Stelletje Markt Verziekers!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • believe-in-music
    • Nov 2002
    • 13

citaat:
    Wat nou LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????
    Laten we er nou toch maar eens goed mee KAPPEN!!!!!! met dat afzeiken, wat bereik je er nou mee?! bahalve een hoop ellende dan?????
    Ook schijn je jezelf nogal goed te vinden toch Believe[NOT], sorry dat ik het zeg maar ik vind het gewoon pure ARROGANTIE die je tegen over anderen toont!!!!!

Groeten Bob

Bob, waar heb jij et nu weer over?? ps. we waren er al meer gekapt toch?? ofnie dan?

Drive-In Discotheek "Believe In Music"
    Drive-In Discotheek \"Believe In Music\"

Comment

• believe-in-music
      • Nov 2002
      • 13

waren er maar mensen zoals Jan-Peter!!!

Drive-In Discotheek "Believe In Music"
      Drive-In Discotheek \"Believe In Music\"

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

2 believe: Die mensen zijn erg genoeg..zeker hier!
        Alleen heeft niet iedereen trek om zich te bemoeien in een "ik weet het beter"discussie.
        Daarnaast is het zo dat dit reeds een redelijk uitgekauwd onderwerp is waarop al een hoop zinvolle reacties zijn gekomen, echter blijken steeds weer nieuwkomers te denken dat met een hele scherpe prijs en verhoudingsgewijs kwalitatieve bagger zich een positie in de markt te kunnen vechten.

Ervaring, de show waarvoor ik zelf draai is al vanaf 1968 profssioneel onderweg, leert dat dat soort showtjes komt en gaat als sneeuw voor de zon.
        Meestal houden deze showtjes op te bestaan als er een vriendinnetje in het vizier komt of wanneer er echt serieuze investeringen moeten worden gedaan.

Moderator J&H Licht en Geluid Forums
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• bob
          • Jun 2002
          • 333

Ben het volledig met Mod. eens!!

Groeten Bob

Comment

• Ws Soundexpresse
            • Jun 2001
            • 1007

je hebt hier in de regio (budel-maarheeze-soerendonk) een hoop van die kleine discotjes zitten die voor € 150 een avondje komen draaien.
            Dat zijn echt niet mijn concurente, wel huur ik met regelmaat zo'n dj in (lees: dj dus niet de apparatuur)en die draaien echt niet slecht hoor, alleen komen ze aan met DAP en CO. Niet slecht als je 1a2x in de maand draait, maar als je je spullen ca. 2a3x in de week weg hebt denk ik niet dat je DAPje het lang doet.

Wij vragen voor een drive-inn show € 375 excl. BTW en Excl KM. en dan krijg je:
            -DJ set (Dateq Mixer en Denon/pioneer cd spelers en Micro)
            -Geluid voor +/- 350pers (2xBas 2xTop)
            -8xpar 56 en Evt. rook
            -Alround DJ

En ja dat willen de klanten er echt wel voor betalen, de dj is goed, prof. apparatuur (geen cd's die overslaan omdat er eens iemand tegen de dj-set aanloopt), ruim voldoende volume en natuurlijk de look.

En een met de look bedoel ik dus niet het duurste van het duurste discomeubel maar gewoon de aankleding (kabel weggewerkt, geen losse zooi).

Zo nu weten jullie hoe wij werken en vele anderen met mij.

MVG Willem (info@w-s-s.nl)
            Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...