Hey mensen,
Ik las dit net op marktplaats.nl, nou vraag ik mij af: Kan dit echt of is dit een of andere truc, waardoor je eigenlijk veel duurder uit komt dan normaal??
Ik heb het idee dat er weer eens iets heel naars achter zit, dat je een helboel kleine lettertjes hebt ofzo. Heeft iemand ervaring met zoiets, of nog beter: met dit bedrijf?
Aangeboden: Koop voortaan alles tegen fabrieksprijs
Prijs: Fabrieksprijzen !
Beschrijving: U HOEFT NOOIT MEER NAAR DE WINKEL!!!
Wilt u ook voortaan alles tegen fabrieksprijzen kopen met volledige garantie?Ik geef u een voorbeeld.
Fabrieksprijs 400 euro
Groothandelprijs 500 euro
Winkelprijs 750 euro
Consumentenprijs 750 euro
In dit voorbeeld levert het u een voordeel op van 350 euro als u tegen fabrieksprijs koopt!
Wilt u deze kosten besparen en binnen 2 dagen het door u bestelde artikel gratis thuis bezorgd krijgen? Stuur dan even een mailtje of neem telefonisch contact met me op voor meer info.
tel. 06-13167863
U heeft de keuze uit meer dan 100.000 A-merken.
Website: http://www.vacaturesite.com/discount/index.htm
Ik hoop reacties te krijgen, want als dit echt zo is, likt het me wel wat.
DJ.T Was Here
Ik las dit net op marktplaats.nl, nou vraag ik mij af: Kan dit echt of is dit een of andere truc, waardoor je eigenlijk veel duurder uit komt dan normaal??
Ik heb het idee dat er weer eens iets heel naars achter zit, dat je een helboel kleine lettertjes hebt ofzo. Heeft iemand ervaring met zoiets, of nog beter: met dit bedrijf?
Aangeboden: Koop voortaan alles tegen fabrieksprijs
Prijs: Fabrieksprijzen !
Beschrijving: U HOEFT NOOIT MEER NAAR DE WINKEL!!!
Wilt u ook voortaan alles tegen fabrieksprijzen kopen met volledige garantie?Ik geef u een voorbeeld.
Fabrieksprijs 400 euro
Groothandelprijs 500 euro
Winkelprijs 750 euro
Consumentenprijs 750 euro
In dit voorbeeld levert het u een voordeel op van 350 euro als u tegen fabrieksprijs koopt!
Wilt u deze kosten besparen en binnen 2 dagen het door u bestelde artikel gratis thuis bezorgd krijgen? Stuur dan even een mailtje of neem telefonisch contact met me op voor meer info.
tel. 06-13167863
U heeft de keuze uit meer dan 100.000 A-merken.
Website: http://www.vacaturesite.com/discount/index.htm
Ik hoop reacties te krijgen, want als dit echt zo is, likt het me wel wat.
DJ.T Was Here
Comment