte van 2 A4'tjes en krijg je doodleuk de vraag "kan het soms ook voor de helft minder ?" GRRRRR !Last edited by Rieske; 14-04-10, 18:09.Life is what you make itComment
-
Maar laten we het fenomeen "weddingplanners" ook niet vergeten. Die schieten als paddestoelen uit de grond. Allemaal leuke dames die je gouden bergen beloven. Dan maak je een offerte van 2 A4'tjes en krijg je doodleuk de vraag "kan het soms ook voor de helft minder ?" GRRRRR !Comment
-
Vanmiddag nog eentje, gitariste die in een kerkdienst na elk nummer de kabel uit haar gitaar trok en hem er voor elk nummer weer in stak... geeft een hele nieuwe betekenis aan het woord plofkraak...Geluid is een trilling die meer beweegt dan alleen je trommelvliesComment
-
Eindelijk begint mijn website vorm te krijgenComment
-
-
-
Zullen we, voordat we een hele off-topic spin-off beginnen, maar vaststellen dat de strekking van de opmerking is en was: Mensen die oordelen op basis van productnaam in plaats van ervaringen met een product.
Denk namelijk dat dat de strekking van de opmerking is en dat dat met recht een ergernis is te noemen.Last edited by moderator; 26-04-10, 06:03.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Ik erger me dood aan mensen die de kwaliteit van apparatuur zoveel belangrijker vinden dan hun eigen kwaliteits inzicht...of sterker nog, hun eigen kunnen.
Het is maar net hoe bekwaamd de technicus is hoe het klinkt...
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
Comment