In navolging op mijn DAP-koffer topic...
Die is dus inmiddels al een paar maanden geleden teruggestuurd naar Feedback na een mailtje waarin stond dat ik dan gezellig m'n geld zou terug krijgen enzo...
Na een tijdje eens geinformeerd waar het bleef, geen antwoord... Na een langer tijdje nog eens gemailed, kreeg ik netjes een mailtje terug van ene Wick Reidinga met excuses dat mijn bon was kwijtgeraakt, dat de administratie op vakantie was, en nog wat leuke onzin... hij zou er meteen achteraan gaan en het geld nog die week overmaken...
Inmiddels is dat ook alweer een aantal weken geleden, heb ik alweer meerdere mailtjes verstuurd met de vraag hoe het nu zit, maar nog steeds niks nada noppes...
Iemand tips over wat ik nog meer kan doen dan zeuren? Ik vond het al waardeloos dat die koffer zo verkeerd was, maar goed daar kan feedback misschien weinig aan doen... maar dit slaat toch wel alles. Bewijst maar weer dat goedkope zaken meestal op service punt niet zo sterk staan...
Greetz, DeejaysOnly (iCe)
Die is dus inmiddels al een paar maanden geleden teruggestuurd naar Feedback na een mailtje waarin stond dat ik dan gezellig m'n geld zou terug krijgen enzo...
Na een tijdje eens geinformeerd waar het bleef, geen antwoord... Na een langer tijdje nog eens gemailed, kreeg ik netjes een mailtje terug van ene Wick Reidinga met excuses dat mijn bon was kwijtgeraakt, dat de administratie op vakantie was, en nog wat leuke onzin... hij zou er meteen achteraan gaan en het geld nog die week overmaken...
Inmiddels is dat ook alweer een aantal weken geleden, heb ik alweer meerdere mailtjes verstuurd met de vraag hoe het nu zit, maar nog steeds niks nada noppes...
Iemand tips over wat ik nog meer kan doen dan zeuren? Ik vond het al waardeloos dat die koffer zo verkeerd was, maar goed daar kan feedback misschien weinig aan doen... maar dit slaat toch wel alles. Bewijst maar weer dat goedkope zaken meestal op service punt niet zo sterk staan...
Greetz, DeejaysOnly (iCe)
Comment