Naar aanleiding van enkele reacties op posting de laatste tijd begin ik echt te merken dat er 'denkproblemen' ontstaan hier op het forum.
Ik bedoel dit echt niet negatief, laat dit duidelijk wezen.
Er zijn hier op het forum heel wat eigenaars van drive-ins
en een minderheid die een eigen verhuurbedrijf hebben en dus ervaring met kleine of grote producties.
De visie op organisatorisch en financieel gebied is hier dan ook totaal verschillend tussen deze twee groepen.
Hierdoor ontstaan er echt wel meningsverschillen die moeilijk op te lossen zijn door een totaal andere visie.
We begrijpen echt wel dat het voor iemand die enkel drive-ins doet, soms moeilijk te volgen is in de gedachtengang van iemand die ervaring heeft op producties of in de verhuur.
Mooie voorbeelden zijn bv
- discussies over budgetten in het algemeen;
- visies over wat 'groot/cool/vet)is;
- veiligheid tijdens klussen;
- discussies over aankopen;
- de discussies over de aanschaf van truss;
- discussies over vermogens;
- algemeen over organisatorische en technische aspecten.
Ik hoop echt dat het hiermee duidelijk is dat sommigen hier een totaal andere mening hebben (En maar goed ook) en alles bekijken vanuit een ander standpunt.
Zou met het volgende HEEL VEEL willen duidelijk maken, waardoor iedereen wel zal inzien dat het een totaal andere manier van denken is...
Ervaring bij een drive-in (al zijn het verschillende jaren) telt als NUL-ervaring bij grote professionele verhuurbedrijven...
Tot zover mijn stukje moraal!
Allemaal veel succes!!!
De groe(n)ten
Tom Manshoven
Ik bedoel dit echt niet negatief, laat dit duidelijk wezen.
Er zijn hier op het forum heel wat eigenaars van drive-ins
en een minderheid die een eigen verhuurbedrijf hebben en dus ervaring met kleine of grote producties.
De visie op organisatorisch en financieel gebied is hier dan ook totaal verschillend tussen deze twee groepen.
Hierdoor ontstaan er echt wel meningsverschillen die moeilijk op te lossen zijn door een totaal andere visie.
We begrijpen echt wel dat het voor iemand die enkel drive-ins doet, soms moeilijk te volgen is in de gedachtengang van iemand die ervaring heeft op producties of in de verhuur.
Mooie voorbeelden zijn bv
- discussies over budgetten in het algemeen;
- visies over wat 'groot/cool/vet)is;
- veiligheid tijdens klussen;
- discussies over aankopen;
- de discussies over de aanschaf van truss;
- discussies over vermogens;
- algemeen over organisatorische en technische aspecten.
Ik hoop echt dat het hiermee duidelijk is dat sommigen hier een totaal andere mening hebben (En maar goed ook) en alles bekijken vanuit een ander standpunt.
Zou met het volgende HEEL VEEL willen duidelijk maken, waardoor iedereen wel zal inzien dat het een totaal andere manier van denken is...
Ervaring bij een drive-in (al zijn het verschillende jaren) telt als NUL-ervaring bij grote professionele verhuurbedrijven...
Tot zover mijn stukje moraal!
Allemaal veel succes!!!
De groe(n)ten
Tom Manshoven
Comment