Even voorstellen..

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frankpol
    • Nov 2003
    • 38

Als we dan toch bezig zijn:

1 Goeie ochtend/middag/avond/nacht (doorhalen wat van toepassing is),
    Mijn naam is (zoals je wel kon raden) Frank Pol, ben 19 jaartjes jong/oud (tis maar hoe je het noemen wil).

Ben vrijwillig werkzaam in een discotheek in de buurt waar ik (bijna) elke week m'n best doe er weer een spetterende lichtshow van te maken. En zo af en toe ook wel eens wil draaien (geen rondjes, wordt ik misselijk van [xx(])..

Ook heb ik baantje bij Colour Sound. Een klein tot middelgroot licht-/geluids verhuur bedrijf. Waar ik elke keer een andere, maar toch creatieve show van licht probeer te bouwen.

Omdat ik niet genoeg kan leren volgens m'n ouders (begin er met gemak anders over te denken []), zit ik op het ROC Aventus in Apeldoorn. En volg hier een opleiding Electronicatechnicus op niveautje 4.

Bij deze opleiding moet ik een jaar lang (3 dagen in de week) stage-lopen bij een bedrijf. Helaas geen licht-geluidsbedrijf (want die zitten er niet zoveel hier), maar bij de TD van het Deventer Ziekenhuis in Deventer uiteraard (wat ik overigens LANG NIET zo mooi vind als de licht-/geluids techniek).

Ik denk dat jullie ongeveer een kleine indruk van mij hebben kunnen krijgen van mijn doen en laten.. Voor vragen of wat dan ook: mijn e-mail staat in m'n profiel!

Moezzzzel

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

1985 VWO- Beta,
      1986 Militaire dienst ( tuba + bas tuba bij het trompetterkorps de cavalerie) met Pfeiffer afgesloten
      1987 Hts electro
      1988 propadeuse, met pfeiffer 2, daardoor de HTS gesjeesd.
      1989 Nobo's blues band, en veel losse verhuur met een Yamaha em300 en wat dynacord fte15-3
      1990 First Showband, met als 2e optreden een doorlusklusje op 250.000 man
      1991 Bob East Showband, (met oa vip-feest pavarotti, etc..)
      1992 + 1993 veel losse bands ( oa social heat, ppm , fasten your seatbelts, trip to trip, leroux)
      1994 First showband poging 2 ( met oa froger, borsato, en het rijtje van Bourgonje...) pfieffer, deel 3
      1995 NRO ( als figurant..)
      1996-1998 diverse electrotechnische werkzaamheden in vooral de industrie
      1997 toch weer wat in pro-audioland knutselen, voor oa Valk-Enschede, pfeiffer deel 4 ( met eindelijk een oplossing ervoor)
      1998 oprichting ******** Technische Diensten ( veel industrie, maar ook dagklussen audio
      1999 oa een mega sorteerinstallatie gebouwd voor Timberland (15.000 pakjes per uur)
      2000 Fluormonitor ge-engineerd, , maar ook strontpompen van een ampere of 250
      2001 voornamelijk Fluormonitoren gebouwd
      2002 aanschaf 2e hands audio materiaal, HF-monitoren
      2003 aanschaf eerste meyer materiaal, oprichting van 2 BV's
      2004 nog meer HF, verhuur en verkoop van Meyer voor oost-nederland.

ongeveer, zeg maar.

Comment

• Sietse
        • Sep 2004
        • 62

Ik ben ook af en toe op dit forum te vinden, dus maar even voorstellen.
        Sietse du Bois, ik kom noch uit frankrijk, noch uit friesland, maar wel gewoon uit Arnhem. Ik ben van 25-6-1987 dus op het moment van posten 17 jaar oud.
        Ik heb een drive-in show (duh) die inmiddels progressief aan het groeien is tot middel-groot.
        Verder hoop ik binnenkort me vwo diploma op zak te hebben, en dan zullen we eens kijken wat ik voor deze wereld kan betekenen.
        Vrij veilig, neuk een appel!

