Ergernissen top 10
Collapse
X
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas. -
-
laten maken bij een firma uit Meerhout
onder de schuif voor het toetsenbord is een ruimte van ongeveer 10cm hoog, daarin zijn alle kabels weggewerkt, zit de powerkabel en andere handige spullen
om op te stellen: deksel eraf, kleine frontplaat eruit (zie je op de foto waar de kist dicht is), scherm rechtplaatse, lampje op de chamsys pluggen, schuif met toetsenbord eruit, stekker in het stopcontact en pc aanzetteComment
-
Aardige kanshebber voor de nummer 1:
Dove muzikanten. (en daarbij behorende knetterharde backlines)
... En één van mijn lachertjes dit weekend, in deze categorie:
1. wilt u niet in mijn gezicht schijnen? ok, licht ik wel alleen het dak uit....
Ik antwoordde dat we daar helaas geen dimmergroep voor hadden, omdat het een beetje lastig werd om een XLR-kabel van een paar miljoen kilometer te vinden. En met chasen zou het een ramp worden met de timings!Last edited by Stoney3K; 28-06-10, 13:23.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Afgelopen donderdag weer eentje:
Een stomme *** conciërge die denkt dat er nog meer rode lampjes op het mengpaneel zitten.
Niet mijn apparatuur, maar toch wel zonde van die System One kastjes (kleine voor een soort van toespraak) en Behringer europower.
Meer die de handen aan het jeuken krijgen bij zulk soort dingen?Comment
-
Comment
-
... En één van mijn lachertjes dit weekend, in deze categorie:
Toen de leadzanger even op een buitenpodium sommeerde: "Meneer de lichtman? Ja, mag die hele grote, daar bovenin het blauwe dak, mag die een stukkie zachter?"
Ik antwoordde dat we daar helaas geen dimmergroep voor hadden, omdat het een beetje lastig werd om een XLR-kabel van een paar miljoen kilometer te vinden. En met chasen zou het een ramp worden met de timings!Comment
-
Een grote ergenis:
Mensen die geen verstand van zaken hebben maar het toch denken te hebben.
Vandaag op school maar weer eens met de man gepraat die over het budget gaat van de nieuwe licht&geluidsset van school.
"Ik heb een paar dingen in jullie budget veranderd."
"Oh, wat dan?"
"Nou, die prolyte truss die jullie uitgezocht hadden wordt te duur, ik heb nu een hele mooie lichtbrug gevonden"
"Eh, enig idee hoeveel die movingheads alleen al wegen?"
...
"De lichtsturing (tiger) wordt ook veel te duur, ik heb een andere uitgezocht. Je kunt daar ook programma's mee maken hoor" (toe maar...)
"Zozo, welke tafel is dat dan?"
"Deze tafel: de jester 24/12"
"Eh.. Enig idee hoeveel kanalen die 4 movingheads, 6 sunstrips en 2 KLS-setjes nodig hebben? Wel iets meer dan 24.."
"Maar maar, deze heeft echt 512 kanalen, kijk maar: DMX512 staat er bij"
...
"We hebben nu ook een lichttafel (Zero88 juggler), maar die is heel moelijk te programmeren. Ik heb wel eens een poging gedaan, maar ik kwam er zelfs niet uit."
"En daarom zou ik het ook niet kunnen?"
Pfff...Last edited by rick1993; 29-06-10, 14:08.licht dat licht mij welComment
-
Dat jullie nog mh's hebben, zelfs daarvoor zijn ze te gierig op school. Alles is van Behringer of een paar 2e hands goedkope, kleine system one speakers. En om geld te besparen hebben ze zelf maar stangen gemaakt aan het plafond, om zo een paar safetypinnen te sparenComment
-
Dat is het em juist, we hebben nog nix, dat moet allemaal nog komen... Daarom moeten we ook steeds om tafel met die man die de begroting moet inleveren...
Maar qua geluid (mijn onderdeeltje) denkt hij het te gaan redden. Daar heb ik trouwens een RCF set van 10K en nog 5K aan kabels, mixertje en outboard bij zitten, dus ik mag niet klagen.
DaanLast edited by moderator; 29-06-10, 18:48.I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Politie. en vooral van die blufhazen die dan na 5 min toegeven dat er slechts meldingen waren en geen klachten.Comment
Comment