Nooit meer BTW betalen over je apparatuur???

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

    #76
    citaat: Ik zou gewoon naar de politie gaan hoor
    Het Openbaar Minsterie in Nederland heeft, bij monde van de hoogste ambtenaar daar, de Heer de Wijckersloot, te kennen heeft gegeven niet meer voor inbraken in huizen, of diefstal/schades onder de Fl 500.000,- in aktie te willen komen!
    En dat op de politiebureaus aangifte van die fietsen-, winkel-, of GSM-diefstallen al lang niet eens meer aan de balie genoteerd, zal vrees ik voor jullie toch enige stof tot nadenken moeten vormen.
    In de entertainment doen we ons best de illusie te scheppen, in het echte leven bestaat die allang!
    FF OFF-TOPIC:
    Als 15% van de (aangegeven!) misdrijven in Nederland wordt opgelost is daarmee dik meer dan 85% van de misdaad in Nederland lonend!

    Greetschenszzzz
    Rinus
    /\/\ Volare Necesse Est! /\/\
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

    Comment

    • DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

      #77
      Zou je hier niet zelf iets aan kunnen doen?
      Ik zat te denken aan iets van waarschuwen hiervoor, misschien op de site van licht-geluid mod. (dan bedoel ik de homepage he) Of je kan een heel register aanleggen met bedrijven/mensen waar je beter maar niet mee in zee kan gaan. Dan kunnen mensen die ergens spullen willen kopen, eerst hier op de site kijken of het bedrijf wel te vertrouwen is. Volgens mij zijn er heel wat mensen/bedrijven die dit soort dingen flikken en er mee weg komen. Ik denk dat je door de mensen te waarschuwen de oplichters wel meer en meer afschrikt. Is dat register of wat dan ook reeel om te maken??

      DJ.T Was Here
      We're ready to party, are you?

      Comment

      • rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

        #78
        citaat:
        Zou je hier niet zelf iets aan kunnen doen?
        Ik zat te denken aan iets van waarschuwen hiervoor, misschien op de site van licht-geluid mod.
        Is dat register of wat dan ook reeel om te maken??
        Hallo Tim,
        Natuurlijk, want een Joegoslaaf (of milieu-freak) huren om zo'n hufter voor zijn kop te schieten, schijnt ook al niet te mogen..
        Maar zo'n plek wordt al heel gauw een bedrijfs-kinnesinne, prijsneuk-, achterklap- en afzeik-hoekje, om vervolgens zijn doel voorbij te schieten, net zoals we het huidige justitioneel apparaat ook uit de hand hebben laten groeien door hebzucht, lamlendigheid en politiek onbenul.
        In de eerste plaats zal altijd gelden:
        "If it looks to good te be true, it probably is!"
        De westerse samenleving heeft sinds 1500 het persoonlijk bezit als een waarde voor elk individu onderschreven, en niet alleen voor kerk of koning.
        En daarmee de behoefte om te bezitten (=hebben='hebzucht!)' als een maatschappelijk waardevolle neiging, die kennelijk geen bovengrens heeft of aan regels gebonden hoeft te zijn (aandelen-zwendelaars: Enron, Boonstra, NinaBrink, Dexia, enz enz.).
        En als er dan plotseling absurde buitenkansjes te verdelen zijn, is het heel vreemd dat er dan mensen zijn die wel willen delen. (zie boven!)
        Meestal (?=altijd!) doen ze dat omdat ze er zelf beter van worden en daar die ander voor nodig hebben. Kortom je stinkt erin. Als je die waarschuwing wat serieuzer zou nemen is er geen reden voor zo'n zwarte lijst. Maar op zich zou het geen kwaad kunnen.
        Ik heb voor mezelf al heel lang een lijst van mensen of bedrijven waar ik niks (meer) mee te maken wil hebben.
        Sommige daarvan als gevolg van 1 hufterig incident, anderen door een jarenlange geleidelijk gevulde emmer van beetjes ellende!

        Greetschenszzzz
        Rinus
        /\/\ Volare Necesse Est! /\/\
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

        Comment

        • DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

          #79
          Amen Rinus, je zou in de politiek moeten gaan
          Veel mensen die beginnen weten niet wie ze wel en niet moeten vertrouwen, bij dit marktplaats voorbeeld zou iedere gek wel onraad ruiken. Maar bij de gewone bedrijven die bij jou misschien in de buurt zijn gevestigd en die geen reclame op marktplaats maken, zou je het misschien eerder vertrouwen, daarom lijkt het me wel ver standig om zo'n ''blacklist'' daarvoor te maken.

          DJ.T Was Here
          We're ready to party, are you?

          Comment

          • pieterjan
            • Dec 2001
            • 395

            #80
            Nou tim het is aan jou ik zou zeggen. Maak een site en zet het er op!