Comment

• Johannez
          • Feb 2005
          • 38

Nou, ik ook maar dan

Ik ben Johannes Versloot, ik ben 23 jaar oud. Werkzaam als lichtech/operator. Ik werk vast in de p60 te Amstelveen. Verder werk ik freelance voor Tivoli en de Helling in Utrecht. In de now&wow ben ik net begonnen. Ook doe ik regelmatig klussen voor PGP(Q-dance, UDC, ID&T). En voor iedereen die betalen wil
          Muziek maakt meer goed dan je lief is

Comment

• markvdh
            • Mar 2005
            • 3

Hi,

Ik ben Mark en heb al zo'n 36 jaar ervaring met optreden, organiseren, licht, geluid, enz. enz. Ben op dit moment alweer 7 jaar werkzaam in een theater, heb een zoon en ontwikkel websites waardoor het op reis gaan om te werken op een laag pitje is komen staan. Op dit moment ben ik bezig met een nieuwe site waar je straks alles kan vinden voor mensen in de show business in Nederland. (kijk in mijn profiel voor het adres).
            Mark
            www.showlinks.nl

Comment

• wallie
              • Dec 2004
              • 51

out dated .. .
              Last edited by wallie; 14-04-08, 16:25.
              ~~
              Ewald

"...But a cow is not entirely full of milk; Some of it is hamburgers!" - Jim the Security Guard "

Comment

• voederbietel
                • Feb 2005
                • 197

ik kan dus niet achterblijven,

ik ben Frans Jansen kwoon in apeldoorn en ben NOG 15
                ik ben fan van Jovink en de Voederbietels, Normaal enz. enz. (maar ook van andere muziek behalve hiphop (maar we draaien ook R&B hoor(klant = koning))
                ik heb samen met een vriend een drive-in vanaf ons tiende (alleen toen wisten wij nog niet dat dat zo heete!) het begon met een zelfgebouwd lichtorgel(van mijn papie) tot we onverwachts een vraag kregen of we een disco ilden doen en toen ging het alsmaar vooruit
                we draaien nu best wel vaak en zijn goed te spreken over de apparatuur (maar we willen meer!!!!!!!!!!!!!!!)
                ik ga volgend jaar de opleiding sound & vision doen bij ROC rijn ijsel in arnhem

groetjes uit Apeldoorn
                Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

EN ik wil even melden dat ik heel wat veranders ben op het gebied van drive-in..

Zo schaam ik me best om mijn eerste posten hier [:I] Maargoed.. Heel wat geleerd in die tussentijd.. Doe nu ook aan verhuur e.d. <-- Bevat nog schoonheidsfoutjes.

En moet het even kwijt.. Vandaag is mijn Beyma 15K200 speaker gestorven![V] Hij liep gewoon aan.. Echt jammer.. Hij zat in EV W-Bin's.. Ben aan het twijfelen om een nieuwe aan te schaffen (prijs is niet zoooveel (209 Euro ongeveer) maartoch..).
                  Last edited by moderator; 17-05-06, 09:19.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Strat
                    • Feb 2005
                    • 125

Tja, ben nog Newbie hier. Toch zal ook ik me even voorstellen.

Mijn nick: Strat komt van Stratocaster. Gitaar is mijn grote hobby en liefde, overigens niet alleen de Stratocaster.

Ben zo'n 30 jaar geleden begonnen met een rock-bandje, geen succes geworden. Zo'n 25 jaar geleden werd dit een amusements bandje. Hier heb ik ruim twintig jaar mijn best in gedaan. Veel muzikanten leren kennen en weer uit het oog verloren. Geluid deden we altijd zelf en uiteindelijk heb ik de hele installatie overgehouden.

Sinds een jaar of drie ben ik samen met mijn vrouw een Country-duo. Orkestbanden maak ik zelf in mijn home-studio, allemaal eenvoudig begonnen, maar het groeit gestaag. De installatie van de band is steeds aangepast en verbeterd, zal binnenkort eens wat foto's plaatsen.

Het hele muziek gebeuren is steeds hobby geweest, al hebben we tegenwoordig wel een vof opgericht, vooral om reden van de belastingdienst. Doe in dit kader ook nog wel eens het geluid voor anderen.

Muziek is voor mij een geweldige uitlaatklep. (Ben projectleider bij een elektrotechnisch installatie bedrijf van beroep)
                    De combinatie met mijn vrouw is ideaal, bandjes gedoe heb ik wel gehad, steeds maar weer discussies . . . .

