Ik weet niet of je veel ervaring hebt met het draaien op "gewone" feesten. Meestal zal een bruiloft toch wel een beetje loslopen, dan hoef je alleen in het begin maar wat quicksteps te draaien en kan je voor de rest je eigen showtje draaien. Ze hebben je daarom tnslotte ook geboekt.
Muziek voor bruiloft
Collapse
X
-
citaat:Ik weet niet of je veel ervaring hebt met het draaien op "gewone" feesten. Meestal zal een bruiloft toch wel een beetje loslopen, dan hoef je alleen in het begin maar wat quicksteps te draaien en kan je voor de rest je eigen showtje draaien. Ze hebben je daarom tnslotte ook geboekt.
FritzComment
-
citaat:Ik weet niet of je veel ervaring hebt met het draaien op "gewone" feesten. Meestal zal een bruiloft toch wel een beetje loslopen, dan hoef je alleen in het begin maar wat quicksteps te draaien en kan je voor de rest je eigen showtje draaien. Ze hebben je daarom tnslotte ook geboekt.
Onzin.
Ieder feest, dus ook bruiloft, is anders. Daarom is het belangrijk dat je kennis van zaken hebt. Daar is muziekkennis een groot onderdeel van. Wanneer je elk feest op hetzelfde neer laat komen, wordt je eigen wereld ook kleiner, wordt je kennis niet groter en blijf je dus altijd in hetzelfde cirkeltje ronddwalen.
Zorg dus wanneer je nog nooit een bruiloft hebt gedaan, dat je de floorfillers van een bruiloft kent, en ze ook weet te plaatsen. Domweg plaatjes draaien kan iedereen, het is de kunst om de goede plaat op het juiste moment te draaien. En dat verschilt ieder feest weer!
<<< Had ik maar doorgeleerd, dan had ik makelaar kunnen worden! >>>
Koekje Erbij?Comment
Comment