Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by Hans van Demen
    Zaterdag in Disco Z, Uelsen ( BRD), lossen bij een loadingdok voor vrachtwagens !! ( ben met een busje)
    Ja dat ze daar dan weer niet een apart dok voor hebben. Heb ik ook altijd last van bij theaters, zijn ook meestal op vrachtwagen hoogte.

Je kan ook overdrijven

Comment

• Hans van Demen
      • Oct 2011
      • 113

Originally posted by vasco
      Ja dat ze daar dan weer niet een apart dok voor hebben. Heb ik ook altijd last van bij theaters, zijn ook meestal op vrachtwagen hoogte.

Je kan ook overdrijven
      @vasco , jammer die opmerking van je ( overdrijven) Ik reageerden op het verhaaltje van Rinus Bakker om eventueel te vermelden waar het lastig is om te lossen. Bij alle theaters waar ik kom kun je ook lossen zonder gebruik te hoeven maken van een loading doc, zodat je als je alleen bent met bv 1 rack kun je hier ook lossen. Daar in Uelsen kon je alleen maar lossen bij dat doc.

Maar als er zo op een nieuw soort topic wordt gereageerd, kunnen we er maar beter mee stoppen. ( Ook de reactie van AH, vliegveld, slaat hierop )

Jammer Rinus, er zijn geen collega's die intressen hebben in het onderwerp.

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Afgelopen weekend weer 2 x raak ;

Donderdag in H o A, aan de Herengracht in A Dam, lift kapot , moesten op de tweede verdieping zijn ( Loft).

Zaterdag in Disco Z, Uelsen ( BRD), lossen bij een loadingdok voor vrachtwagens !! ( ben met een busje)
        Een beetje PA boer heeft een ramp bij zich.

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

@vasco , jammer die opmerking van je ( overdrijven) Ik reageerden op het verhaaltje van Rinus Bakker om eventueel te vermelden waar het lastig is om te lossen.
          Dat lijkt mij een ander topic. Dit is het ergernissen topic. Loopt pas 222 pagina's en is zeker niet nieuw. Ik kan mij aan heel wat ergere dingen ergeren dan een iet wat hoger dok.

In het kader van dit topic is een vrachtwagen dok met je bus echt niets (vandaar overdrijven) tegenover sommige ergernissen hier. Misschien begrijp je dan de reactie(s). Als het staat in het topic lastige laat en losplaatsen komt jouw relaas over als een tip in dat kader i.p.v. ergernis waar dit topic over gaat.
          Last edited by vasco; 17-12-12, 15:27.

Comment

• Hans van Demen
            • Oct 2011
            • 113

Originally posted by frederic
            Een beetje PA boer heeft een ramp bij zich.
            Heb ik bij, om een taperackje uit een busje te rijden. Deze rampjes zijn te kort om vanuit een busje een vrachtwaen doc te bereiken..
            Last edited by Hans van Demen; 17-12-12, 15:35.

Comment

• Hans van Demen
              • Oct 2011
              • 113

Originally posted by vasco
              Loopt pas 222 pagina's en is zeker niet nieuw. Ik kan mij aan heel wat ergere dingen ergeren dan een iet wat hoger dok.
              @ Vasco, het ging over de laatse berichten waar ook Rinus een voorzetje voor gaf. Het ging vooral over het tillen etc, een vrachtwagen doc is niet iets te hoog, je kunt, als je alleen bent hier geen taperack optillen.

Het ging eigenlijk meer over het niet lezen van rider's etc waarin duidelijk bepaalde zaken worden overeengekomen oa. kleedkamer, podium afmetingen etc etc, ook staat daar vaak parkeerplaatsen en los plaats in vermeld. Vandaar kwamen we op dit soort "ergenissen" waar enkelen collega's op reageerden die het ook niet meer accepteren om maar alles te pikken, en als een verhuizer of pakezel te worden behandeld.

Ook kleine ergenissen kunnen, bij elkaar opgeteld, door het jaar heen, grote ergenissen worden.
              Last edited by Hans van Demen; 17-12-12, 15:36.

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Heb ik bij, om een taperackje uit een busje te rijden. Deze rampjes zijn te kort om vanuit een busje een vrachtwaen doc te bereiken..
                Ik heb laatst nog een rack met 3 zware Crest9000 jongens uit mijn bestelwagen gereden naar een loskaai. Geen probleem.
                Met 3m ramp zoals dit lukt dit perfect.

Comment

• SPS
                  • Mar 2004
                  • 1662

Behalve dan als je omhoog moet ipv naar de grond. Zijn je tussenpootjes echt te kort voor denk ik zo.
                  Paul
                  Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Geen probleem.

Comment

• DJ Antoon
                      • May 2005
                      • 1681

Originally posted by frederic
                      Ik heb laatst nog een rack met 3 zware Crest9000 jongens uit mijn bestelwagen gereden naar een loskaai. Geen probleem.
                      Met 3m ramp zoals dit lukt dit perfect.
                      Dat komt omdat je trappen / ladders bij hebt. Mooie vermomming met zulke reclame.

En omhoog wat HvD moest is effe wat anders / meer hoogte verschil, als er geen beweegbare vloer is.

Comment

• renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

Beetje gezeur hoor, ik had zondag 22 treden trap om vervolgens in een ruimte met 4 wanden glas terecht te komen, dat is pas een ergernis :P

Kabelkistjes maar beneden gelaten, dan loop ik wel een paar keer met een handje kabels
                        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

Domtoren....dan mopper je nooit meer over drempeltjes
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Originally posted by renevanh
                            Beetje gezeur hoor, ik had zondag 22 treden trap om vervolgens in een ruimte met 4 wanden glas terecht te komen, dat is pas een ergernis :P
                            Als dat ergernis is betekent het dat je dat van tevoren niet wist....
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                              • Jun 2010
                              • 640

Gewoon algemene ergernis... Mensen die ook wel eens wat met lampjes doen zoals ze dat zelf zeggen. Van te voren alles afzeiken wat ze zien hangen totdat de rest aangaat en ze na de show met staart tussen de benen vertrekken en behoorlijk afgetroefd zijn door alles wat er aan ging toen de show begon...

Toch leuk dat je tegen een zwarte achtergrond de Mac 101's niet ziet hangen Tribune uitgelicht met de parren en dat is natuurlijk afzeikbaar Tot de show begint met 8x 101 rgb vol in standje blind ik heb me stierlijk vermaakt dit weekend

Comment

• renevanh
                                • Oct 2004
                                • 2371

Originally posted by MusicXtra
                                Als dat ergernis is betekent het dat je dat van tevoren niet wist....
                                De trap wist ik, het glas niet. Blijft toch ergelijk dat dit soort locaties (waar echt niet voor de eerste keer een drive-in of bandje komt) geen oplossing verzinnen. Een rolstoellift langs de trap zou al prima zijn. Traag, maar prima.
                                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...