            -----------------------
            Pieter-jan Jochems

            >> I LOVE YOU MY BOSS !!! <<
            Pieter-jan Jochems
            Danstoko.nl

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #81
              citaat:Zou je hier niet zelf iets aan kunnen doen?
              Ik zat te denken aan iets van waarschuwen hiervoor, misschien op de site van licht-geluid mod. (dan bedoel ik de homepage he) Of je kan een heel register aanleggen met bedrijven/mensen waar je beter maar niet mee in zee kan gaan. Dan kunnen mensen die ergens spullen willen kopen, eerst hier op de site kijken of het bedrijf wel te vertrouwen is.
              Zo'n site bijhouden en sluitend maken is niet iets wat je zomaar waterdicht en juist kunt doen.
              Er zijn echter wel veel betere alternatieven voor.

              Zo is J&H aangesloten Thuiswinkel waarborg, meer info lees je op:

              en


              Kopen bij bedrijven die zijn aangesloten bij het Thuiswinkel waarborg geeft je als consument zekerheden. Feit is wel dat het merendeel van de bedrijven die verkopen via het internet niet zijn aangesloten bij wat dan ook...

              Het geeft je dus zekerheden, maar er zijn altijd mensen die de gok nemen bij andere bedrijven en daar ook tevreden over zijn..

              Moderator J&H Licht en Geluid Forums
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              • DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

                #82
                Dat van dat thuiswinkel waarborg wist ik nog niet, ik zal er eens wat vaker op gaan letten. Mod, je hebt wel gelijk dat het nooit een waterdicht systeem wordt, maar je kan wel een flink aantal namen er op zetten. Natuurlijk moet je er dan ook bij vermelden waarom je dat vind/dat zo is, anders kan je er natuurlijk iedereen bij elk klein akefeitje op zetten. Ik weet niet meer wie het zei, maar dat ik zelf een site moest oprichten. Ik zou het wel willen doen, maar het kost mij te veel tijd, uiteraard zou ik er wel graag aan mee willen werken als dat nodig is.

                DJ.T Was Here
                We're ready to party, are you?

                Comment

                • dj_lucv
                  • Aug 2001
                  • 616

                  #83
                  ik wil ook wel meehelpen, kan php en mysql databses dus dit project scripten hoeft geen prob te zijn.


                  Comment

                  • DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

                    #84
                    Hey lucv, beginnen we dus met deze vriendelijk meneer. Zijn gegevens staan door dit hele forum heen, dus als we daar de belangrijkste van nemen hebben we onze eerst vriendelijke vriend al te pakken.

                    DJ.T Was Here
                    We're ready to party, are you?

                    Comment

                    • Ajex
                      • Dec 2007
                      • 1

                      #85
                      Inderdaad oplichters

                      Helaas ben ik zo'n sukkel die zich in een opwelling aangemeld heeft.
                      Ik kreeg een paar maanden na aanmelding alleen een bericht dat de automatische incasso niet was gelukt... Dus 5 euro extra administratie kosten erbij.

                      Ik heb hier niet direct op gereageerd, omdat ik zat te twijfelen of ik dat wel moest doen... Meteen incasso/deurwaarder op mijn dak + EUR37 extra en meteen dreigen met een gang naar de rechter en blah die blah...

                      Overigens mogen ze die incasso niet eens uitvoeren zonder handtekening, dus hier gaan ze al in de fout.
                      Ik heb ook nooit hun 'inkoopnummer' gekregen, dus dit gaat lachen worden, waarom zou ik ook maar 1 cent aan hun hoeven te betalenk, denk ik dan...
                      Ik heb ze dus ook een (aangetekende) brief toegestuurd waarin ik ze in gebreke stel en met de eis om per direct al mijn gegevens uit hun administratie te verwijderen.

                      Verder heb ik wat speurwerk gedaan en ben erachter gekomen dat Gerrit Holle hierin betrokken is. Onderstaande adresgegevens horen blijkbaar bij een persoonlijke BV van Gerrit.
                      Het is ook gewoon een huis adres (Google Maps).
                      Ik raad ook iedereen aan die problemen heeft met dit bedrijf, vooral niet naar hun dure 0900 nummer te bellen, maar onderstaande gegevens te gebruiken...
                      Op internet zwerft zelfs het 06 nummer rond van deze Gerrit Holle.

                      G. Holle Beheermaatschappij BV
                      Eidereend 74
                      7827 LG EMMEN
                      NEDERLAND

                      t: 0591-630700

                      f: 0591-633486

                      Pas op voor deze oplichters!
                      Ze leveren niets (bijzonders), maar doen goede zaken met incasso bureau's om mensen onder druk te kunnen zetten.
                      Voor de goede orde:
                      Ze gebruiken de volgende namen:

                      De Voordeel Club
                      Discount Card Europe
                      G. Holle Beheermaatschappij BV
                      Last edited by Ajex; 17-12-07, 09:52.

                      Comment

                      • Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

                        #86
                        DIS000424-INMBC
                        Discount Card Europe
                        Jules Verneweg 13 17
                        7821AD EMMEN
                        Netherlands Gehouden aan ADRja Administratieve contactpersoonHOL002266-INMBC
                        G. Holle
                        +31 (0)591613347
                        info@inbc.nl nog wat meer data

                        Comment

                        Working...