Ergernissen top 10
Collapse
X
-
-
We hebben hier bij de omroep ook zo'n DJ lopen, draait niet alleen heel strak en lekkere muziek, maar kan met (bijna) alles overweg, ookal is ie wel blij als je een setje 800's of 1000's mee hebt. Draait gewoon met cd's, is superflexibel qua welke set er staat, prikt soms zn Kaoss er bij en that's it. Hij draait overigens niet in het rood, enkel op "2 of 3 in het oranje", omdat "de pioneers daar het lekkerst klinken". Ik heb er nooit naar geluisterd, maar zolang het niet overstuurd klinkt ben ik happy.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Afgelopen zaterdag ADE in de Melkweg. Hij had alleen een DJM800 of een Xone op z'n rider staan. Hij komt 5 voor 9 binnen, en om 9 uur stond alles klaar en begon ie te draaien. Dat zijn de fijne DJ-babysit klussen; professionele DJ's die weten waar ze mee bezig zijn. Heerlijk, geen omkijken naar.CDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment
-
De goeien zijn er ook, afgelopen zomer op de afterparty van WK BMX op papendal Daniel Lippens te gast, moeilijk publiek, want: topsporters die of verloren hadden, of in het gips zaten, of te dronken om zelfstandig te blijven staan.
Knalt cd derin, ga derop...feestje!
dan is het prettig babysitten inderdaad!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Vanmiddag spul opgebouwd in Utrecht voor een feestje op 2e kerstdag. Met mijn bus vol de stad in, gelost en met parkeervergunning van de zaalhouder op zoek naar een parkeerplek. Geen plek te vinden natuurlijk dus uiteindelijk uit nood op een laad/los plek neergezet, welk bedrijf zou er nog moeten lossen op zaterdagmiddag net voor kerst? Maar daar hebben de zielepoten van de parkeerwacht natuurlijk geen boodschap aan, ook niet dat mijn bus niet in een parkeergarage past. Gevolg een parkeerbon van € 70,- Kennelijk was de parkeerwachter in kwestie net intelligent genoeg om zindelijk te zijn en zijn boeteuitprintapparaat te kunnen bedienen want hij heeft mijn toch echt spierwitte bus als zijnde grijs omschreven....
Vorige keer op dezelfde locatie stond er ook al zo'n stuk ongedierte klaar om een bekeuring uit te printen omdat ik niet op een laad en losplek aan het lossen was.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Mooie reden voor een bezwaarschrift! Je hebt helemaal geen grijze bus, dus dat kan jij niet geweest zijn ...It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
-
De vrouw of man in kwestie voert gewoon zijn werkzaamheden uit, en jij mag gewoon niet op zo'n plek parkeren ! Ze noemen het niet voor niets een laad/los plaats.
Zoiets moet je ook duidelijk afspreken met de opdrachtgever van dit soort klussen in een stadscentrum. Ze moeten zorgen voor een parkeerplaats, of die nu betaald of gratis is. Is dit niet mogelijk dan is de eventueelen boete voor de opdrachtgever. Dit laat je vastleggen in je contract cq rider.
Bey the way, Bij Tivoli in Utrecht regelen ze altijd een plek recht voor de deur.
Maar om nu de parkeerwacht die gewoon zijn werk doet een stuk ongedierte te noemen gaat mij te ver.Comment
-
ik begrijp je reactie en als hij echt zo scheel is kun je het proberen aan te vechten...
echter waarschijnlijk gaan ze vragen of je daar wel of niet was en dan moet je wel heel goed gaan liegenComment
-
En natuurlijk mag ik daar niet parkeren, maar waar had ik dan wel kunnen parkeren?De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ach ja, dit hebben we allemaal wel eens meegemaakt denk ik.
Klusje in Zaandam, opdrachtgever zegt dat er pal voor de deur plaats is voor wel 500 auto's.
Op de betreffende avond blijkt dat ze een kunstijsbaan hebben aangelegd op die parkeerplaats...
Mede door het aantal schaatsers is er dus geen parkeerplek meer te vinden in de omgeving.
Uiteindelijk een plekje gevonden aan de kade, maar je raadt het al, binnen een half uurtje prent te pakkenMixen is net als schilderen.
Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.Comment
-
Is in Utrecht voor mij zeker niet de eerste keer, wel de lulligste....
Jaren geleden een keer een klus op de oude gracht, bus 50 meter verder geparkeerd en het was daar eenrichtingverkeer.
's Morgens 06.00 uur ging ik mijn bus pakken om te laden, ik stap in, start en schakel zijn achteruit in, stopt er op dat moment een politieauto naast me.
Wist de agent me te vertellen dat ik niet achteruit mocht rijden in een eenrichtingsverkeerstraat, ik was moe, wilde laden en lekker mijn bed in en moest een paar km omrijden om 50 meter achteruitrijden te voorkomen.
Dus ik vraag wat er gebeurd als ik toch doorzet, krijg als antwoord dat ik dan een prent te pakken heb.
Ik meld de agent dat hij dan alvast maar moet gaan schrijven terwijl ik alvast ga laden en rij achteruit naar de laaddeur.
Zwaailampen gaan aan, ze keren en rijden tegen het verkeer in tot aan mijn bus, agent stapt zichtbaar kwaad uit en wil een betoog tegen me beginnen.
Op dat moment stapt zijn lachende collega uit en maant hem tot kalmte, laat die man lekker zijn bus inladen en naar huis gaan, gaan wij ondertussen boeven vangen.
Die collega die had tenminste nog enig realiteitsgevoel....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Met echte agenten kun je, ook in Utrecht, soms best wel eens lachen. Been there, done that.
Het personeel van 'Toezicht en Handhaving' is echter redelijk hopeloos.
Stond laatst min of meer onhandig ("Hoe ben je hier gekomen?!!!" ik: "Nou, net als die vrachtwagen (14 ton bakwagen) van die kerstbomenverkoper...") bij de Janskerk omdat ik bij de Woo moest zijn. "De Drift" was blijkbaar afgesloten met paaltjes, niet handig. Dus ik neem in eerste instantie het initiatief door, zo gauw ik in de gaten had dat ik verkeerd zat, naar de dame in kwestie toe te lopen en te vragen: "hoe kom ik daar" (wijzend). Heel verhaal over dure boete enzovoorts (Huh? Staat nergens dat ik hier niet mag zijn...), maar ik moest behoorlijk aandringen om m'n vraag te beantwoord te krijgen.
Politie: waakzaam en dienstbaar
Toezicht en Handhaving Utrecht: dreigend en alles behalve dienstbaar...Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Utrecht staat er ook om bekend dat het hele beleid erop is gericht om auto's te pesten....
De straatweg is daar een mooi voorbeeld van, zit je eenmaal achter de stadsbus die bij iedere halte stopt, kom je er mooi niet meer achter vandaan tot aan Paardenveld.
De 'groene golf' is in Utrecht een 'rode golf', je staat dus echt voor ieder licht maximaal te wachten.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
Comment