Tony Mouse tafels

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MUSCOM
    • Mar 2002
    • 62

    Tony Mouse tafels

    Ik ben benieuwd wie er nog foto's heeft van de diverse tafels die "mouse"gemaakt heeft zoek eens in de oude doos naar toppop of Veronica etc. Ik ben in het bezit van een dergelijke tafel maar ik weet niet zeker of het een echte "mouse"is

    HH

  • Joost van Ens
    • Jan 2001
    • 628

    #2
    Post een foto, misschien kan ik je helpen.

    groeten

    Comment

    • sussudio
      • May 2001
      • 534

      #3
      Die was al geplaatst in jouw eigen thread:


      en daar liet je al weten dat je dacht dat het niet om een Mouse-meubel ging.

      Drive-in Discoshow Sussudio
      Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.
      Drive-in Discoshow Sussudio
      Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

      Comment

      • Joost van Ens
        • Jan 2001
        • 628

        #4
        sorry hoor, wist niet dat john B en muscom het over de zelfde foto hebben, maar als dat een "mouse " meubel is, dan moet het zo ongeveer de eerste zijn die is gemaakt en dan ook tevens de laatste. Ik heb ze zo nog nooit gezien bij mouse, ook niet op foto's van vroeger. Helaas kan tony het niet meer zelf vertellen, maar ik zal deze foto ff mailen naar de gene die er op dit moment het langst van allemaal werkt. (ik tweede) misschien dat die het zeker weet.

        groeten

        Comment

        • Flitslicht
          • Feb 2002
          • 180

          #5
          Ik heb toevallig gisteren nog een paar foto's gemaild gekregen van feesie, waar een oud meubel van "mouse" stond. Waar moet ik ze heen mailen of waar kan ik hem posten?.

          Grtz.

          Comment

          • John b
            • Jan 2002
            • 235

            #6
            Zet ze hier maar neer, of mail ze maar naar mij toe dan plaats ik ze wel.

            Zie nu pas dat dit het verkeerde forum is om foto's te plaatsen,
            dan maar een topic in het foto forum openen.

            John.
            Maar wij hebben: Das,Peavey,Martin,Jem,Dateq,Allen&Heath,Pioneer,Sh ure,Vestax,Stk
            John.
            Doe mij maar martin(i)

            Comment

            • Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

              #7
              Ik heb geen foto's van Mouse...maar kan misschien nog wel pic's van zijn tegenhanger aan komen....Die heeft ook nog Veronica gedaan....en nog een hoop meer...

              Olaf, Duffhuës Edit Company.
              Heesch.

              I'm almost the best...but i must kill first the rest..
              Olaf Duffhuës

              **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

              Comment

              Working...