Heb dit forum per toeval ontdekt, tja, zo gaat dat toch? Lees hier heel veel interessante zaken, leer elke dag nog!
                    Mijn laatste aankoop, een LabGruppen versterker is mede door dit forum tot stand gekomen.

Ben trouwens wel leergierig. Koninginnedag bijvoorbeeld weer veel gezien aan bandjes en verhuurbedrijven. Bedroevend vond ik het allemaal, maar dat zal komen omdat het allemaal budget moest waarschijnlijk. Snap echt niet hoe sommige mensen achter de knoppen komen te zitten, niet dat ik zo goed ben, maar wat een brandhout. . .

Nou dat is wel zo'n beetje mijn verhaal in het kort.
                    Groeten
                    Bert ten Hove
                    Apeldoorn

Comment

• LJ_jacob
                      • Aug 2003
                      • 293

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
                      Last edited by LJ_jacob; 26-07-10, 21:14.
                      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

Nou hup ik ook dan nog even. [:P]
                        Ik ben dus Tim Kobossen.
                        Ben 16 jaar en ben geen drive-in pikkie.
                        Was ooit van plan om een drive in show te beginnen maar op het moment dat ik eindelijk een beetje spullen had werd ik aangenomen bij een licht en geluid en beeld bedrijf hier in de buurt. Ik doe nu weekelijks echte drive in showtjes en maandelijks bandjes. Leer hier heel erg veel. Dus dat is mooi meegenomen. We doen verkoop verhuur van professioneel licht en geluid denk aan AD systems EV etc etc etc
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• van bliebhoven
                          • Jan 2004
                          • 25

ik ben hans blieb,woon in utrecht 47 jaar en heb een eigen geluidsopnamestudio (sandwijckstudio de bilt) gehad.
                          verder heb ik nog wat live geluid gedaan bij de vloer in utrecht (vakkundig de nek omgedraaid door een zeer foute gemeenteraad)
                          momenteel ben ik bezig met het realiseren van een nieuwe ruimte voor mijn studio, en ben ik dj in de chill out op goatrance feestjes in amsterdam en omstreken.

Comment

• discomidway
                            • May 2005
                            • 140

citaat:Geplaatst door reflection

heejs,

ik ben francis uit tilburg..heb een drivein en werk bij studio channel27. ik ga ook vanaf dit of volgend jaar opleiding av medewerker doen

ik ben 17 jaar(bijna18)

mijn muziek genres zijn:

hardhouse, trance, (top40, niet die van t laatste jaar..want die is bagger)

In tilburg is het te doen!!
                            Hij liegt hij doet theater whhahaha ik ben de aver

hahah

Comment

• Christiaan Visser
                              • Apr 2004
                              • 235

Nooit geweten dat dit topic hier was.. en zit hier nu toch al enkele jaren volgens mij op

Visser, Christiaan Visser is de naam.
                              16 jaar, Frieslander,Dokkummer, Havo 4,in het bezit van een bottenziekte, en proberen licht uit lampjes te krijgen, oftewel lichtman. De eerste de beste die mij een flightcase ziet duwen krijgt een biertje.. :-)

Dat was het wel.
                              Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• Controller
                                • Apr 2002
                                • 745

Als we toch bezig zijn zal ik dat ook doen, mag ook wel met bijna 500 berichten ;P

Mijn naam is voor diegene die het nog niet weet
                                Dwain Hutten
                                20 jaar
                                en ik volg op dit moment MBO ICT beheerder nog maar een periode van 10 weken en dan zit deze opleiding erop en het diploma in de pocket. Vanaf februari ga ik doorstuderen op de HS Zuyd in Heerlen HBO Network Infrastructure Design.

In mijn vrije tijd doe ik netwerkbeheer bij enkele bedrijven die ook werkzaam zijn binnen de licht&geluid&video branche verder ben ik DiscJockey en LichtJockey.
                                Het LJ werk doe ik nu op mijn vaste plek in Boxmeer,

verder doe ik nog freelance licht en geluid klusjes

Dat is het weer zo'n beetje

Comment

Working...