Feedback service?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

    Feedback service?

    In navolging op mijn DAP-koffer topic...

    Die is dus inmiddels al een paar maanden geleden teruggestuurd naar Feedback na een mailtje waarin stond dat ik dan gezellig m'n geld zou terug krijgen enzo...
    Na een tijdje eens geinformeerd waar het bleef, geen antwoord... Na een langer tijdje nog eens gemailed, kreeg ik netjes een mailtje terug van ene Wick Reidinga met excuses dat mijn bon was kwijtgeraakt, dat de administratie op vakantie was, en nog wat leuke onzin... hij zou er meteen achteraan gaan en het geld nog die week overmaken...
    Inmiddels is dat ook alweer een aantal weken geleden, heb ik alweer meerdere mailtjes verstuurd met de vraag hoe het nu zit, maar nog steeds niks nada noppes...
    Iemand tips over wat ik nog meer kan doen dan zeuren? Ik vond het al waardeloos dat die koffer zo verkeerd was, maar goed daar kan feedback misschien weinig aan doen... maar dit slaat toch wel alles. Bewijst maar weer dat goedkope zaken meestal op service punt niet zo sterk staan...

    Greetz, DeejaysOnly (iCe)
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

    #2
    citaat:Bewijst maar weer dat goedkope zaken meestal op service punt niet zo sterk staan...
    volgens mij is de service daar in het algemeen gewoon slecht, of het nou duur of goedkoop is.

    heb er zelf nog nooit wat gekocht, maar ik heb wel een berg verhalen gehoord van mensen die gewoon slecht werden geholpen en dat soort dingen.

    speakerfreak was here....
    Derbi Gpr Project aan de gang

    Comment

    • Remco vd Werff
      • Apr 2001
      • 753

      #3
      Ik zou even telefonisch contact opnemen met de heer waarmee je al gecommuniseerd hebt. Als dat niet lukt, dan ga je langs en ga je niet eerder weg voordat het opgelost is en je je geld terug hebt!

      Succes.

      Groeten, Remco
      Groeten, Remco

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        Jouw ervaring met Feedback is dus niet best, vervelend voor je, maar een lesje consumenterecht misstaat niet.

        1. jij hebt recht op teruggave van je centen.
        2. Feedbacj heeft je dat toegezegd.
        3. Je hebt een naam van de verkopr, verantwoordelijke...
        4. je weet in welke winkel je die koffer hebt gekocht...

        Kortom, je gaat naar die winkel en eist per direct je geld op, ff bellen wanneer je langs komt is misschien een pre.

        Niet de moeite waard om hier enzijdige verhalen over een collega bedrijf op te gaan hangen verder.
        succes metd e incasso, dit ondwerp incasseert een slotje.

        Moderator J&H Licht en Geluid Fora
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        Working...